رودی جولیانی: از قهرمان 11 سپتامبر تا آخرین موقعیت رهبر ترامپ رودی جولیانی

[ad_1]

اوهشب انتخابات ، وقتی مشخص شد که دوره ریاست جمهوری از دونالد ترامپ دور می شود ، داماد و دستیار ارشدش جارد کوشنر به دنبال یک قهرمان بود.

نیویورک تایمز ، رئیس دفتر سابق کاخ سفید ، وزیر خزانه داری و وزیر امور خارجه که ریاست گروه حقوقی جورج دبلیو بوش را هنگام شمارش آرا در سال 2000 در فلوریدا بر عهده داشت ، وی شخصی مانند جیمز بیکر را می خواست. یک استراتژیک و دیپلماتیک نابغه

او رودی جولیانی را بدست آورد.

دو هفته پیش ، جولیانی با عصبانیت از خود دفاع کرد پس از اینکه یک کلیپ از فیلم جدیدی درباره بورات نشان داد که او ظاهراً هنگام کشیدن روی تخت در اتاق هتل با کشاله رانش ، جایی که برای رفتن به یک نوشیدنی با زن جوانی که وانمود می کرد روزنامه نگار است رفت. تلویزیون قزاقستان. بعداً توضیح داد: “من پیراهنم را داخل کردم”. وی هرگونه تخلف را انکار کرد و فیلم را “ساختگی کامل” توصیف کرد.

اکنون وکیل شخصی رئیس جمهور مخالفان خود را به “خجالت کشیدن شهرت ما در سراسر جهان” متهم کرده و آخرین موضع ترامپ را رهبری می کند و به تلاش های قانونی کمک می کند تا جو بایدن را از کاخ سفید نگه دارد.

چهارشنبه بعد از ظهر او توییت کرد که او “با یک تیم حقوقی به فیلادلفیا می رفت” تا آنچه را که وی خواند – بدون ارائه هیچ مدرکی – “فریب جمعی” به چالش بکشد. از آن زمان ، شش مورد از توییت های وی به عنوان اطلاعات گمراه کننده برچسب توئیتر را زده اند.

وی در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه ، سخنرانی کرد و در آن اظهار داشت – باز هم بدون ارائه مدرک – که یک نفر می تواند 100000 بار رأی دهد. جولیانی ، بدون گردن و جیب ، گفت که علاقه مند است یک “دادخواست ملی” مبهم را برای به چالش کشیدن نتایج راه اندازی کند. “شما فکر می کنید ما احمق هستیم؟” او پرسید. “شما فکر می کنید ما احمق هستیم؟”

تلاش های وی برای نگه داشتن ترامپ در کاخ سفید ، اگر شکست بخورد ، همانطور که اکثر کارشناسان به نظر می رسند ، می تواند نقطه پایانی برای جولیانی 76 ساله ، دادستان کیفری یکبار ترسناک و قهرمان 11 سپتامبر باشد که تعداد کمی از آنها به چالش کشیدند شایسته شوالیه افتخاری او بودند. عنوان و عنوان شهردار آمریکا.

سه ماه پس از سقوط برج های دوقلو ، وی دوره کار خود را در نیویورک به پایان رساند و کار بسیار پردرآمد خود را در شبکه گفتگو آغاز کرد و حدود 200000 دلار برای نامزدی سفارش داد ، که برای هر یک از آنها قرارداد او نیاز به حمل و نقل به شکل جت خصوصی داشت. Gulfstream IV یا بیشتر باشد. “

جولیانی در نیویورک در 12 سپتامبر 2001
جولیانی به همراه جورج پاتاکی فرماندار نیویورک و سناتور هیلاری کلینتون در 12 سپتامبر 2001 در نیویورک. عکس: رابرت اف بوکاتی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

طی شش سال آینده وی حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کرد ، عضو 11 باشگاه کشوری بود و شش خانه داشت.

نامزد شدن برای ریاست جمهوری گام بعدی آشکار به نظر می رسید. اما پس از آنكه یك مبارزات انتخاباتی بسیار گرانقیمت جمهوری خواهان با حضور فقط یك نماینده به نمایندگی از وی به پایان رسید ، چیزی در برداشت عمومی از جولیانی تغییر كرد ، كه شاید ناشی از خلاصه جاودانه رد پای مبارزات انتخاباتی از سوی بایدن باشد: “در جمله او فقط سه چیز ذکر شده است: افعال و 11 سپتامبر. ” گفته می شود که جولیانی هرگز این ریه را فراموش نکرد.

این تغییرات توسط نزدیکان وی مشاهده شد. جودیت ناتان ، سومین همسر سابق خود ، در سال 2018 در نیویورک گفت که پایان ازدواج آنها “روندی ادامه دار است که با از دست دادن مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شد. به دلایل مختلفی که من به عنوان همسر و پرستار می شناسم ، او شخص دیگری شد. “

مبارزات انتخاباتی ترامپ به عنوان رئیس جمهور فرصتی برای تجدید نظر در اختیار او قرار داد و جولیانی برای خود نقشی را بدست آورد که کریس کریستی ، متولی سابق ترامپ ، آن را به عنوان “دوست اول” تعمیم داد. وقتی فیلم Access Hollywood ، که در آن ترامپ به خشونت جنسی افتخار می کرد ، پخش شد ، جانشینان و طرفداران شروع به ذوب شدن کردند. فقط جولیانی برای دفاع از آن آماده بود ، و در هر پنج نمایشگاه معروف صبح روز یکشنبه که دستور کار سیاسی ایالات متحده را تنظیم می کرد ، سخنرانی کرد. وی گفت: “این مکالمات است و خدای متعال ، کسی که گناهی نکرده ، سنگ اول را اینجا پرتاب کند.”

استیو بانان ، استراتژیست ارشد ترامپ ، بعداً نقش خود را ضروری توصیف کرد. بانون می گوید: “یکی از دلایلی که ما به دست آوردیم این است که رودی 7 روز در شبانه روز آنجا بود.” “رودی هاردکور بود. او مانند یک گورکن عسل است. “

دونالد ترامپ و رودی جولیانی
دونالد ترامپ و رودی جولیانی در مراسمی در ماه اوت در نیوجرسی. عکس: سوزان والش / AP

جولیانی جایزه ای را که به عنوان وزیر امور خارجه آرزو می کرد ، محروم شد ، در عوض به عنوان پیراپزشک و آتش نشان خود ، که کاملا از بین بردن کرامت حیاتی را پذیرفت ، در مدار شخصی ترامپ مستقر شد.

در سال 1993 ، هنگامی که نیویورک تایمز این قانون را “قانونی مشروع” خواند ، “حساسیت فرهنگی و ذهنی آن در حدود سال 1961 منجمد شد” ، او از ترس اینکه حقیر به نظر نرسد ، به ترامپ اجازه خرید صبحانه برای او را نداد. وی تا سال 2019 به عنوان وکیل شخصی رئیس جمهور خدمت کرد – هدیه ای که اعلام نشده باقی مانده است.

وی همچنین به رئیس جمهور در مورد قانونی بودن “تحریم مسلمانان” و “مشاور امنیت سایبری” مشاوره داد. برجسته ترین نقش اصلی وی در تلاش ترامپ برای ایجاد رسوایی بر خانواده بایدن در اوکراین بود – نقشی که دیپلمات ها را وادار کرد وی را در جلسات استیضاح به اتخاذ “سیاست خارجی سایه” متهم کنند. او در آگهی مجله Cigar Aficionado ظاهر شد و دخترش را دید كه از بایدن حمایت می كند.

با فرض اینکه نمایندگی های حقوقی غیر عادی او تاکنون شکست خورده باشد ، ظاهرا او وظیفه دارد به گالری بادام زمینی برگردد. اگر چنین استقبالی – تمام آنچه که در شهری که قبلاً رهبری کرده بود باقی مانده بود ، چه احساسی داشت؟

گفت آرام است. وی سال گذشته گفت: “نگرش من به میراثم” فریب “است. در هر صورت ، وی اصرار می ورزد که سرانجام با عشق از او یاد می شود.” او در جریان ماجرای اوکراین گفت: “من یک قهرمان خواهم شد. وقتی تمام شد ، من یک قهرمان خواهم شد. “



[ad_2]