رهبر Lib Dem خواستار بزرگداشت کارگران اصلی کشته شده در Covid-19 | اخبار جهان

[ad_1]

رهبر حزب لیبرال دموکرات گفت ، کارکنان NHS و کارگران اصلی که در طی مبارزه با ویروس کرونا در کشور جان خود را از دست داده اند ، باید یادبود خود را به یاد بزرگداشت قربانی خود دریافت کنند.

سر اد دیوی در آستانه یکشنبه یادبود گفت که می خواهد در کنار پارلمان یادبودی را برای کسانی که در کمک به نبرد با بیماری همه گیر کشته شده اند ، ببیند.

Kenataf در Whitehall به مناسبت پایان جنگ جهانی اول ساخته شد و اکنون محل بزرگداشت سالانه ادای احترام به کسانی است که هنگام خدمت در نیروهای مسلح انگلستان جان باخته اند.

وزیر پیشین کابینه گفت ، مانند بنای یادبود جنگ ملی ، پایتخت نیز باید محلی برای “به یاد آوردن این قهرمانان شجاع” داشته باشد که یا در مراقبت از مردم یا کمک به حمایت از جامعه در طول کوید کشته شدند.

طبق ارقام رسمی ، نزدیک به 50 هزار نفر در انگلیس پس از تشخیص ویروس کرونا درگذشتند.

در ماه جولای ، عفو بین الملل فاش کرد که انگلستان یکی از بالاترین موارد مرگ کارگران بهداشتی Covid-19 را در جهان ثبت کرده است: بیش از 540 نفر جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر زندگی پزشکان ، پرستاران و مراقبان ، افرادی که در خدمات پیشرفته عمومی کار می کنند نیز پس از آلوده شدن به ویروس درگذشتند.

ماه گذشته حمل و نقل برای لندن گزارش داد که یک راننده دیگر اتوبوس درگذشته است که جمعاً 45 نفر در لندن است.

دیوی ، که در ماه اوت به رهبر دائمی حزب تبدیل شد ، گفت: “از آنجا که من برای اولین بار به عنوان رهبر لیبرال دموکراتها در سنوتاف شرکت می کنم ، به فداکاری های عظیم میلیون ها نفر فکر می کنم تا بتوانیم در یک کشور آزاد و امن زندگی کنیم.

“شرکت در یکشنبه یادبود در حین محاصره باید همه ما را به فکر فداکاری های اضطراری بیندازد که کارگران اصلی ، به ویژه کارگران بهداشتی و بهداشتی ، همچنین در سراسر بیماری ویروس کرونا برای اطمینان از ایمنی ما انجام داده اند.

“من صمیمانه امیدوارم که روزی در وست مینستر بنای یادبودی برای کسانی باشد که در این بیماری همه گیر وحشتناک در این خدمات جان خود را از دست دادند تا ما بتوانیم این قهرمانان شجاع را به یاد بیاوریم همانطور که با سپاس از نیروهای مسلح خود که خود را در معرض خطر خدمت به کشور ما قرار می دهند یاد می کنیم.”

امسال این کشور در حال آماده سازی جشن یکشنبه یادبود به روشی دیگر است ، در انگلیس محدودیت هایی در فاصله اجتماعی وجود دارد و در انگلیس یک قفل کامل معرفی شده است.

دولت انگلیس از شوراها می خواهد اطمینان حاصل کنند که مراسم یادبود کوتاه ، کاملاً در خارج از منزل و در مقابل تعداد محدودی برگزار می شود.

اما دولت علیرغم اجازه دادن به خدمات باز ، به برگزارکنندگان این رویداد تأکید کرد که باید از حضور حضوری عموم مردم جلوگیری شود.

[ad_2]