رهبر توئری ولز هنگام ممنوعیت مصرف الکل در کوید ، سوخت پرتاب کرد | محافظه کاران

رهبر محافظه کار در پارلمان ولز پس از مشاهده مشروبات الکلی در سند در هنگام ممنوعیت مصرف الکل در یک میخانه ، استعفا داد.

پل دیویس اصرار داشت که هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است ، اما پیامدهای اخبار به این معنی بود: “من فقط نمی توانم پست خود را ادامه دهم.”

همکار و رئیس شلاق دارن میلار نیز گفت که او از قدرت کناره گیری می کند.

آنها از جمله سیاستمداران بودند که چهار روز پس از ممنوعیت نوشیدن مشروبات الکلی در میخانه های ولز ، نوشیدند. این حادثه باعث تحقیقی در Senedd شد ، که نشان داد پنج نفر ، که چهار نفر از آنها عضو بودند ، در نقض احتمالی قوانین Covid نقش داشتند.

در بیانیه ای ، دیویس گفت که “واقعاً” از اقدامات خود پشیمان است ، و تأیید کرد که آنها “اعتماد و احترامی را که بیش از 14 سال در پارلمان ولز به همراه همکارانم و حزب محافظه کار گسترده تر احترام گذاشته ام ، از بین بردند ، اما چه چیزی بیشتر برای مردم ولز مهم است “.

وی گفت که معتقد است اقدامات وی مانع از پیگرد قانونی دولت ولز می شود و او با تأثیر فوری استعفا می دهد.

دیویس گفت که این گروه “در وعده غذایی که در مایکروویو گرم کردیم الکل مصرف کرد و این سه لیوان شراب در روز سه شنبه و یک آبجو در روز چهارشنبه بود. من هیچ قانون واقعی Covid-19 را نقض نکردم.”

وی افزود: ما نیازی به اسکورت از ساختمان نداریم ، همانطور که برخی گزارش ها حاکی است.

وی گفت که یک گروه محافظه کار در پارلمان ولز ابتدا با تصمیم او برای استعفا مخالفت کرده بود. وی گفت: “دیروز به گروهی از محافظه کاران در پارلمان ولز گفتم که می خواهم استعفا دهم ، اما آنها از من خواستند که بیشتر فکر کنم و توافق کردیم که روز دوشنبه دوباره ملاقات کنیم.” “با این حال ، به خاطر مهمانی ، سلامتی و وجدان خودم ، فقط نمی توانم به کار خود ادامه دهم.”

در بیانیه خود ، میلار اظهار داشت که “در این ناهارهای کاری فاصله اجتماعی حفظ شده است” و “به نظر من ، همکارانم و تیم پذیرایی نمی رسد که ممکن است مقدمات نامناسب باشد.”

میلار ، که از سال 2007 به عنوان رئیس کلاید وست فعالیت می کند ، گفت که اگرچه به او گفته شد که قوانین ویروس کرونا را نقض نمی کند ، اما “از عمل خود” بسیار متاسف است ، “خصوصاً با توجه به تأثیر محدودیت های شدید اعمال شده توسط مردم و تجارت تحمل می کند “.

وی گفت: “به همین دلیل ، و با توجه به اینكه پاول دیویس از سمت رهبری گروه محافظه كار در ولز در سند استعفا داده است ، من تصمیم گرفتم كه از نقش اصلی خود در پارلمان ولز كناره گیری كنم.” “من به طور کامل با تحقیقات در حال همکاری همکاری می کنم و ادامه خواهم داد.”

وی افزود که می خواست از خانواده ، همکاران و رای دهندگان خود بخاطر خجالت ناشی از گزارش این حادثه در رسانه ها عذرخواهی کند.

این در حالی است که بهداشت عمومی ولز اعلام کرد که 1079 مورد دیگر ویروس کرونا در کشور ثبت شده است و تعداد کل موارد تایید شده به 186،915 نفر رسیده است.

سازمان بهداشت 27 مورد مرگ و میر جدید گزارش داده است که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا را از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر در این کشور به 4486 مورد افزایش داده است.