رمز و راز هواپیمای بدون سرنشین گاتویک – پادکست | اخبار

[ad_1]

اندکی پس از ساعت 9 شب چهارشنبه 19 دسامبر 2018 ، یک افسر امنیتی گاتویک چیزی را در آسمان اطراف محیط فرودگاه مشاهده کرد. او فکر کرد که این یک هواپیمای بدون سرنشین است و او را صدا کرد. چند لحظه بعد فرودگاه برای پروازهای ورودی و خروجی بسته شد و یکی از عجیب ترین اسرار سالهای اخیر آغاز شد.

هواپیماها بر فراز فرودگاه حلقه زده و منتظر انحراف به مکان دیگری بودند. یک روزنامه نگار سوار یک هواپیما بود سمیرا قید، کی میگه راشل همفری که این تجربه سوررئال بود – و باعث شد او تصمیم بگیرد که بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

این داستانی است که در ابتدا باید بیش از 33 ساعت هرج و مرج را در یکی از شلوغ ترین فرودگاه های انگلیس در شب کریسمس ایجاد کند. اما هنگامی که دستگیری ها صورت گرفت و انگشتان تقصیر منصوب شد ، این جنبه تاریک هیستری ، شکار جادوگران در رسانه ها و ترس از ناشناخته را نشان داد. همانطور که زنجیر در داستان فرو می رفت ، این راز عمیق تر می شد. دو سال بعد و با بیماری همه گیر که اکنون خسارت بسیار بیشتری به فرودگاه وارد کرده ، به چگونگی اوضاع نگاه می کند.

هواپیماهای مسافربری که به دلیل ویروس کرونا ویران شده اند ، در فرودگاه گاتویک در ساسکس پارک شده اند.


عکس: گرت فولر / PA

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]