رسانه های وفادار ترامپ پس از انتخابات فاکس نیوز بایدن ، خیانت می کنند اخبار ایالات متحده

[ad_1]

تاعلام پیروزی جو بایدن در صبح روز شنبه درگیری داخلی در رسانه های محافظه کار را تشدید کرد ، به ویژه ، فاکس نیوز به دلیل انتقاد از ناوگان کوچکتر و خشمگین تر ، جدا شد.

کانال خبری محافظه کار کابل ، که با فراخواندن آریزونا به بایدن در مقابل هر شبکه دیگری ، خشم ترامپ را برانگیخت ، مورد حمله رئیس جمهور و سرسخت ترین حامیان وی قرار گرفت ، آنها امتناع فاکس از بیان حقیقت در مورد شمارش آرا را خیانت دانستند.

گفته می شود که ناامیدی ترامپ از این تماس در بالاترین سطح به صدا درآمد و خود ترامپ شکایتی را به روپرت مرداک ، که پوشش شبکه را دنبال کرد ، ارائه داد.

صبح روز شنبه در مرکز توطئه WND ، وکیل دادگستری ، لاری کلیمان ، که مرکز جنوبی فقر او را “از نظر پاتولوژیک دشوار” توصیف کرد ، نوشت: “خود را با ماشین سازی فاکس نیوز و سایر رسانه های محافظه کار” بزرگ “که معمولاً دروغ حمل می کنند ، گول نزنید. امیدواریم که سیستم حقوقی شکایات رخ داده در 3 نوامبر را اصلاح کند. “

در داخل حباب رسانه ای جناح راست ، افزودن “هسته” به شرح هر رسانه با گفتگوها مبارزه می کند ، در حالی که “محافظه کار اصلی” برابر با اتهام خیانت است.

در وب سایت Trumpity، American Greatness ، نظر پربار این سایت ، کریستوفر گیج اظهار نظر کرد ، “من مطمئن نیستم که آنها فکر می کنند چه کاری انجام می دهند ، چه کسی فکر می کند انجام می دهد ، آیا می دانند بازی آنها تمام شده است ، و آنها از آخرین اسپاسم غیر واقعی برخوردار هستند ، اما فاکس نیوز یک هیئت انتخاباتی یا دادگاه عالی نیست. “

بعداً ، پس از آنكه فاكس با حسن نیت فراخوان AP را گزارش كرد ، روزنامه های طرفدار ترامپ ، اخبار Breitbart News متأسفانه آنها را به همراه CNN و MSNBC به عنوان یكی از “رسانه های شرکتی” انتخاب كرد كه انتخاب بایدن است.

دیم هافت ، که در این توطئه نقش دارد ، ازدواج “Gateway” را در نظر گرفت ، “Faux FOX” را در “Alphabet Media” یکسان کرد ، که با هم “حمله هماهنگ به رئیس جمهور هنگام بازی گلف” را انجام داد.

سایر رسانه های شرکت خبری در طول هفته در برابر ترامپ ظاهر می شدند ، از جمله نیویورک پست ، که سخنرانی پر پیچ و خم روز پنجشنبه ترامپ را “تنزل یافته” توصیف می کرد و به درستی ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات را “بی اساس” توصیف می کرد. در طول ماه اکتبر ، همان روزنامه ، تقریباً تنها در میان رسانه های اصلی ، داستانی را که به دلیل ادعای کپی مطالب لپ تاپ هانتر بایدن ، مورد انتقاد قرار گرفت ، فروخت.

شب انتخابات داستانی به ترامپ گفته شد که از قبل آماده کرده بود: یک انتخابات نزدیک و “تقلبی” ، که امیدوار بود نتیجه آن را دادگاه های دوستانه به نفع خود تعیین کند. پس از انتخابات ، رسانه های حامی ترامپ دفتر تصمیم گیری را به دلیل تضعیف تلاش های آنها برای بسیج حامیان ریاست جمهوری برای خنثی کردن شمارش آرا uncertain نامشخص در ایالات مورد مناقشه ، خشمگین کردند.

برای بسیاری از این رسانه ها ، ابزار غالب جریان اطلاعات غلطی بود که ایده انتخابات سرقت شده را تشویق می کرد. تا روز شنبه ، PJ Media ، Infowars و WND جریاناتی از مطالب را منتشر کردند که ادعا می کرد اختلالات فردی (و انتظار می رود) در ماشین های انتخابات دلیلی بر سازماندهی سرقت انتخابات توسط دموکرات ها باشد.

در همین حال ، دانشجویان مقطع کارشناسی مانند مایک کودری (معروف به “مایک توکیس”) وفاداران ترامپ را به بسیج برای اعتراض “هر ایالت کاپیتولیا” فراخواندند ، و تلاش کردند آن را به عنوان “# استپتهستیل” به شکلی زیبا بفروشند. (روز چهارشنبه ، مشاوران ترامپ گزارش دادند كه خواست خود او برای “متوقف كردن در شمارش” بلافاصله برای انتخاب وی هزینه تمام می شود).

فاکس نیوز ، در بیشتر موارد ، مناسب نبود. خبرنگار آنها کاخ سفید جان رابرتز است ادامه داد “فرصتی” در صبح جمعه که رئیس جمهور بتواند ضرر “برای حفظ دموکراسی و وحدت ملت” را تشخیص دهد.


در زمانی که فاکس نیوز پیش بینی می کند جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 پیروز خواهد شد – ویدئو

روز شنبه ، آنها رژه مهمانان خود را برگزار كردند ، از جمله جمهوری خواهان برجسته ای مانند كارل روو ، كه با تأیید طرح AP ، انزوای بیشتر رئیس جمهور و حامیان وی را بر عهده داشتند. (سایر آژانسهای محافظه کار مانند National Review نیز فاکس را دنبال کردند و واقعیت پیروزی بایدن را تأیید کردند.)

لازم به ذکر است که این شبکه در گزارش خود مبنی بر شکست ترامپ در انتخابات کاملاً اتفاق نظر نداشت. جمعه شب ، تاکر کارلسون میزبان دارن بیتی ، بنیانگذار Revolver و سخنران سابق ترامپ بود که در سال 2018 به دلیل حضور در این مراسم به همراه ملی گرایان سفید پوست اخراج شد.

کارلسون اجازه داد که بیتی ، که وب سایتش عامل اصلی “پیتزا” شکارچی بایدن است ، استدلال کند که اوضاع پس از انتخابات در ایالات متحده “یک نوع کودتا کاملاً مشخص است” “انقلاب رنگی” با هماهنگی وکیل در “دستگاه های امنیت ملی”.

اما به نظر می رسید که میزبانان دیگر مستقیماً با رئیس جمهور صحبت می کنند – یک بیننده منظم فاکس نیوز – و سعی دارند او را به آرامی ناامید کنند. جمعه شب ، لورا اینگراهام ، مجری برنامه Angraham Angle ، اطلاعات مربوط به دستاوردهای ادعایی ترامپ را ارائه داد. اما بعدا به نظر می رسد او به بی فایده بودن رئیس جمهور و خرده اعتقاد هوادارانش به مشروعیت روند سیاسی روی آورده است.

“اینکه وقتی اتفاقی می افتد ، ضرر کنید اما میراث پرزیدنت ترامپ در صورت تمرکز بر حرکت به جلو ، اهمیت بیشتری پیدا می کند. و آنگاه عشق و احترامی که هواداران نسبت به او احساس می کنند فقط قویتر خواهد شد. ” او از او خواست که شکست را با “لطف و صفا” بپذیرد.

وقتی رئیس جمهور را تحت تأثیر قرار داد ، چنین بود مبهم صبح روز شنبه در توییت های خود و همچنین در بیانیه ای که صادر کرد و ادعا کرد – بدون دلیل زیادی – انتخابات “خیلی دور از پایان” است.



[ad_2]