رئیس سابق نخبگان جرالد ماری – آیا هاروی وینستین از صنعت مد است؟ | اخبار

[ad_1]

چه زمانی وندی والش در سال 1980 به پاریس نقل مکان کرد تا به عنوان مدل کار کند ، او از آنچه در انتظار آینده او بود بسیار هیجان زده شد. اما وی گفت که در عرض چند هفته ، رئیس سابق Elite Models ، جرالد ماری ، او را مورد تجاوز قرار داد. والش یکی از شانزده زن متهم به حمله جنسی به ماری است که به مدت سه دهه یکی از قدرتمندترین مردان در صنعت مد بوده است.

ماری بین سالهای 1987 و 1993 با سوپرمدل لیندا اوانجلیستا ازدواج کرد. بشارت دهنده “شجاعت و قدرت” را که توسط تعداد فزاینده زنانی که همسر سابق خود را به سو abuse استفاده جنسی و تجاوز جنسی متهم می کنند ، ستود ، اظهار داشت که او معتقد است گزارش های زنان از تجربیات خود با ماری. اوانجلیستا گفت: “در طول رابطه من با جرالد ماری ، من چیزی در مورد این اظهارات جنسی علیه او نمی دانستم ، بنابراین نمی توانستم به این زنان كمك كنم.” “با شنیدن آنها و با توجه به تجربه خودم ، معتقدم آنها حقیقت را می گویند. این قلبم را می شکند زیرا اینها زخمهایی است که ممکن است هرگز خوب نشود و من شجاعت و قدرت آنها را به خاطر آنچه امروز گفته اند تحسین می کنم. “

خبرنگار تحقيقاتي لوسی آزبورن گفتگو با آنوشکا آستانه در مورد داستان های زنان و اینکه چگونه ماری می تواند برای دهه ها از مدل ها سو abuse استفاده کند. برخی در دنیای مدلینگ به آزبورن گفته اند که ماری ممکن است هاروی وینستین از صنعت مد باشد.

ماری قاطعانه این اتهامات را رد می کند و وکلای وی می گویند این ادعاها “بسیار آسیب دیده” است. آنها گفتند که وی با یک پرونده جنایی فرانسه که در ماه سپتامبر پس از اظهارات دادستان ها از چهار زن آغاز شد ، مبارزه خواهد کرد: “او گفت که” به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی علنی ، قصد دارد به طور فعال در افشای حقیقت نقش داشته باشد. “

آژانس مدل سازی Elite در سال 2004 ورشکست شد و به دو قسمت تقسیم شد. هر دو ساختار شرکتی جدید سعی در فاصله گرفتن از سو alleged استفاده های گذشته داشته و نوع رفتار مورد بحث در این پادکست را محکوم کردند. دفتر اوئی گفت ماری در حال حاضر کارمند نیست.

جرالد ماری در سال 1991


عکس: امروز / REX / Shutterstock

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]