دیتو هدمن هنگام عبور مایکل ون Gerwen از | جام جهانی PDC

[ad_1]

دته هدمن هنگامی که در اولین دور مسابقات جهانی PDC در کاخ الکساندر تعظیم کرد ، نتوانست تاریخ بیشتری را ایجاد کند. Headman به دنبال راه خود Phelan Sherak بود ، که با براندازی دو نفر در مسابقات سال گذشته به تاریخ پیوست.

هدمان – اولین زن سیاه پوستی که در این رویداد شرکت کرد – با نتیجه 3-1 کتک خورد اندی بولتون، که برای صعود به دور سوم به مبارزه استفن بانتینگ ادامه خواهد داد.

این دختر 61 ساله که 215 عنوان قهرمانی را در کارنامه خود به دست آورده است ، در بازی افتتاحیه به حداکثر امتیازات رسیده بود اما پس از آن موفق به زدن دبل نشد ، زیرا بولتون با آرامش دو ست اول را گرفت. هدمن برای گرفتن ست سوم مقاومت کرد اما بولتون قبل از اینکه پیروزی را با یک ضربه 11 دارت به ثمر برساند ، پرتاب خود را در چهارم شکست.

مایکل ون Gerwen کار خود را با پیروزی 3-1 برابر رایان موری اسکاتلندی آغاز کرد. شماره یک ، سه بار قهرمان جهان و نایب قهرمان پیتر رایت در مسابقات سال گذشته ، ادعا کرد که یک ست ابتدایی با سه پا 15 دارت دارد ، اما موری در ست دوم با یک تیم 130 درخشان در راه رسیدن به مسابقات تساوی پاسخ داد.

وان Gerwen بار دیگر وضعیت را در موقعیت سوم بدتر کرد ، که به طور متوسط ​​3-1 تساوی 3-1 را به دست آورد. موری در 124 حالت فوق العاده ای به دست آورد و سپس با ضربه دو ضربه ای توپ را از بین برد و حواس او را به 2-2 پرت کرد ، و او یک گل برای ست داشت ، اما ون Gerwen با از دست دادن یک موقعیت دو برابری 10 ، دور سوم را بدست آورد.

ون Gerwen گفت: “من مجبور شدم یک بازی خارق العاده انجام دهم ، از روشی که امشب بازی کردم خوشحالم.” “رایان برای اولین بار در تورنمنت بازی کرد. من نمی توانستم به او فرصتی بدهم زیرا همانطور که بازی می کرد ، از آن استفاده می کرد.

وی افزود: “من مجبور شدم یک نمایش عالی ارائه دهم و بسیار خوشحالم که این کار را کردم.” “کاری لازم بود که انجام شود ، اما قدرت من در نقاط ثابت بود. در این مرحله ، من احساس خوبی دارم ، اعتماد به نفس برگشته است و آماده حضور در این مسابقات هستم. “

مایکل ون Gerwen پس از پیروزی در دور اول با Sky Wayne Mardle صحبت می کند.
مایکل ون Gerwen پس از پیروزی در دور اول با Sky Wayne Mardle صحبت می کند. عکس: استفان پستان / پنسیلوانیا

مروین کینگ در راه پیروزی 3-1 برابر مکس هاپ آلمان به پنج اوج رسید و به طور متوسط ​​نزدیک به 100 امتیاز داشت تا در دور سوم مقابل ژوزه دو سوزا قهرمان گرند اسلم ، صعود کند.

دو بار قهرمان جهان BDO اسکات ویتز در ست تصمیم گیرنده دو پا جنگید تا در دور اول در حالی که بلژیک مت Matt Campbell را شکست دهد کیم هایبرشت وقتی توسط دی ژوانگ چینی با نتیجه 3: 0 پاس شد ، به طور متوسط ​​104.05 و پنج 180s گل زد.

در جای دیگر ، در ایرلند استیو لنون دانیل لارسون ، سوئدی ، 3-1 ، آلمانی را شکست داد نیک کورتز اندی همیلتون ، فینالیست سابق را 3-1 و آمریکایی شکست داد دنی باگیش یک پیروزی غیر منتظره 3-2 برابر استون استرالیایی ، دامون هت ، که شش مسابقه را از دست داد ، کسب کرد.

[ad_2]