دکتر جیل بایدن بانوی اول “سنتی” ایالات متحده نخواهد بود. برخی از مردان توسط این تهدید می شوند جیل بایدن

[ad_1]

لهفته گذشته ، جوزف اپستین ، نویسنده ، با انتشار ستونی در وال استریت ژورنال ، خجالت کشید و جیل بایدن بانوی اول ورودی را به دلیل استفاده از عنوان “دکتری” که در دکترا دریافت کرد ، بی اعتبار کرد. او نوشت: “بانوی اول خانم – خانم بایدن – جیل – عزیزم. در هر صورت می توانید “دکتر” را جلوی نام خود پرتاب کنید؟ “دکتر جیل بایدن به نظر می رسد و احساس می شود فریب خورده است ، بدون ذکر برخی از کمیک های معنی دار.”

عکس العمل سریع بود. رئیس جمهور منتخب ارتباطات رئیس جمهور کیت بدینگ فیلد توییت کرد: “چه حامی نخبگان حمایت کننده ، جنسیت طلبانه.” دختر مارتین لوتر کینگ در توییتر خود از جیل بایدن حمایت کرد و به مردم یادآوری کرد که پدرش از عنوان دکتر استفاده می کرد حتی اگر دکتر نبود. وی افزود: “و کار او نیز برای شما بشریت مزایای زیادی به همراه داشته است.” و بانوی اول در توییتر یکشنبه خود پاسخی دریافت کرد و گفت: “ما با هم جهانی خواهیم ساخت که در آن دستاوردهای دخترانمان جشن گرفته می شود ، نه اینکه کاهش یابد.”

مقاله اپشتین یک بشکه پودر فرهنگی را برای دکتر بایدن ، که همیشه آتش داشت نشان داد. او کار حرفه ای تدریس خود را در کالج ادامه داده است ، به عنوان بانوی دوم خدمت می کند ، و قصد دارد به عنوان بانوی اول کار کند. در حالی که برخی از ما از این موضوع هیجان زده ایم ، دیگران ، مانند اپشتین ، در معرض خطر هستند.

معمولاً انتظار می رود که بانوان اول حرفه خود را برای انجام مأموریت های رسمی فدا کنند. نمی توانم تصور کنم که برای میشل اوباما ، وکیلی که در حال آماده سازی در هاروارد است ، مانند همسرش ، تصور می شود که وقتی شوهرش بر جهان آزاد حاکم است ، از او بخواهد بر باغ کاخ سفید و تزئینات کریسمس نظارت کند.

قابل درک است که میشل اوباما در تعریف نقش بانوی اول نسبت به سلف خود انعطاف پذیری بسیار کمتری دارد. به دلیل کلیشه های ناعادلانه ای که کاریکاتور زنان آفریقایی-آمریکایی را بیان می کند ، نوار موفقیت وی فوق العاده بالا قرار گرفته است. متأسفانه ، این به معنای تقلید از کم خطرترین خانمهای اول قبل از او بود. در آن زمان ، بسیاری از آمریکایی ها به سختی می توانستند زنی تقریباً 6 فوت قد ، تحصیل کرده پیچک ، موی قهوه ای و پوستی سیاه را به عنوان یک زن غیر تهدیدآمیز توصیف کنند. بنابراین در عوض ، میشل با مروارید و ژاکت به یک مدل مو تبدیل شد. هیچ کس آغوش اصلی را تهدید نمی کند.

برای ملانیا ، تغییر شکل بسیار کمتری ظاهر شد. او با الگوبرداری از روزهای پشت شانه هایش ، قبل از انتخاب شوهر ، با خیال راحت به نقش یک همسر غنائم که سکولار شد ، بسنده کرد. در اصل ، شغل تمام وقت او همسر جذاب شوهر قدرتمندش بود که سرانجام نقش بانوی اول را بازی کرد. در حالی که ضبط های صوتی ضبط شده توسط دوست دختر سابق و دستیارش استفانی وینستون گرگ ها نشان دهنده جنبه تاریک تر و کمتر جذاب ترامپ است ، او اساساً همان کاری را انجام می دهد که بیشتر خانم های اول انجام می دهند. او شام های ایالتی برگزار کرد ، داوطلب شد و قسمت های مختلف کاخ سفید را بازسازی کرد. دوباره ، او میراثی کاملاً تهدیدآمیز مانند بانوان اول که به تازگی از او پیشی گرفته اند ، بر جای می گذارد.

اما دکتر بایدن از ابتدا اعلام کرد که کار خود را به عنوان استاد کالج عمومی ادامه خواهد داد ، صرف نظر از اینکه شوهرش به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. او قبلاً فرم خود را شکسته بود و در حالی که معاون رئیس جمهور بود کار خود را حفظ کرد. گرچه این امر در برخی از کشورهای متحد ما به ویژه غیر معمول نیست (به عنوان مثال ، چری بلر در زمان نخست وزیری همسرش تونی ، شغل خود را در دانشگاه دنبال کرد) ، اما این امر برای آمریکا بسیار غیر معمول است.

دکتر بایدن به زودی به کم سنتی ترین بانوی اول تاریخ اخیر تبدیل خواهد شد. آخرین باری که بانوی اول آمریکا راهی غیر متعارف را شناسایی کرد و موفق نشد. به یاد دارید که در سال 1993 هیلاری کلینتون مسئول اصلاحات بهداشتی بود؟ او احتمالاً می خواهد شما این کار را نکنید. سالها بعد کلینتون را یک پیشگام می دانند ، اما ضربه ای که در آن زمان دریافت کرد سخت بود. برخی از آنها به دلیل تعهد قانونی مشروعیت داشته اند که شما با انتخاب رئیس جمهور ، زن و شوهر را برای ادامه سیاست انتخاب نمی کنید. خیلی عادلانه اما بخشی از مخالفت ها و کودتا به وضوح ناشی از چیزهای نگران کننده و ماندگارتری بود: این ایده که بسیاری از آمریکایی ها خواهان یک بانوی اول سنتی و غیر تهدیدآمیز هستند – همسر اول ، مادر اول ، میزبان اول ، اولین کوکی ، اولین آغوش ، اما نه یک زن شغل اول و مطمئناً یک زن بلند پرواز نیست.

این واقعیت که دکتر جیل بایدن زنی است که جاه طلبی های شغلی وی به اندازه کافی مهم است تا بتواند آنها را دنبال کند ، علیرغم ازدواج با قدرتمندترین مرد کشور ، این مسئله واقعاً نگران کننده اپستین است. او این را در نتیجه گیری ستون خود ، که در آن می نویسد ، روشن می کند: “کمی هیجان دکتر جیل بودن را فراموش کنید و به هیجان بزرگ زندگی برای چهار سال آینده در بهترین جهان مسکن عمومی به عنوان جیل بایدن بانوی اول بسنده کنید. “او به این واقعیت توجه نمی کند که ازدواج با یک مرد قدرتمند ممکن است چیزی نباشد که دکتر بایدن یا هر زن مدرن امروز بزرگترین هیجان خود را تلقی می کند.

به لطف الگویی که کمال هریس ، معاون رئیس جمهور منتخب و همسرش داگ ارائه کردند ، این امکان وجود دارد که به زودی مردان بیشتری در جستجوی هیجان ازدواج با یک زن قدرتمند راحت باشند.



[ad_2]