دونالد ترامپ می گوید رودی جولیانی ویروس کرونا دارد رودی جولیانی

[ad_1]

وودی شخصی دونالد ترامپ ، رودی جولیانی ، آزمایش مثبتی برای رئیس جمهور کوید -19 داد توییت کرد روز یکشنبه

جولیانی ، 76 ساله و شهردار سابق نیویورک ، تلاش ترامپ برای غلبه بر شکست انتخابی بایدن را از طریق پرونده های قضایی در ایالت های میدان جنگ بر عهده داشت.

ترامپ مشخص نکرد که جولیانی چه زمانی آزمایش مثبت را گذرانده و آیا علائمی را تجربه کرده است یا خیر. جولیانی بلافاصله توضیحی نداد. نیویورک تایمز با استناد به یک منبع ناشناس گزارش داد که جولیانی در مرکز پزشکی دانشگاه جورج تاون در واشنگتن تحت معالجه است.

ترامپ گفت: “رودی جولیانی قطعاً بزرگترین شهردار تاریخ نیویورک است و کوشش بی وقفه برای افشای فاسدترین انتخابات (قطعاً!) تاریخ ایالات متحده را برای ویروس چینی نتیجه مثبتی داشته است.” توییت کرد، استفاده از اصطلاح نژادپرستانه برای ویروس کرونا.

“زود خوب شو رودی ، ما ادامه میدیم !!!”

ساعاتی قبل از اعلام ترامپ توسط جولیانی با فاکس نیوز مصاحبه شد. در طول مصاحبه 10 دقیقه ای ، او با روحیه خوبی روبرو شد و ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در انتخابات را رد و بدل کرد.

اگرچه جولیانی به دلیل سن ، ویروس را پیچیده می کند ، اما او اغلب پس از انتخابات به مسافرت می رفت و اغلب بدون ماسک در جمع صحبت می کرد.

هفته گذشته ، او خود را بدون نقاب در برابر قانونگذاران ایالت میشیگان یافت تا رأی گیری در این ایالت را به چالش بکشد. روز پنجشنبه ، او در یک جلسه قانونگذاری پرجمعیت ، بدون حضور ماسک ، به پایتخت گرجستان خطاب کرد.

در جلسه میشیگان ، جولیانی پرسید یکی از شاهدان ماسک را برداشت تا بینندگان بتوانند بهتر او را بشنوند ، اگرچه او امتناع کرد.

جولیانی بارها و بارها از جمله پس از آندرو پسرش آزمایش مثبت شده است.

اندرو جولیانی ، یکی از کارمندان کاخ سفید گفت: 20 نوامبر او آزمایش مثبتی برای ویروس داشت و در قرنطینه با علائم خفیف بود.

ترامپ پس از سه روز گذراندن در بیمارستان نزدیک واشنگتن ، در ماه اکتبر با کوید -19 منعقد کرد.

از اواخر ماه سپتامبر ، حداقل 40 نفر در مدار رئیس جمهور آزمون مثبت را گذرانده اند ، از جمله بانوی اول ملانیا ترامپ ، پسرش بارون ، دونالد ترامپ جونیور ، و همچنین دستیاران ارشد و سیاستمداران جمهوری خواه.

واکسن ها در آستانه تأیید برای استفاده قرار دارند ، اما در ماه های اخیر همه گیری افزایش یافته است زیرا ترامپ با انتقاداتی روبرو شده است که ظاهراً مبارزه برای کنترل را کنار گذاشته است.

دانشگاه جان هاپکینز روز شنبه 213،875 مورد جدید را در ایالات متحده ثبت کرد. در میان وخیم شدن تعداد سفرها و جلسات مربوط به روز شکرگذاری ، که هنوز کارشناسان آنها روشن نیست ، 2،254 مورد مرگ و میر جدید ثبت شد که از حدود 14/6 میلیون مورد 280 هزار و 979 نفر در ایالات متحده کشته شدند. متوسط ​​تعداد کشته های روزانه Covid-19 بیش از 2000 نفر بود.

ترامپ بارها سطح ویروس کرونا را کاهش داده و با توصیه های بهداشت عمومی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری مخالفت کرده است.

با نزدیک شدن به کریسمس ، کاخ سفید یک سری مهمانی های تعطیلات را با حضور تعداد زیادی از مردم در خانه برگزار می کند. در عکس های مهمانی روز سه شنبه ، افراد بدون نقاب در این جشن شرکت کردند.

روز یکشنبه ، دبورا بیرکس ، از اعضای کارگروه ویروس کرونا ویروس کرونا ، در مورد اختلاف بین اقدامات و نظرات ترامپ و توصیه های بهداشتی مورد سال قرار گرفت.

بیرکس گفت: “من می شنوم که اعضای جامعه به این شرایط پاسخ می دهند ، پاسخ می دهند ماسک کار نمی کند ، پاسخ می دهند که ما باید روی مصونیت دائمی کار کنیم ، و تکرار می کنند که جلسات منجر به افزایش وقایع نمی شوند.” دیدار NBC با مطبوعات

“و من فکر می کنم این وظیفه ما است که همیشه می گوییم این یک افسانه است.”



[ad_2]