دونالد ترامپ ظاهراً اعتراف می کند که کوید در ایالات متحده “وحشی” است اخبار ایالات متحده

[ad_1]

دونالد ترامپ ظاهراً تصدیق کرد که ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده “بیداد” می کند ، در مقابل اظهارات وی در کل مبارزات انتخاباتی مبنی بر اینکه این کشور “دور خود را دور می زند” در همه گیر می گیرد.

همانطور که تعداد عفونت های جدید کووید در ایالات متحده به 200000 در روز نزدیک می شود ، ترامپ شنبه شب در توییتر خود تأکید کرد که اوضاع در خارج از ایالات متحده بد است: “اخبار جعلی نمی گوید کوید در سراسر جهان بیداد می کند. جهان ، نه فقط در ایالات متحده »

دونالد جی ترامپ
(realDonaldTrump)

“اخبار جعلی” نمی گوید که “Covid” در سراسر جهان بیداد می کند ، نه فقط در ایالات متحده ، جایی که من امروز صبح در یک جلسه مجازی G-20 حضور داشتم ، و بزرگترین موضوع Covid بود. ما به خصوص با واکسن های خود به سرعت بهبود می یابیم!


21 نوامبر 2020

روز جمعه ، طبق گزارش دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده 195500 مورد جدید را ثبت کرده است ، چه جهانی و چه آمریکایی. روز شنبه ، این کشور 12 میلیون مورد داشته است که بزرگترین مورد در جهان است.

در جریان مبارزات انتخاباتی ، ترامپ بارها و بارها ادعا کرد که ایالات متحده ویروس کرونا را “جمع می کند” و پس از 4 نوامبر ، کشور بسیار کمتر در مورد بیماری همه گیر خواهد شنید.

او در توئیت خود در اواخر روز شنبه اصرار داشت که “اخبار جعلی” فراموش نمی کند ذکر کند که “تعداد افراد کمتری هنگام دریافت Covid می میرند”.

سازمان غذا و داروی آمریكا روز شنبه اعلام كرد كه مجوز استفاده اضطراری از آنتی بادی درمانی داروهای Regeneron را كه هنگام انجام Covid-19 در اكتبر به رئیس جمهور داده شد ، اعطا كرده است. این زمانی اتفاق می افتد که مرگ و میر روزانه در ایالات متحده به ارقامی که در ماه های اول همه گیری دیده می شود نزدیک شود. بیش از 2،000 آمریکایی روز پنجشنبه در اثر کوید جان دادند که بالاترین رقم از ماه مه است.

ترامپ گفت اجلاس مجازی G20 در روز شنبهکه “بزرگترین موضوع کوید بود. ما به خصوص با واکسن های خود به سرعت بهبود می یابیم! “

ترامپ همچنین برای رهبران G20 روشن کرده است که در آینده با آنها کار خواهد کرد.

وی بر اساس صوتی که یک ناظر دریافت کرد به رهبران گفت: “من مشتاقانه منتظر کار طولانی مدت با شما هستم.”

پیش از اجلاس ، دبیرکل سازمان ملل آنتونیو گوترش از G20 خواست که به ابتکار بین المللی COVAX برای توزیع واکسن Covid-19 در سراسر جهان بپیوندد. ایالات متحده از پیوستن به ترامپ خودداری کرد.

در عوض ، وی و دیگر کشورها مانند انگلیس ، فرانسه و آلمان که از کشورهای گروه 20 هستند ، مستقیماً با شرکت های دارویی برای کسب میلیاردها دوز معامله کرده اند ، به این معنی که اکثر قریب به اتفاق منابع واکسن در سال آینده در جهان رزرو شده است. .

مدرنا به هفته نامه آلمانی Welt am Sonntag گفت كه بسته به مقدار سفارش ، از هر دوز برای داوطلب دریافت واكسن Covid ، از هر دوز 25 تا 37 دلار از دولت می گیرد.

به نقل از استفان بانتزل: “به همین دلیل هزینه واکسن ما تقریباً مشابه واکسن آنفلوآنزا است که 10 تا 50 دلار است.”

بازگشت به ایالات متحده ، میلیون ها نفر انتظار داشتند که روز پنجشنبه به تعطیلات شکرگذاری روز آینده سفر کنند ، و هشدارهای انتشار ویروس را نادیده بگیرند.

طبق اعلام اداره امنیت حمل و نقل ، بیش از یک میلیون نفر روز جمعه از طریق فرودگاه ها پرواز کردند. این دومین روز بزرگ ترافیک هوایی داخلی از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) روز شنبه اخطاریه ای را به همه افراد مبنی بر پرهیز از مسافرت با کشتی های تفریحی صادر کرد زیرا خطر Covid-19 در هواپیما بسیار زیاد است.

ماه گذشته ، پس از صدور ممنوعیت قایقرانی در مارس در پاسخ به شیوع ویروس کرونا ، آژانس چارچوبی را برای بازیابی مرحله ای کشتی های کروز منتشر کرد.



[ad_2]