دونالد ترامپ به فاکس نیوز حمله کرد: “آنها غاز طلایی را فراموش کردند.” اخبار ایالات متحده

[ad_1]

دونالد ترامپ جریان توئیت هایی را در محکومیت فاکس نیوز منتشر کرد و این شبکه را به فراموش کردن “آنچه باعث موفقیت آنها و آنچه آنها را به آنجا رسانده” متهم کرد.

ترامپ در توییت خود که ظهر پنجشنبه ارسال شد ، نوشت: “آنها غاز طلایی را فراموش کردند”.

دونالد جی ترامپ
(realDonaldTrump)

.@اخبار فاکس رتبه بندی های روز کاملاً خراب شده است. روز آخر هفته حتی بدتر است. دیدن این اتفاق بسیار ناراحت کننده است ، اما آنها فراموش کردند که چه چیزی باعث موفقیت آنها شد و چه چیزی آنها را به آنجا رساند. غاز طلایی را فراموش کرده اید. بیشترین تفاوت بین انتخابات 2016 و 2020 بود @اخبار فاکس!!


12 نوامبر 2020

این تایراد پس از آن ارسال شد که رئیس جمهور ، که از پذیرفتن شکست در انتخابات جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات امتناع ورزید ، در بازبینی نظرات مختلفی را برای طرفداران خود ارسال کرد ، بسیاری از آنها اظهار داشتند که در عوض به کانال کابل راست و وب سایت نیوزمکس اعتماد خواهند کرد.

اواخر پنجشنبه ، خبر اصلی در Newsmax.com با عنوان “سناتور تد کروز در مصاحبه با Newsmax TV:” رسانه ها در مورد ریاست جمهوری تصمیم نمی گیرند. “

در میان بازتوییت های ترامپ ، یک کاربر مسیحی آپالاچی بود که گفت: “بیا Left Fox 4 NewsMaxxxxx.”

فاکس یکی از اولین سازمان های خبری بود که بایدن ، آریزونا را صدا کرد و به خوانندگان خود هشدار داد که ادعاهای پیروزی ترامپ نادرست است.

دوشنبه شب ، نیل کاووتا ، مجری فاکس ، خود را از کارزار انتخاباتی کیلی مک اننی ، سخنگوی کاخ سفید در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان ، قطع کرد ، زمانی که مک اننی گفت تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ “می خواهد همه آرا legitimate قانونی شمارش شود”.

“هی ، هی ، هی – فقط فکر می کنم باید کاملاً واضح باشیم. او طرف مقابل را مقصر می داند ، از تقلب استقبال می کند و از رای غیرقانونی استقبال می کند. اگر جزئیات بیشتری برای تهیه پشتیبان نداشته باشد ، نمی توانم مدام آن را به شما نشان دهم.” کاووتا از استودیو گفت.

روز دوشنبه ، ترامپ بدون مدرک ادعا کرد که “رتبه بندی این شبکه کاملاً خراب شده است”.

به گفته نیلسن ، به نقل از نیویورک تایمز ، استقبال ترامپ از Newsmax ، با افزایش تعداد بینندگان در این هفته از 65،000 قبل از انتخابات به 800،000 بیننده در زمان نخست ، به افزایش رتبه تبدیل شده است. پنجشنبه ، برنامه NewsMax چهارمین محبوب در فروشگاه App Apple بود.

ترامپ از زمان پیروزی بایدن در روز شنبه با مردم صحبت نکرده است ، اما به طور مرتب توییت می کند.



[ad_2]