دولت ترامپ طی دو روز مرد دیگری را محکوم کرد دولت ترامپ

[ad_1]

دولت ترامپ پس از انتخابات روز جمعه ، به اعدام های بی سابقه فدرال خود ادامه داد و یک راننده کامیون لوئیزیانا را که دختر دو ساله خود را تمسخر کرد و کشت ، کشت.

آلفرد بورژوا ، 56 ساله ، پس از تزریق کشنده در یک زندان فدرال در تره هوت ، ایندیانا ، در ساعت 8:21 بعد از ظهر به وقت شرقی اعلام مرگ شد.

وکلای وی استدلال کردند که بورژوازی دارای سطحی از هوش است که وی را در زمره افراد از نظر عقلی قرار می دهد ، اظهار داشتند که این امر باید وی را برای مجازات اعدام طبق قوانین فدرال ناکارآمد سازد. ویکتور جی اوبری گفت مجازات مرگ موکلش “بدون در نظر گرفتن صادقانه معلولیت ذهنی” شرم آور است.

به دنبال از سرگیری اعدام های فدرال در دوران دونالد ترامپ در ماه جولای پس از وقفه ای 17 ساله ، بورژوا دهمین زندانی اعدام فدرال بود. وی دومین زندانی فدرال اعدام شده در این هفته بود که سه اعدام دیگر در ژانویه برنامه ریزی شده بود.

بورژوا روز جمعه با مشاور معنوی خود ملاقات کرد زیرا وی خواستار احتمال مرگ بود و او همچنین دعا کرد ، یکی از وکلای وی ، شان نولان ، ساعاتی قبل از مجازات اعدام به آسوشیتدپرس گفت.

“او مطمئناً نمی خواهد بمیرد – و برای او دشوارتر است كه بفهمد چگونه توسط دولت فدرال كشته شد. اما او می فهمد که این بد است. “

این وکیل دادگستری افزود: او برای دیه دعا می کند.

بورژوا در زندان مشغول نقشه کشی از جمله استرداد اعضای گروه حقوقی خود بود. نولان گفت که وی ناقض مجازات اعدام نبوده و عملکرد انضباطی خوبی داشته است.

آخرین باری که تعداد غیرنظامیان اعدام شده توسط دستور فدرال برای سال تحت ریاست جمهوری گروور کلیولند به دو رقمی رسید 14 نفر در سال 1896 بود.

یک سری اعدامها از زمان انتخاب ترامپ ، اولین بار در اواخر ماه نوامبر ، همچنین اولین بار در بیش از 130 سال است که اعدام های فدرال در یک دوره لنگش انجام می شود. کلیولند همچنین آخرین رئیس جمهوری بود که این کار را انجام داد.

روز پنجشنبه ، براندون برنارد پس از ربودن و سرقت تاد و استیسی باگلی در تگزاس ، به جرم دست داشتن در قتل یک زوج مذهبی از آیووا در سال 1999 اعدام شد. مرگ برنارد ، که در زمان قتل 18 ساله بود ، تیراندازی نادر مردی بود که هنگام ارتکاب جرم در سن نوجوانی بود.

چندین شخصیت برجسته ، از جمله کیم کارداشیان وست ، از ترامپ خواسته اند که حکم برنارد را به حبس ابد تغییر دهد ، و در میان موارد دیگر ، جوانی برنارد در آن زمان و ضمیری را که در طول سالها بیان کرده بود ، ذکر کردند.

در مورد بورژوا ، جنایات به ویژه به دلیل اینکه دختر کوچک او درگیر شده است ، به ویژه جدی مشخص شده است.

بر اساس اظهارات دادگاه ، او به دنبال دادخواست پدری 2002 از زنی در تگزاس حضانت موقت کودک را دریافت کرد. بورژوا با همسر و دو فرزندش در لوئیزیانا زندگی می کرد.

برای یک ماه آینده ، بورژواز این دختر را با سیم برق کتک زد ، او را با فندک سوزاند و با ضربات پلاستیکی بیس بال به سر او زد چنان که سرش متورم شد – و سپس از کمک پزشکی خودداری کرد ، گفت: دادستان ها همچنین گفتند که وی از او سو ab استفاده جنسی کرده است.

در سوابق دادگاه آمده است که در حین دویدن کامیون در کورپوس کریستی ، تگزاس ، او سرانجام کودک نوپا را کشته و چهار بار به سر او به پنجره و داشبورد اصابت کرد. روز بعد او در بیمارستان بر اثر جراحت درگذشت.

پس از محکومیت وی در سال 2004 ، قاضی دادگاه های ناشی از ادعای نقص عقلی وی را رد کرد و خاطرنشان کرد که تا زمان صدور حکم اعدام وی تشخیص داده نشده است.

وکلا استدلال کردند که نتیجه گیری بر اساس سوerstand تفاهم در مورد چنین معلولیت هایی است. آنها گفتند که بورژوا آزمایشاتی انجام داده است که نشان می دهد ضریب هوشی او حدود 70 است ، کاملاً کمتر از حد متوسط ​​، و تاریخچه کودکی او از خواسته های آنها پشتیبانی می کند.

نولان گفت ، وكلاي بورژوازي استدلال نمي كردند كه وي بايد تبرئه مي شد يا نبايد به سادگي جريمه مي شد تا وي اعدام نشود.

[ad_2]