دولت انگلیس “اقدامات اسکان مجدد را در هنگ کنگ دست کم گرفته است” هنگ کنگ

[ad_1]

گروه مدافع جدید گفته است که ساکنان هنگ کنگ احتمالاً زودتر از انتظار دولت انگلیس به انگلستان نقل مکان می کنند و برای آماده سازی ورود آنها باید کارهای بیشتری انجام شود.

هونگ کنگرز در انگلیس (HKB) یک نظرسنجی از ساکنان شهر انجام داد که امیدوارند تحت طرح جدید دولت انگلیس که در ژانویه آغاز به کار کرد ، مهاجرت کنند و به افرادی که دارای دوره ملی برون مرزی انگلیس (BNO) هستند اجازه می دهد ویزا بگیرند و “راه تابعیت “.

وزارت کشور پیش از این گفته بود که انتظار دارد نزدیک به نیم میلیون نفر ظرف سه سال اول این پیشنهاد را بپذیرند ، اما HKB گفته است که این تعداد می تواند بیش از 600،000 باشد.

تقریباً سه چهارم کسانی که قصد مهاجرت دارند ، دارای مدرک دانشگاهی هستند و حقوق آنها کاملاً بالاتر از متوسط ​​شهر است ، بنابراین می توانند در اقتصاد انگلیس سهیم شوند. اما در انگلیس تعداد کمی از افراد خانواده دارند و فقط نیمی از آنها دوست دارند ، بنابراین ممکن است برای اسکان مجدد و ادغام نیاز به کمک داشته باشند. این گروه گفت که سه چهارم برنامه سفر با کودکان را دارند ، بنابراین مدارس باید برای هجوم دانش آموزان آماده شوند.

از هر پنج پاسخ دهنده چهار نفر می خواهند در دو سال آینده زودتر از آنچه توسط دولت انگلیس انتظار می رود وارد کشور شوند.

“سرعت از نظر سرعت آنها برای ورود به انگلیس یا ترک هنگ کنگ [is] ریکی یانگ از HKB گفت: “بسیار عجیب است.” بسیاری به زودی ، خیلی زود می آیند. بیشتر آنها ، 80٪ ، قصد داشتند طی دو سال مهاجرت کنند و هنگ کنگ را ترک کنند.

طرح UK Road to Citizenship در پاسخ به قانون امنیت ملی که تابستان امسال توسط پکن تصویب شد ، تهیه شد که برای سرکوب مخالفت ها در هنگ کنگ در میان سیاستمداران ، دانشگاه ها و رسانه ها مورد استفاده قرار گرفت.

نظرسنجی از کسانی که امیدوارند از آن برای مهاجرت استفاده کنند ، یک نمونه تصادفی از ساکنان شهر نبوده است ، زیرا مهاجرت به انگلستان از نظر سیاسی حساس است. چین این سیاست را محکوم کرده و تهدید کرده است که به رسمیت شناختن گذرنامه های BNO را متوقف کرده و “اقدامات متقابل” دیگر را در پیش خواهد گرفت.

در عوض ، HKB به دنبال شرکت کنندگان در نظرسنجی در کانال های رسانه های اجتماعی بود که تعداد زیادی طرفدار دارد. بیش از 300 نفر به صورت ناشناس در آن شرکت کردند.

پیش بینی هایی درباره “فرار مغزها” وجود داشته است زیرا بسیاری از افراد در این شهر پیشنهاد ویزا یا مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله کانادا و استرالیا را در انگلستان بررسی می کنند. حدود 3 میلیون نفر در هنگ کنگ یا تقریبا نیمی از جمعیت شهر واجد شرایط گذرنامه ملی (خارجی) انگلیس هستند و می توانند با افراد تحت تکفل سفر کنند.

کسانی که می خواستند با اکثریت قریب به اتفاق به انگلیس بیایند گفتند که انگیزه اصلی برای ربودن زندگی آنها و حرکت در نیمه راه دنیا فشار سیاسی است.

در گزارش HKB آمده است: “نود و شش درصد هنگ كنگ را دیگر خانه ای امن و آزاد نمی دانند كه پس از تصویب قانون امنیت ملی در آن زندگی می كردند.”

تقریباً همه افراد گام خود را گامی در جهت اخذ تابعیت می دانند ، 93٪ امیدوارند در صورت دریافت حق بعد از پنج سال اقامت ، درخواست خود را ارائه دهند.

تعداد کمی از کسانی که امیدوار به نقل مکان هستند به دلیل شرکت در اعتراضات دموکراتیک از سال 2019 دستگیر شده اند. اگرچه این محکومیت ها اغلب ممنوعیت ویزا است ، اما هنگ کنگرز در انگلیس از مقامات انگلیس می خواهد که از نظر متقاضیان متهم به جرایم سیاسی استفاده کنند.

چندین پاسخ دهنده گفتند که آنها نگران نظارت توسط نیروهای امنیتی چین حتی در انگلیس هستند. این گروه از مقامات انگلیس خواست كه در نظر بگیرند كه گروههایی را كه می توانند “به امنیت ملی آسیب برسانند” از قبیل پلیس و مقامات هنگ كنگ از برنامه ویزا حذف كنند.

وی همچنین خواستار بزرگ شدن برای تحت پوشش قرار دادن افرادی شد که وضعیت BNO ندارند اما به پناهگاهی ایمن نیاز دارند ، از جمله معترضان جوانی که پس از انتقال حاکمیت استعمار انگلیس در سال 1997 به دنیا آمدند یا والدین آنها وضعیت BNO ندارند.

[ad_2]