ده ها نفر پس از سرقت دوربین منجر به تهدید و تهمت نژادی از حلقه آمازون شکایت می کنند | آمازون

[ad_1]

ده ها نفر از افرادی که ادعا می کنند پس از هک شدن تلفن های هوشمند Ring Ring خود در خانه تهدید به مرگ ، ابراز نژاد و باج خواهی شده اند ، از این شرکت به دلیل نقض حریم خصوصی “وحشتناک” شکایت کرده اند.

یک دادخواست جدید در دادرسی طبق کلاس ادعا می کند که اقدامات غیر صادقانه امنیتی Ring ، متعلق به آمازون ، به هکرها اجازه داده است دستگاه های آنها را تصاحب کنند. این حلقه امنیت خانه را به صورت دوربین های هوشمند فراهم می کند که اغلب روی زنگ در یا داخل افراد نصب می شوند.

دادخواست علیه Ring شکایات بیش از 30 نفر از 15 خانواده را گرد هم آورده است که ادعا می کنند دستگاه هایشان هک شده و برای آزار و اذیت مورد استفاده قرار گرفته است. در پاسخ به این حملات ، رینگ “قربانیان را مقصر دانست و پاسخ های ناکافی و توضیحات نادرست ارائه داد”. شاکیان همچنین ادعا می کنند که این شرکت پس از چنین هک هایی نیز در به روزرسانی صحیح اقدامات امنیتی کوتاهی کرده است.

تصویر از یک دوربین حلقه ای با یک کتیبه
شاکی با پسر نوجوان خود در حال تماشای تلویزیون بود که گویا صدایی از طریق دوربین از آنها می پرسد که چه چیزی را تماشا می کنند. عکس: شکایت شاکیان

از جمله افرادی که می توانند از این دادخواست بهره مند شوند ، خانواده هایی است که در این پرونده نامگذاری شده اند و همچنین سایر کاربران Ring که هک شده اند. این کلاس همچنین ده ها هزار مشتری را که از سال 2015 تا 2019 زنگ در را خریداری کرده اند ، شامل می شود ، حتی اگر هک نشده باشند.

حسن زواره ای ، وکیل دادگستری این پرونده گفت: “من فکر می کنم افراد بیشتری هک شده اند.” “این احتمالاً فقط نوک کوه یخ است.”

در این دادخواست نمونه ای از هکرهایی ذکر شده است که دوربین های Ring را به دست گرفته اند ، فحاشی می کردند ، فحاشی می کردند ، باج می خواستند و تهدید به قتل و تجاوز جنسی می کردند.

یکی از کاربران One Ring می گوید که یک شب از طریق دوربین مشغول تماشای تلویزیون است: “چه چیزی را تماشا می کنی؟” دیگری ادعا می کند که یک هکر ناشناخته که در مورد بازی های بسکتبال آنها نظر می دهد و از آنها می خواهد به دوربین نزدیک شوند ، از طریق دستگاه به فرزندان او نزدیک شده است.

در یک مورد ، گفته می شود که به یک زن مسن در اتاق مراقبت گفته شده است “امشب تو خواهی مرد” و از طریق دوربین مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت. به دلیل سختی ناشی از سرقت ، وی سرانجام مجبور شد با خانواده اش به خانه برگردد و در اتاقی که قبلاً زندگی می کرد احساس امنیت کند.

تصویر از یک دوربین حلقه ای با یک کتیبه
گفته می شود این فیلمنامه هكری را تهدید می كند كه زن مسنی را كه خانواده اش دستگاه “رینگ” را خریداری كرده اند برای نظارت بر او بعد از ورود به سیستم زندگی تهدید كرده است. عکس: شکایت شاکیان

در یک حادثه دیگر ، شاکی که دستگاه “حلقه” را برای نظارت بر دختر چهار ساله خود با سابقه تشنج خریداری کرده است ، ادعا می کند که موسیقی یک فیلم ترسناک از طریق دوربین او پخش شده است. در شکایت وی آمده است:

در 4 دسامبر 2019 ، بعد از ساعت 8 شب ، در حالی که خانم لما مشغول انجام کارهایی بود ، هر دو دستگاه Ring شروع به پخش مستقیم کردند. همزمان با استفاده از عملکرد مکالمه دو طرفه ، یقه تیم کوچک شروع به پخش آهنگ “تیپاکی از طریق لاله ها” شد که در سال 2020 در صحنه فیلم ترسناک “موذی” ظاهر شد. با علاقه به موسیقی ، دختر هشت ساله خانم لمی ، AL ، به همراه دو خواهر کوچکترش به اتاقی که در آن زندگی می کند رفت تا تحقیق کند. اما اتاق خالی بود. وقتی A.L. در اتاق پرسه می زد ، به دنبال منبع موسیقی می گشت ، آهنگ ناگهان متوقف شد و صدای مردانه “سلام” به صدا درآمد.

لمی بلافاصله رمزهای عبور خود را تغییر داد و در آن روز با زنگ تماس گرفت تا هک را گزارش کند ، اما نزدیک به یک هفته هیچ پاسخی دریافت نکرد. در این شکایت آمده است که این شرکت هرگز به LeMay نگفته است که هک از کجا آمده و چگونه اتفاق افتاده است. در پایان این شکایت گفته شد که شاکی مجبور شد کار را به دلیل تجربه عاطفی ترک کند.

تصویر از یک دوربین حلقوی دارای یک کتیبه "پاسخ: چه کسی است؟  هکر: من بهترین دوست شما هستم.  شما می توانید هر کاری انجام دهید ، می توانید تلویزیون را بشکنید"
گفته می شود هکر وارد حلقه “حلقه” شده و به دختر هشت ساله گفته است که او بابانوئل است و از او پرسید که آیا او می خواهد “بهترین دوست” او شود. عکس: شکایت شاکیان

در این حلقه مشخص نشده بود که چه کسی پشت این هکرها بوده است و قربانیان می گویند هنوز نمی دانند چه کسی از طریق دستگاه ها وارد خانه های آنها شده است.

رینگ بارها قربانیان را به عدم استفاده از رمزهای عبور به اندازه کافی قوی متهم کرده است. این مقاله می گوید که Ring هنگام نصب دستگاه ها و انجام احراز هویت دو عاملی ، به کاربران مجبور می شود که گذرواژه های قوی تنظیم کنند ، که با استفاده از فرم دوم تأیید اعتبار ، مانند شماره تلفن ، سطح امنیتی دوم را ایجاد می کند.

با این حال ، طبق این دادخواست ، Ring در سال 2019 هک شد – به این معنی که شناسه های مسروقه از این تخلف می توانست برای نفوذ به سلولهای کاربران استفاده شود. این بدان معناست که هک هایی که ادعا می شود حلقه به گردن مشتریان انداخته است ، می تواند ناشی از خود Ring باشد. سخنگوی این شرکت اظهار نظری درمورد دعاوی در حال انجام نداد.

در این دادخواست همچنین به تحقیقات بنیاد الکترونیکی مرز و دیگران اشاره شده است که ادعا می کنند Ring با استفاده از تعدادی ردیاب شخص ثالث در برنامه خود حریم خصوصی کاربر را نقض می کند.

در دادخواست گفته شد که اکنون است این حلقه “اقدامات امنیتی را به اندازه کافی بهبود نداده و به تهدیدهای مداوم محصولات برای مشتریان پاسخ مناسبی نداده است.” کارشناسان امنیت و حریم خصوصی نیز از واکنش رینگو انتقاد کردند.

ایوان گریر ، معاون گروه حقوق بشر Struggle for the Future ، گفت: “بعد از بسیاری از عناوین وحشتناک در مورد اقدامات ضعیف امنیتی خود ، سرانجام رینگ برخی از پیشرفت ها را انجام داده است.” “اما معرفی امنیت اساسی ، که در وهله اول قرار بود آنها داشته باشند ، این واقعیت را تغییر نمی دهد که دوربین های Ring باعث کم شدن امنیت جوامع می شوند ، نه امنیت بیشتری.”

علاوه بر مشکلات هک ، Ring با انتقادات فزاینده ای در رابطه با همکاری نظارتی فزاینده با پلیس روبرو شده است. اکنون “Ring” سرویس های اجرای قانون شریک ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد تصاویر و عکس ها را به پلیس بیش از 1300 شهر ارسال کنند.

گریر گفت: “مدل تجاری مبتنی بر مشاهدات رینگ اساساً با حقوق مدنی و دموکراسی ناسازگار است.” “این دستگاه ها و تفکراتی که در پشت آنها وجود دارد باید ذوب شوند و هرگز درباره آنها صحبت نشود.”

[ad_2]