دسته خود را از بین ببرید: یک کلیپ ویروسی مخاطبان را ترغیب می کند گفتار خود را تغییر دهند تا Kovid | فرهنگ

[ad_1]

همه ما با اقدامات احتیاطی زیادی که باید برای جلوگیری از ویروس کرونا داشته باشیم آشنا هستیم ، اما مراقبت از P و P چگونه است؟ به طور خاص ، Ps ، Ts و Cs ما

با زبانی متشنج ، یک مشاور و مترجم بازنشسته روابط عمومی از Sureya یک ویدئو ویروسی تهیه کرده است که در آن ادعا می شود دولت با افزایش انتقال Covid-19 برخی از اصوات و حروف الفبا را ممنوع می کند. این زاهد می گوید به جای “لطفا مراقبت کنید” ، باید بگوییم “سر برهنه فرار کن”.

مسخره البته اما خنده دار به عنوان طرحی از مونتی پایتون ، گفت یک کاربر توییتر. این همه ماه نخندیده ام ، گفت یکی دیگر.

پیتر پرووز این ویدئو را حدود سه هفته پیش ساخت و خیلی زود در گروه های موسیقی چوبی و موسیقی محلی WhatsApp محبوب شد. بعد از رپ زوبی و تام رابینسون از رادیو 6 موسیقی کلیپ را به اشتراک گذاشت ، این به نوعی پدیده تبدیل شد.

پروس فرض می کند که این دولت انگلستان باشد و با آرامش به مردم می گوید که صامت ها می توانند ویروس را در فاصله ای بیشتر از مصوت ها پخش کنند. صداهای خاص صامت ، جدا از یکدیگر بسیار بدتر هستند.

وی می گوید: “بر اساس این شواهد جدید ، دولت تدریجاً قوانین جدیدی را برای كم خطر كردن گفتار مردم و كاهش سرعت انتشار Covid-19 در نظر می گیرد.”

Prowse می گوید صدای “puh” با “fuh” ، “tuh” با “nuh” و “cuh” با “luh” جایگزین خواهد شد. این کار توسط سطوح … یا بهتر بگوییم ، توسط سطح انجام خواهد شد.

وی هشدار می دهد: “هر کسی که در یک آبشار دیوانه با افراد دیگر صحبت می کند ، باید صدا را با استفاده از صدای ذوب استفاده کند.” “عدم انجام این کار می تواند منجر به جریمه نقدی یا حتی پرداخت شود. همه این سر و صدا ، حتی اعضای پارلمان ، باید خراب شوند. “

او اذعان می کند که از دست دادن صدای “tuh” به ویژه دشوار است. “به عنوان مثال ، اهداكنندگان در مدارس … با نزدیك شدن Nen nimes nable … ما اطمینان داریم كه مشكلات غیر تعرفه ای خواهند بود و اقدامات مطابق با ner nwo به گره گشایی این پشت سر هم كمك می كند.”

در این ویدئو آمده است که ممنوعیت “cuh” به 3 نزدیک خواهد شد. “ما این اقدامات را برای مدت زمان طولانی مطابق با توصیه های زنان متخصص از دانشگاه لامبریج در نظر گرفته ایم.”

Provs ، که در Estead زندگی می کند ، گفت که از اینکه چند نفر اولین تلاش او برای هجو را در YouTube دیده اند ، متعجب شده است.

این اتفاق پس از آن رخ داد که یکی از دوستانش یک کلیپ صوتی برای او ارسال کرد کمدین فرانسوی صحنه های مشابهی را می سازد. “من به آن گوش دادم و سرگرم کننده بود. من فکر کردم اگر کسی آن را به انگلیسی ترجمه کند بسیار خوب است ، اما واقعاً قابل ترجمه نیست ، بنابراین من نشستم و بر اساس همان مفهوم چیزی نوشتم. “


او آن را در یوتیوب قرار داد. دندانها این را با پیروان خود به اشتراک گذاشت و این پست بیش از 109،000 بار مشاهده شده است. پرووز گفت: “این فوق العاده بود.” “افرادی بوده اند که آن را پاره کرده اند و به نظر می رسد ادعا می کنند که مال خودشان است ، اما این اینترنت برای شماست.”

وی گفت که این کلیپ به دلیل پیام های مختلفی در اطراف ویروس کرونا ، طنین انداز شده است. “طنزهای زیادی وجود دارد و تعریف برخی از آنها به عنوان هجو بسیار دشوار است زیرا کمی اغراق آمیزتر از آن چیزی است که در حال حاضر از دولت می گیریم.

“او سنگ زنی می کند و تغییر می کند ، سوئیچ می کند ، آنچه را که برای دیگران واضح است پیش بینی نمی کند و سعی می کند کاری کند که خیلی دیر است.”



[ad_2]