در نتیجه گیری ، از مرگ یک نوجوان مبتلا به بی اشتهایی جلوگیری شد اخبار انگلستان

[ad_1]

می توان از مرگ دانشجوی نوجوان دانشگاه به دلیل بی اشتهایی جلوگیری کرد و این امر با غفلت صورت می گرفت.

آوریل هارت 19 ساله که کمربند مشکی کاراته بود و از نظر علمی با استعداد بود ، اولین دوره تحصیل خود را در دانشگاه East Anglia (UEA) در نورویچ در سپتامبر 2012 آغاز کرد.

وی سه سال سابقه بی اشتهایی داشت و ماه گذشته پس از 11 ماه اقامت از واحد اختلالات خوردن در بیمارستان آدنبروک کمبریج مرخص شد.

وی در اولین ترم کاهش وزن یافت و پس از اینکه در 7 دسامبر در اتاقش خراب شد ، با آمبولانس به بیمارستانی در نورویچ منتقل شد.

وی در 11 دسامبر به آدنبروک منتقل شد و در 15 دسامبر در آنجا درگذشت.

شان هورستد ، دستیار افسر اطلاعات کمبریج شایر تحقیقات جداگانه ای را در مورد مرگ پنج زن مبتلا به بی اشتهایی انجام داد و پس از اتمام تحقیقات هارت ، که آخرین جلسه از پنج جلسه دادرسی بود ، گفت که برای ابراز نگرانی ها به مقامات از جمله NHS انگلیس نامه خواهد نوشت.

وی روز جمعه با نوشتن داستانی در مورد پرونده هارت گفت: “می توان از مرگ آوری هارت جلوگیری کرد و … با بی توجهی به مرگ او آسان شد.”

وی علت مرگ توسط درمان پزشکی را بی اشتهایی ثبت کرد.

هورستد گفت که ، در مقایسه با احتمالات ، تعدادی از نارسایی ها “بیش از حداقل در مرگ او نقش داشته است” و اینها شامل عدم خدمات پزشکی برای نظارت بر بیمار مبتلا به بی اشتهایی در معرض خطر عود است.

وی همچنین گزارش داد که هارت در میان “بحران کارکنان” در خدمات اختلالات خوردن در نورفولک (NCEDS) به سمت “روانشناس کارآموز بی تجربه” منصوب شد.

هورستد گفت: “یک فرصت از دست رفته” وجود داشت وقتی پدر هارت ، نیک هارت ، یک هفته قبل از سقوط دخترش از وضعیت دخترش ابراز نگرانی کرد ، اما هیچ کس مستقیماً در NCEDS با او صحبت نکرد.

وی افزود که هارت در طول اقامت چهار روزه خود در بیمارستان دانشگاه نورفولک و نورویچ (NNUH) نتوانسته “هیچگونه پشتیبانی مناسب غذایی” ارائه دهد.

هورستد گفت: “در زمینه سو severeتغذیه شدید وی که در هنگام پذیرش پذیرفته شد ، این یک شکست فاحش بود که دارای رابطه علیت مستقیم بود و بیش از حداقل در مرگ او نقش داشت.” “بنابراین غفلت باعث مرگ مرگ آوریل هارت شد.”

هورستد گفت: عدم حمایت آخر هفته از طرف روانپزشکان و متخصصان تغذیه در NNU و امتناع از مدیریت رفتار بی اشتهایی در زمانی که در بند سقوط کرده بود و به سرش ضربه زده بود و از او خواسته شده بود تا نمودار تغذیه ای خود را تهیه کند ، نیز در این امر نقش دارد. وی افزود که تاخیر در هنگام بستری در بیمارستان آدنبروک “احتمالاً” باعث مرگ وی شده است.

“با این حال ، با توجه به شانس زنده ماندن قابل ملاحظه ای که Averil پس از دوره خود در NNUH قبل از آمدن به آدنبروک با آن روبرو بود ، می توان تنها با اطمینان نتیجه گرفت که این شکستها سریعتر از حداقل در مرگ او نقش داشته اند.” او گفت.

جلسه دادرسی در تالار شهر پیتربورو پس از تحقیقات مقدماتی در مورد مرگ مری جیکس ، امی براون ، مادلین والاس و آماندا بولز انجام شد.

هورستد گفت که “عدم وجود یک سرویس نظارت رسمی تأسیس شده در مراقبت های اولیه یا ثانویه زمینه ای است که تعدادی از این مرگ ها در آن رخ داده است.”

وی گفت پزشکان عمومی “طبق تعریف عمومی” هستند و بی اشتهایی “شرایطی نسبتاً غیرمعمول برای مبارزه با جهان گرایی” است ، اما همچنین انتظار “خدمات ثانویه با فشار سخت بدون مسئولیت کامل” کاملاً منطقی نیست ” سرویس “.

[ad_2]