در مذاکرات درباره خدمات میزبانی سایر پیک ها نامه ارسال کنید نامه

[ad_1]

دفاتر پست باید به مردم اجازه دهند بسته ها و بسته های شرکت های پیک غیر از رویال میل را تحویل بگیرند و بارگذاری کنند ، که این امر می تواند زمینه را برای همکاری با آمازون و هرمس در نتیجه شوک بزرگی به سرویس پست انگلیس فراهم کند.

روز دوشنبه ، اداره پست اعلام کرد که از مارس 2021 دسترسی به سایر شرکت های حمل و نقل و همچنین رویال میل را باز می کند.

رویال میل ، شرکت حمل و نقل و اداره پست که شبکه شعبه را اداره می کند ، در سال 2012 تقسیم شدند ، قبل از اینکه اولین بار در سال 2013 در بورس اوراق بهادار وارد شود. مشارکت انحصاری آنها در مارس پایان می یابد ، و یک قرارداد جدید تا سال 2032 ادامه دارد ، ترک درب در مقابل شرکت های دیگر.

واضح است که اداره پست در حال مذاکره با چندین شرکت پیک است که می توانند از این خدمات استفاده کنند ، اگرچه هنوز توافقی حاصل نشده است.

اداره پست دارای 11،500 شعبه در سراسر کشور است ، شبکه ای که ممکن است برای سایر پیک ها مفید باشد ، برخی از آنها سعی کرده اند شبکه های رقابتی را در دکه های روزنامه فروشی راه اندازی کنند.

افتتاح دفاتر پستی برای سایر شرکت ها می تواند به مدیران پستی کمک کند – که مشاغل خود را به عنوان حق رای دادن مستقل اداره می کنند – در زمانی که تقاضا برای نامه ها به سرعت در حال کاهش است ، از رونق عرضه محصولات آنلاین بهره مند شوند.

خدمات بالقوه ممکن است شامل کلیک های سریع و جمع آوری سفارشات و همچنین بازگشت آسان از خرید آنلاین باشد. اداره پست امیدوار است که توانایی های اضافی مشتریان سایر خدمات پیک حاوی مدیران پستی باشد.

نیک رید ، مدیر اجرایی دفتر پست ، روز پنجشنبه در سخنرانی خطاب به روسای پست گفت: «بازار بسته ها رونق گرفته و تغییر کرده است ، مهم نیست که دنیا در سال 2012 چگونه به نظر می رسد.

“رشد خرده فروشی آنلاین به این معنی است که رقابت بسیار بیشتر است. مشتریان می توانند مستقیماً از طریق سایر ارائه دهندگان نامه و بسته انتخاب کنند. اما این واقعیت را از بین نمی برد که حضور فیزیکی هنوز حیاتی است. داشتن نامه در هر جامعه انگلستان بسیار جذاب است و باعث می شود سالهای آینده از آن بهره مند شویم. “

به تازگی ، رویال میل شروع به جمع آوری بسته های آستانه در سراسر کشور کرده است که می تواند وابستگی به نامه را کاهش دهد.

[ad_2]