در جریان دستگیری فردی در بولتون ، پلیس بنزین دود کرد اخبار انگلستان

[ad_1]

هنگامی که مأموران پلیس قصد داشتند فردی را در بولتون دستگیر کنند ، بنزین ریختند.

این حادثه که باعث آتش سوزی اموال نیز شد ، کمی قبل از ساعت 11 شب جمعه هنگامی رخ داد که پلیس بزرگ منچستر (GMP) تلاش کرد یک نفر را به جرم جنایات اخیر در مورد خشونت خانگی در خانه ای در فارنورث بازداشت کند.

این مرد در مقابل دستگیری مقاومت کرد و به سمت مأموران و خودش بنزین انداخت. هنگامی که پلیس وارد ملک شد ، وی درب خانه را آتش زد و سعی کرد داخل آن را مسدود کند.

مذاکره کنندگان در محل و همچنین آتش نشانان و آمبولانس آموزش دیدند و در نتیجه این فرد به سلامت بازداشت شد.

مظنون 51 ساله به ظن ارتباطات سوicious ، نقض محدودیت ، آتش سوزی مادام العمر و تعرض به یک افسر خدمات اورژانس دستگیر شد.

وی برای استنشاق دود به بیمارستان منتقل شد ، اما از آن زمان مرخص شده و همچنان در پلیس باقی مانده است.

به گزارش GMP ، این کارمند همچنین به علت سوions ظن سوختگی شیمیایی به بیمارستان منتقل و توسط متخصص بینایی تحت درمان قرار گرفت. افسر اخراج شده است ، اما ارزیابی بیشتری در اواخر این هفته لازم است.

دستیار رئیس GMP ، راب پوتس گفت: “این یک شرایط دشوار است که شرایط خطرناکی را نشان می دهد که افسران ما در انجام وظایف خود برای محافظت از جامعه ما و نیازمندان به کمک ما اغلب با آن روبرو می شوند.

“هر روز افسران ما آماده و مایل هستند برای محافظت از آسیب پذیرترین قربانیان ما ، از جمله قربانیان خشونت خانگی ، از همه توان خود ، از جمله آسیب رساندن به خود ، استفاده کنند.

“من می خواهم به شجاعت افسران و شرکای ما در این شرایط اشاره کنم که با وجود چالش هایی که برای آنها پیش آمده بود ، توانستند مظنون را با خیال راحت بازداشت کنند.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید