دبورا بیركس “همیشه” ترك كردن از گروه ویروس کرونا را در نظر گرفت ویروس کرونا

دکتر دبورا بیرکس ، هماهنگ کننده گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کرونا در کاخ سفید تحت نظر دونالد ترامپ ، “همیشه” تصمیم به ترک کشور داشته است زیرا ایالات متحده تحت فاجعه ای توسط رئیس جمهور چهل و پنجم آسیب دید – اما این کار را نکرد.

صحبت با CBS در مصاحبه ای که روز یکشنبه به طور کامل منتشر خواهد شد ، بیرکس گفت: “من مجبور بودم هر روز صبح از خودم بپرسم: آیا کاری وجود دارد که فکر کنم بتوانم انجام دهم برای پاسخگویی به این بیماری همه گیر مفید باشد؟ و این همان چیزی است که من از همه خواستم عصر

“و هنگامی که به نقطه ای تبدیل شد که … من به جایی نرسیدم و مثل آستانه انتخابات بود ، من یک برنامه ارتباطی بسیار دقیق در مورد آنچه قرار بود روز بعد از انتخابات اتفاق بیفتد و چگونگی انجام آن نوشتم. وعده های زیادی برای وقوع آن داده شده بود. “

جو بایدن در انتخابات پیروز شد و روز چهارشنبه به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور سوگند یاد کرد. از آن زمان به بعد ، دکتر آنتونی فاوسی ، یک مقام ارشد بهداشت دیگر ایالات متحده ، گفت که از تغییر دولت آرامش گرفته است.

طبق دانشگاه جان هاپکینز ، تا صبح روز شنبه در ایالات متحده بر اثر Covid-19 از حدود 25 میلیون مورد 413،791 نفر درگذشت. روز جمعه 3 هزار و 758 نفر درگذشتند. همچنین گزارش شد که صدها سرباز گارد ملی که امنیت مراسم تحلیف بایدن را تأمین می کردند از نظر ویروس مثبت بودند.

بیرکس گفت: “احتمالاً نیروهای گارد ملی از همه ایالت ها در اینجا هستند.” “جوانانی که غالباً بدون علامت آلوده می شوند. و آنها بدون ماسک با هم زندگی می کنند و می خورند ، 25000 تا 30000 نفر از آنها از سراسر ایالات متحده هستند. “

بیرکس گفت که افتتاحیه می تواند یک رویداد عظیم برای گسترش باشد زیرا “30،000 نفر را در جایی جمع می کند که می دانید اغلب عفونت بدون علامت دارند و شما یک پیش نمایش ، پیش آزمون و آنالیز سریال را بررسی نکرده اید.

“این نیروهای ویژه هستند. آنها قصد دارند مأموریت خود را انجام دهند. من می توانم به شما قول دهم که آنها سلامتی خود را فدای انجام رسالت خود می کنند ، زیرا … به همین دلیل من آنجا را ترک کردم. شما به خاطر دیگران و نه ارتش فداکاری می کنید. “

بیرکس ، پزشک ارتش ایالات متحده ، پس از یک فعالیت عالی در خدمات عمومی ، به ویژه در مبارزه با ایدز ، به گروه ویژه ترامپ در کاخ سفید پیوست.

روز جمعه ، وقتی بایدن دستوری را برای مقابله با گرسنگی و فشار اقتصادی در طی یک بیماری همه گیر امضا کرد ، رئیس جمهور جدید تعداد کشته شدگان بیش از 600000 نفر را در ایالات متحده پیش بینی کرد. در زمان ترامپ ، واکسن ها به سرعت تولید شدند ، اما انتشار آنها کند است. بایدن قول داده است که 100 میلیون واکسیناسیون را در 100 روز نخست کار نظارت کند.

توزیع نامناسب واکسیناسیون کشورهایی را تحت تأثیر قرار داده است که قادر به واکسیناسیون افراد بسیار بیشتری نسبت به افرادی که در حال حاضر مورد اصابت قرار گرفته اند ، است.

روز شنبه ، اندرو کووما ، فرماندار نیویورک گفت که تصمیم دوران ترامپ ، که شامل گسترش حقوقی غیر از مراقبت های بهداشتی و کارگران مورد نیاز برای سالمندان است ، به دلیل محدودیت منابع کار نمی کند. کووما گفت ، در حالی که اکنون 7 میلیون نیویورکی واجد شرایط واکسن هستند ، این ایالت فقط 250،000 دوز در هفته بیش از 300،000 دریافت می کند.

کوئوما به خبرنگاران در آلبانی گفت: “آنها گفتند که تجهیزات را افزایش می دهند.” “آنها هرگز انجام ندادند.”

مانند فوکی و سایر کارشناسان که به خط مقدم رسانه ها راه یافته اند ، بیرکس نیز به چهره ای آشنا از گروه ویژه تبدیل شده است ، ظاهراً در رحمت رئیس جمهور جیوه ای است که به دروغ ، تئوری های توطئه و سیاست زدگی از همه جنبه های پاسخ مراقبت های بهداشتی سر می زند.

بیرکس مورد انتقاد هم رئیس جمهور قرار گرفت و وی را “رقت انگیز” خواند و هم منتقدان ترامپ. گزارش شد که نانسی پلوسی او را “بدترین” خواند.

بیركس در پاسخ به س byال CBS Face the Nation اگر فكر می كند ، گفت: “همیشه. منظورم این است كه چرا می خواهی هر روز خود را در مقابل آن قرار دهی؟”

“همکاران من ، که من دهه ها از این تجربه من می شناختم چون در کاخ سفید بودم ، تصمیم گرفتند که من این شخص سیاسی شوم ، حتی اگر آنها مرا برای همیشه می شناختند.”

وی در پاسخ به این س ifال که آیا فکر می کنید “انتخابات عاملی برای برقراری ارتباط با ویروس بود” ، وی پاسخ داد: “بله. بله”.

بیرکس گفت کاخ سفید او را “سانسور” کرد. وی در پاسخ به این س ifال که آیا او تاکنون اطلاعاتی را از مردم پنهان کرده است ، پاسخ داد: “نه”.

در ماه دسامبر ، بیرکس به دلیل دیدار با خانواده با وجود محدودیت های همه گیر ، مورد انتقاد قرار گرفت. وی به CBS گفت كه “احتمالاً طی چهار تا شش هفته آینده” باید از مراكز فدرال كنترل و پیشگیری از بیماری بازنشسته شود.