دانشگاهی در اعماق اعتماد ملی می گوید: من ناعادلانه گرا شدم اعتماد ملی

[ad_1]

این آکادمیسین ، که در کانون اختلافات روزافزون در مورد تلاش های National Trust برای مطالعه روابط بین خواص آن و استعمار است ، از “برنامه سیاسی” برای “تحریف ، گمراه کردن ، توهین و ترساندن” افرادی که در این پروژه بودند هشدار داد.

پروفسور کورین فاولر مقایسه ای بین تحقیر دانشگاهیان از جمله خود و حملات منکران بحران آب و هوا به دانشمندانی که نسبت به گرم شدن کره زمین هشدار می دهند ، انجام داده است. وی اظهار داشت که آنها محصولی از تنش اجتماعی هستند.

“ما در زمان آشوبی زندگی می کنیم که زندگی شکننده و ناامن است. در این محیط پرتلاطم ، تحریک نفرت یا تحقیر با تحریف در کار و انگیزه های علما و متصدیان آسان است. همچنین درست است که طی چند سال گذشته سطح عدم تحمل و جنگ با خارجی ها و کسانی که ما “دوم” می دانیم افزایش یافته است.

گروه عقل سلیم ، که متشکل از بیش از 50 نماینده پارلمان توری است ، از گزارش موقت 115 صفحه ای “پیوندهای بین استعمار و مالکیت اکنون تحت مراقبت از اعتماد ملی ، از جمله پیوندها با برده داری تاریخی” خشمگین شد ، به سفارش این اعتماد و منتشر شده در سپتامبر.

وی با ویرایش مشترک فاولر تأکید کرد که 93 مرکز اعتماد ، از جمله پارک کلندون در سوریا و هار هیل در چشایر ، با مزارع فراوانی و تجارت برده در ارتباط است ، در حالی که موارد دیگر ، مانند بتمن ، خانه رودیارد کیپلینگ بود. ساسکس ، مهم بودند. به درک تاریخ استعمار انگلیس

بسیاری از نمایندگان مجلس و چندین مورخ راستگرا و مفسران روزنامه مراجعه به گزارشی درباره نقش وینستون چرچیل در دولت استعمار و مخالفت با استقلال هند را رد کرده اند. اندرو رابرتز ، مورخ ، اعتماد به “wok” و “در تلاش برای نشان دادن برابری اخلاقی بین استعمار و برده داری” را متهم کرد.

این سریال هفته گذشته احیا شد وقتی فاولر و چند تن دیگر از محققان در حال کار بر روی پروژه اعتماد دیگر ، “Colonial Countryside: Rethinking National Trusts” ، به نظرات “مغرضانه” در مورد استعمار متهم شدند.

فاولر ، مورخ دانشگاه لستر و نویسنده کتاب جدید ، سرزمین ناخوشایند سبز: پاسخ های خلاقانه به روابط استعماری روستایی انگلستان، گفت که تلاش برای “تحریف ، گمراه کردن ، تحقیر و مرعوب ساختن دانشمندان با تلاش آشکار برای آسیب رساندن به اعتبار حرفه ای مردم با به دست آوردن اطلاعات علمی” است.

خانه چارتول ، خانه خانوادگی سر وینستون چرچیل
خانه چارتول ، خانه خانوادگی سر وینستون چرچیل. برخی از نمایندگان پارلمان توری از اینکه نام چرچیل به این مجموعه کشیده شده ناراضی هستند. عکس: @ diana_jarvis / Alamy

وی افزود: “من فکر می کنم وقتی دانشمندان به این روش هدایت می شوند ، وقتی شواهد قابل اعتراض نیستند ، باید همه نگران باشند. دانشمندان شاغل در علوم انسانی مورد توجه شخصی قرار گرفته اند ، شاید از همان روشی که مدتهاست با آب و هوا برخورد می کنند.” .

پروژه روستایی استعماری ، که توسط شورای هنر و قرعه کشی ملی تأمین مالی شده است ، روابط آفریقایی ، کارائیب و هند را در 11 خانه روستایی که توسط National Trust اداره می شود ، بررسی می کند. این تیم که شامل 9 مورخ است ، با 100 کودک دبستانی کار می کند که تشویق می شوند مقاله و داستان برای ایجاد مخاطبان زنده ، چاپی و دیجیتالی ایجاد کنند.

این پروژه توسط دیوید اولوسوگی مورخ تحسین شد و توسط معلمان دانش آموزان به عنوان یک بازی تغییر دهنده بازی توصیف شد. در حال حاضر ، بیش از 70 مدرسه مواد استعماری روستایی را آموزش می دهند.

اما برخی از نمایندگان توری در هنگام تمرکز بر گذشته استعماری انگلیس احساس ناخوشایندی می کنند. اندرو بریدگن گفت تماشا کردن هفته گذشته این اعتماد “توسط طرفداران جدا از زندگی سیاه” برطرف شد.

اندرو ماریسون نیز منتقد بود. ماه گذشته وی در یک بحث پارلمانی گفت: “ماموریت اعتماد ملی در اساسنامه مشخص شده است – منشی کار در گوه بزرگ گنجینه های ملی ما”. “با این حال ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد در سالهای اخیر ، اعتماد ، ناامید و ناامید ، به لطف این عملکرد ساده حفظ ، مسئولیت های خود را به طور گسترده تر تفسیر می کند. من فکر می کنم نیاز به مطالعه دقیق دارد. “

وزیر فرهنگ ، الیور داودن و نایگل هادلستون ، معاون رئیس مجلس در امور ورزش ، میراث و گردشگری ، در مورد جهت اعتماد ابراز نگرانی کرده اند.

فاولر اظهار داشت که “دستور کار سیاسی” در حال پیگیری است ، که بخشی از نبرد گسترده تر در مورد چگونگی مطالعه تاریخ استعمار است. تلاش های عجیبی برای تحریف تحقیقات تاریخی به روشی عام تر شده است – به عنوان مثال ، استعمار را “اصطلاح سیاسی” می داند تا اصطلاحی تاریخی. تزریق چنین بار احساسی به تحقیقاتی که کاملاً طبیعی با دوره طولانی استعمار انگلیس که به ناچار گذشته جمعی ما را شکل داده است ، بی فایده است. “

هنگامی که “حومه استعمار” در سال 2018 آغاز شد ، جنبش “زندگی بزرگ انگلیس” در انگلستان در مراحل ابتدایی بود. اما از آن زمان بلندتر و بیشتر به چشم می آید. فاولر اذعان داشت: “گزارش های مربوط به مسئله زندگی سیاهها این پروژه را به طور گسترده ای مورد توجه عموم قرار داده است.”

“شخصیت های تاریخی که ما برای بزرگداشت انتخاب می کنیم پیچیده هستند ، اما به طور گسترده تر ، هیچ موضع بی طرفی در مورد نژادپرستی وجود ندارد. قطعاً درک تاریخی که با میلیون ها نفر در سراسر جهان مشترک هستیم ، درک تاریخ سیاه روستا و کشف ارتباط بین فقر فقیر و امپراتوری انگلیس منطقی است. تاریخ توضیح می دهد که چرا ما امروز یک جامعه چندفرهنگی هستیم. “

حومه استعمار یکی از چندین تلاش برای درک گذشته تجارت برده انگلیس است. کالج دانشگاه لندن پروژه “میراث میراث بریتانیا” را انجام داده است ، و “میراث انگلیس” نیز تمرین مشابهی را در طول دو صدمین سالگرد لغو تجارت برده انجام داده است.

اما هیچ یک از آنها به زحمت پروژه های اعتماد ملی ، که بزرگترین سازمان بریتانیا است ، با 5.5 میلیون حامی ، برآورده نکرده و 125 سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد.

فاولر اذعان داشت: “حومه شهر به ویژه به موضوعی حساس تبدیل شده است.” “حمله به انگلیس وجود دارد ، تا حدی به این دلیل که در دهه های اخیر خانه های کشور به طور معمول محلی و انگلیسی ، به ویژه انگلیسی دیده می شوند. داده های تاریخی تصویری کاملاً متفاوت را نشان می دهد. “

[ad_2]