دانشمندان می گویند موارد جدید Covid “در سراسر انگلستان” است اخبار جهان

[ad_1]

به گفته محققان ، هزاران مورد آلودگی با ویروس کرونا در ویروس کرونا در سراسر انگلستان شناسایی شده است ، که گفته می شود به وضوح به مناطقی گسترش یافته است که تحت شدیدترین محدودیت های سطح 4 قرار دارند.

آخرین مشاهدات ژنتیکی نشان می دهد که سویه جدید در اواخر سپتامبر به سرعت از کنت و لندن گسترش یافت و به جنوب غربی ، میدلندز و شمال انگلیس رسید ، اگرچه لندن ، جنوب شرق و شرق انگلیس همچنان مناطق آسیب دیده هستند.

دکتر جفری بارت ، متخصص ژنتیک آماری که روی Covid-19 در موسسه سنگر در نزدیکی کمبریج کار می کند ، گفت: “مطمئناً اینطور نیست که فقط از نظر جغرافیایی در منطقه فعلی سطح 4 محدود باشد.”

استاد بیوانفورماتیک در دانشگاه کاردیف پروفسور تام کانر گفت که توالی ژنتیکی با توجه به توزیع آن در سراسر کشور ، نوع جدیدی به نام B117 در شمال و جنوب ولز انتخاب کرد. وی گفت: “داده های توالی کاملاً واضح نشان می دهد که مواردی در سراسر انگلیس وجود دارد.”

متخصصان ژنتیک که شیوع و تکامل ویروس را کنترل می کنند ، بیش از 3100 توالی B117 را از سراسر کشور جمع آوری کرده اند ، اگرچه برخی از آنها ممکن است تکراری باشد. بیش از 2500 آزمایش مثبت Covid در لندن ، کنت ، اسکس و نورویچ است ، بقیه در سراسر انگلستان پراکنده شده اند.

طبق گفته مدیر بهداشت شهرستان ، علائم جدی وجود دارد که یک سویه جدید از طریق عفونت Covid-19 به کامبریا رسیده است. به گفته مدیر بهداشت کالین کاکس ، عفونت در منطقه Eden ، که فقط 20 مایل از مرز اسکاتلند فاصله دارد ، “برطرف شده است”.

وی گفت که به دلیل “ضریب ضربه بسیار بسیار زیاد” مشکوک است گزینه جدید در این امر دخیل باشد. او گفت ، “Eden” که شامل شهر پنریث در بازار است ، بیماری های اپیدمی را در محل های کار که 50٪ از کارکنان آلوده شده اند تجربه کرده است ، “علی رغم کنترل خوب Covid”.

کامبریا در سطح دوم ، سطح دوم محدودیت ها است. بعضی از مناطق این شهرستان مانند کوپلند در غرب هنوز کمترین میزان آلودگی را در انگلیس دارند.

کاکس گفت هنوز تأیید نشده است که شیوع عدن به طور قطعی ناشی از سویه جدید است و هنوز با تایپ کامل ژنومی اثبات نشده است. وی گفت ، اما در شیوع های جدید ، یک نشانگر بیوشیمیایی ظاهر شده است که “حداقل گزینه جدیدی را پیشنهاد می کند”.

وی گفت: “ما در محیط های کاری بیش از 100 نفر شیوع داریم که تقریبا نیمی از آنها آلوده هستند. ما شیوع بزرگی را در مدارس دیده ایم. ” “هر کجا شیوع بیماری را می بینیم ، می بینیم که چگونه آنها بر تعداد قابل توجهی از افرادی که ممکن است در معرض آن قرار گرفته باشند ، تأثیر می گذارند.”

به گفته وی ، این نگران کننده است “نه به این دلیل که گزینه جدید خطرناک تر است ، بلکه به دلیل سرعت بیشتری در حال گسترش است ، بنابراین احتمال دارد که به افراد بیشتری برسد. بنابراین ، بله ، این یک نگرانی است. اما من فکر می کنم با توجه به افزایش پهنای باند که در این گزینه های جدید مشاهده می کنیم ، می تواند در همه جا خیلی سریع باشد. فکر نمی کنم مکان های زیادی وجود داشته باشد که دوام بیاورند. “


علی رغم ترس ، کاکس فکر نمی کرد که کامبریا باید قبل از کریسمس به سطح بالاتری منتقل شود.

“در حال حاضر ، نرخ های ما بسیار مبهم است. و کوپلند ، اگر کمترین نباشد ، هنوز یکی از پایین ترین ها در کشور است “.

“اکثر مکانهای Cumbria در سطح دوم راحت هستند. و من حدس می زنم سوال اصلی این باشد که اهمیت قرار گرفتن وی در سطح سوم در حال حاضر چه خواهد بود ، سپس شما برای کریسمس تعطیلات تعطیل می کنید ، و سپس به نظر می رسد که ما دیگر از یک مداخله ملی فاصله نداریم. فقط همه قوانین را خیلی سریع تغییر دهید ، فکر می کنم معنی کمتری داشته باشد. “

مقامات بهداشتی در لنکاوی گفتند که آنها معتقدند این گزینه در پشت جهش ناگهانی تعداد عفونت ها در این شهرستان قرار دارد که از ماه اکتبر در سخت ترین سطح محدودیت ویروس بوده است.

آنجی ریدگوئل ، رئیس مجمع پایداری لنکاوی ، از افرادی که از منطقه سطح 4 به منطقه سفر می کنند ، خواست که در خانه بمانند و در طول دوره کریسمس با خانواده های دیگر ارتباط برقرار نکنند.

دکتر ساکتی کارونانیتی ، مدیر بهداشت لنکاوی ، گفت که این شهرستان معتقد است این گزینه در پشت “تغییر قابل توجه رو به بالا” در میزان عفونت در بین تمام گروه های سنی وجود دارد ، اگرچه این هنوز با تجزیه و تحلیل ژنومی تأیید نشده است.

وی گفت: “سیگنال گزینه جدید تغییر ناگهانی تعداد موارد جدید است و ما در بسیاری از مناطق لنکاوی شاهد مشاهده این مسئله هستیم. این در همه گروه های سنی اتفاق می افتد.

“آنچه که ما مشاهده کرده ایم افزایش است در حالی که از قلعه ملی در سطح 3 بیرون می آییم. چند روز بعد شیفت ها را شروع کرده ایم – و در برخی مناطق شیفت های قابل توجهی – در بسیاری از گروه های سنی افزایش یافته است.”

[ad_2]