دانشمندان مستقل حکیم به مبارزه با بحران آب و هوا پیوستند علوم پایه

[ad_1]

این در تابستان شروع شد هنگامی که گروهی از دانشمندان تصمیم گرفتند درسی کوتاه و تیز در مورد نحوه استفاده شفاف از توصیه های علمی در حل مشکل کووید-19 به دولت ارائه دهند. پس از این کار ، زنان و مردان سازمان Independent Sage قصد داشتند منحل شوند.

اما اکنون این گروه به سرپرستی دانشمند ارشد دولت سابق سر دیوید کینگ در حال بررسی اقدامی است که شش ماه پس از تشکیل تشکیل شده باشد و این امر باعث می شود تا حکیم مستقل سالها بجنگد اما با یک دستور کار گسترده. این بار ، در حال بررسی طرحی برای پاسخگویی وزرا در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله تلاش انگلیس برای مقابله با بحران آب و هوا است.

کینگ گفت: “من هرگز تصور نمی کردم که یک حکیم مستقل بیش از سه ماه دوام بیاورد.” “همه ما شغل تمام وقت پیدا کرده ایم و این یک تجارت استرس زا است ، اما بدیهی است که ما باید خیلی بیشتر کار کنیم. اول با کوید ، اما در دراز مدت و با مسائل دیگر ، از جمله تغییر اقلیم ، که بالاخره بزرگترین تهدید برای بشریت است. “

در اواسط بهار و تابستان گذشته ، موج اول موارد Covid ، دانشمندانی مانند King ، نگران بودند زیرا مشاوره و ترکیب گروه رسمی مشاوره علمی دولت در مورد موارد اضطراری (Sage) منتشر نشده است. کینگ گفت: “بنابراین وقتی وزرا گفتند که فقط از توصیه های دانشمندان پیروی می کنند ، ما نمی توانستیم در مورد آنها قضاوت کنیم.”

این دیگر صحت ندارد – اکنون مشاوره و عضویت سیج به صورت علنی منتشر شده است ، اگرچه این مانع از آن نیست که سیج مستقل به تحلیل خود ادامه دهد و به سیاست های عمومی حمله کند. به عنوان مثال ، این گروه نسبت به شکست وزرا در سیستم آزمایش ، ردیابی و انزوا بسیار انتقادی شده است.

“به اندازه کافی خوب نیست که افراد را بررسی کنید و سپس مخاطبین آنها را ردیابی کنید. شما همچنین باید خود را به درستی منزوی کنید ، “کینگ گفت. “این در انگلیس اتفاق نمی افتد. در شهرهایی مانند بیرمنگام ، که بسیاری از افراد در خانواده های چند نسلی زندگی می کنند ، ما تماس های کوید را ردیابی می کنیم و سپس آنها را به آن خانه ها می فرستیم – تا بیماری را به تمام خانواده منتقل کنیم. “

کینگ افزود ، در عوض ، انگلیس باید کشورهایی مانند یونان را دنبال کند ، جایی که هتل ها مورد نیاز بودند و تماس کوید اجازه ایزوله را داشت. “این گسترش در آنجا را متوقف کرد ، اما ما آن را به درستی ایزوله نکردیم ، و بنابراین گسترش را حفظ نکردیم.”

کینگ و دیگر دانشمندان ارشد به تخریب روند مداوم متضمن ارائه مشاوره علمی به سیاستمداران متهم شده اند. با این حال ، این گروه توبه نکرده است و اکنون در حال بررسی راه هایی برای ادامه جنگ در بخشهای دیگر سیاست انگلیس است ، از جمله تلاش های جدید این کشور برای تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در مقابله با بحران آب و هوا. عضویت در گروه های جدید حکیم مستقل تغییر می کند و شامل دانشمندان برجسته در زمینه های مختلف ، از جمله علوم اقلیم است.

در حال حاضر ، کینگ از برنامه آب و هوایی 10 ماده ای بوریس جانسون که هفته گذشته اعلام شده بود ، وعده داده است که فروش موتورهای احتراقی تا سال 2030 ، چهار برابر شدن انرژی باد در خارج از کشور ، افزایش تولید هیدروژن به جای گاز طبیعی و سرمایه گذاری 525 میلیون پوندی را ممنوع می کند. انرژی هسته ای جدید

با این حال ، کینگ افزود که کشور باید اطمینان داشته باشد که ما از مشاوره علمی واضحی برای شناسایی راه های سرمایه گذاری نکردن صنعت سوخت های فسیلی به نفع فناوری های بدون کربن استفاده کرده ایم. وی گفت: “این برای لغو خطر ثابت شده افزایش سطح دریا در دهه های آینده در سطح جهانی ، كه هم اكنون بزرگترین فاجعه تمدن را تهدید می كند ، ضروری است.”

کینگ افزود ، اشتباهات فاحش انجام شده توسط تلاش های انگلیس برای سرکوب کوید نباید تکرار شود. از این رو تصمیم Independent Sage برای ردیابی چالش های جدید ، از جمله پاسخ انگلیس به بحران آب و هوا. می توانید سایر موارد مورد نگرانی را اضافه کنید.

کینگ از خدمات اقلیمی کاملاً قوی برخوردار است ، اگرچه در زمان دولت در مورد یک موضوع مورد انتقاد قرار گرفت: وی در ابتدا تصدیق کرد که می توان آلودگی ناشی از وسایل نقلیه دیزلی را کنترل کرد. وی گفت: “من انتظار نداشتم كه سازندگان اتومبیل ، با شروع VW ، سیستم آزمون اتحادیه اروپا را تقلب كنند.” “دیزل محبوب شده است ، میزان انتشار در شهرها به طرز خطرناکی افزایش یافته است و VW به دلیل این فریب توسط دادگاه های ایالات متحده جریمه شده است.”

کینگ گفت که مشکل اصلی بریتانیا امروز این است که به نظر می رسد بوریس جانسون در یک انتخابات دائمی حضور دارد. “او سعی در جلب اعتماد عمومی ندارد ، اما واقعاً باید این کار را انجام دهد. نمی توانید اجازه دهید خود را بگویید که گوشت خوک بگویید. “

[ad_2]