“دانشمندان این کار را کرده اند”: بوریس جانسون از واکسن کووید استقبال می کند بوریس جانسون

[ad_1]

بوریس جانسون گفت كه ملت دیگر امیدی به بازگشت به حالت عادی تا بهار ندارند ، بلكه “دانش خاصی” دارد كه مردم می توانند زندگی خود را پس بگیرند زیرا او از ورود واكسن Covid-19 كه اخیراً تصویب شده است استقبال می كند.

نخست وزیر روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در داونینگ استریت گفت که “دانشمندان این کار را کرده اند” ، اگرچه وی تأکید کرد که مردم نباید “خوش بینی بیش از حد” را بپذیرند ، .

انگلیس اولین کشور غربی است که مجوز واکسن ویروس کرونا را صادر کرده و انتظار می رود هفته آینده ایمن سازی های گسترده صورت گیرد. واکسن Pfizer / BioNTech قبل از تصمیم گیری ایالات متحده و اروپا برای استفاده اضطراری توسط سازمان دارو و دارو (MHRA) مجاز شده است.

جانسون با لحنی خوش بینانه گفت: “ما دیگر فقط به این امید امیدواریم كه بتوانیم بهار سال آینده به زندگی عادی برگردیم ، بلكه به دانش مطمئن و قطعی اعتماد خواهیم كرد كه موفق خواهیم شد و با هم زندگی و همه چیزهایی را كه در زندگی ماست بازگردانیم. زندگی هایی که دوستشان داریم. “

وی افزود: “ما منتظر بوده و امیدواریم روزی را كه نورافكن های علم دشمن نامرئی ما را انتخاب می كنند و به ما نیرو می دهند تا جلوی بیماری این دشمن را بگیریم. و حالا دانشمندان این كار را كرده اند و از خود ویروس برای انجام نوعی استفاده كرده اند. jiu-jitsu بیولوژیکی برای تبدیل ویروس به شکل واکسن به خود “.

به گفته وی ، هنوز “چالش های بزرگ لجستیکی” وجود دارد. وی گفت: “بنابراین محافظت از آسیب پذیرترین افراد به طور حتم چندین ماه طول خواهد کشید. ماههای طولانی و سرد. بنابراین ، از همه مهمتر اینکه ، با بزرگداشت این دستاورد علمی ، خوش بینی بیش از حد را تحسین نکنیم و در باور ساده لوحانه این که مبارزه پایان یافته ، قرار نگیریم. اینطور نیست ، ما باید به برنامه زمستانی خود پایبند باشیم. “

هنگامی که انگلیس در روز چهارشنبه به سیستم جدید و محدود چند سطح محدودیت در گسترش ویروس کرونا پیوست ، جانسون از عموم مردم خواست این قوانین را دنبال کنند. “اما تا زمانی که واکسن استفاده نشود ، برنامه ما واقعاً بر این حساب است که همه ما برای محافظت از کسانی که دوستشان داریم ، همچنان فداکاری می کنیم. بنابراین لطفاً طبق قوانینی که در آن زندگی می کنید ادامه دهید. “

جاناتان ون تام ، معاون پزشک اصلی ، که با او صحبت کرد ، نشان داد که با دیدن یک کنفرانس مطبوعاتی صبح چهارشنبه که جزئیات تأیید واکسن را تشریح می کرد ، احساساتی شد. ون تام گفت: “و چقدر مهم بود … سفر و تلاش های بین المللی.” “کشف دو دانشمند که در اصل در ترکیه زندگی می کردند ، توسعه یک شرکت بیوتکنولوژی آلمان ، دخالت یک غول دارویی عظیم آمریکایی و سپس مشارکت MHRA انگلیس خود برای تحویل کالا به خانه.”

بر اساس تشبیه قبلی ، وی گفت: “اکنون قطار با خیال راحت از سرعت خود کاسته است. حالا او در ایستگاه ایستاد و در باز شد. این مجوز MHRA بود. اکنون ما به افرادی نیاز داریم که سوار این قطار شوند و با خیال راحت به مقصد برسند. “

با این حال ، او همچنین هشدار داد که گسترش ماهها بیش از هفته ها طول خواهد کشید و محدودیت ها ، از جمله فاصله اجتماعی ، باید پابرجا بمانند. “اگر خیلی زود شل شویم ، اگر فقط واکسن اینجا می زنیم ، بگذارید احتیاط را ترک کنیم ، تمام کاری که شما می خواهید انجام دهید ایجاد یک موج جزر و مدی از عفونت است.”

انگلیس 40 میلیون دوز تزریق Pfizer خریداری کرده است – برای 20 میلیون نفر کافی است ، زیرا به عنوان دو تزریق با زمان 21 روزه تزریق می شود. این واکسن که قرار است در دمای 70- درجه سانتیگراد نگهداری شود ، که توزیع آن را پیچیده می کند ، در آزمایشات اخیر 95٪ موثر بوده است. 800000 دوز اولیه در هفته آینده و میلیون ها در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

توزیع آن به ترتیب اولویت ، از ساکنان و مراقبین ، افراد بالای 80 سال و کارکنان بهداشت و ایمنی قبل از اینکه به ترتیب سن و خطر در دسترس سایر افراد قرار گیرد ، از جمله از نظر بالینی بسیار آسیب پذیر است.

[ad_2]