دارت جهانی PDC: برندگان سابق راب کراس و آدریان لوئیس به دور دوم رسیدند | ورزش ها

[ad_1]

راب کراس و آدریان لوئیس برندگان سابق پس از شکست در دور دوم در قصر الکساندر ، در اوایل خروج از جام جهانی PDC دچار یک شوک شدند.

کراس ، قهرمان سال 2018 که در فینال اولین تورنمنت خود پیتر تیلور را شکست داد ، در یک مسابقه مهیج در جلسه عصر سه شنبه توسط دیرک ون دویونبد هلندی با نتیجه 3 بر 2 ناک اوت شد.

پیش از این لوئیس که در سال های 2011 و 2012 مدعی کسب عنوان های جهانی بود ، مقابل دنی باگیش آمریکایی شکست خورد که پس از پیروزی غیرمنتظره اش با نتیجه 3 بر 1 گریه کرد.

کراس ، پنجمین بازیکن گلزنی ، ست ابتدایی را با یک چک 90 ، با میانگین 104.8 ، ست 3-1 را در پیش گرفت ، اما فقط ون دویجنبد ، فینالیست گرندپری گرندپری جهان ، با تساوی همه چیز ، سه 180 بازی انجام داد.

این بازیکن انگلیسی ست سوم را با نتیجه 3-2 به صف کرد ، اما ون دویونبود ، دستیار اداری مزرعه بادمجان در هلند ، هنگامی که پنج اوج دیگر دید که او ادعا می کند ست چهارم را به اجبار تصمیم می گیرد ، یک بار دیگر پاسخ داد.

کراس دارت را در اختیار داشت و روی یک توپ دوتایی قرار گرفت تا پیروزی را ببندد ، اما ون Duivenbodet به جنگ ادامه داد و در فینال مجبور به کنار گذاشتن شد. بعد از اینکه کراس به 126 رسید و ظاهراً 12 را برای این مسابقه تنظیم کرد ، ون دوئیجنبود 99 را گرفت و در دبل 18 به پایان رسید تا یک پیروزی چشمگیر دیگر بدست آورد.

در The Recap ، لیست انتخابات تحریریه هفتگی ما مشترک شوید.

ون Duivenbode ، که مخالف آدام هانت برای حضور در شانزدهم است ، گفت: “هر پا نزدیک بود ، بنابراین من فقط آن را در سرم نگه داشتم تا ادامه دهم. این متفاوت از یک رویداد تلویزیونی معمولی است ، اما من سعی می کنم به عنوان یک چیز عادی به آن نزدیک شوم رویداد تلویزیونی

“هیچ کس نمی تواند بیشتر از خودم به من فشار بیاورد ، من هرگز در هیچ بازی گرند پری مورد علاقه قرار نگرفته ام و اشتباه آنها را ثابت کرده ام – من دوست دارم یک رقیب باشم و ثابت کنم که می توانم بازی کنم.”

لوئیس که در سال های 2011 و 2012 قهرمان پیاپی جهان شد ، هزینه شروع کند مقابل باگیگ را پرداخت کرد و در دو ست اول 15 دارت را دریافت کرد.

اگرچه لوئیس در ست سوم با پایان 84 و 127 شروع به یافتن برد خود کرد ، اما باگیش پیش از اتمام پیروزی با نتیجه 3 بر 1 170 پول نقد به دست آورد و سپس گلن دورانت را به قهرمانی لیگ برتر 2020 می رساند.

باگیش که سخنرانی چشمگیری را به برادرش هریسون ، که در خانه خود در فلوریدا دچار سکته مغزی شدیدی کرد ، گفت: “من خیلی خوشحالم. این یک پیروزی ویژه برای من است.”

“این برای برادرم بود. من واقعاً احساساتی هستم ، و در آخر همه را رها کردم. روز سخت و احساسی بوده است ، اما من به همه آن افتخار می کنم. “

دنی باگیش (چپ) بعد از مسابقه احساساتی شد و پیروزی را به برادری که در فلوریدا دچار سکته مغزی شد تقدیم کرد.



دنی باگیش (چپ) بعد از مسابقه احساساتی شد و پیروزی را به برادری که در فلوریدا دچار سکته مغزی شد تقدیم کرد. عکاسی: شین هیلی / ProSports / Shutterstock

باگیش که در دور اول دیمون هت استرالیایی را ناک اوت کرد ، افزود: مردم قبل از هر دو بازی مرا اخراج کرده اند اما من همچنان آنها را نشان خواهم داد.

سیمون ویتلاک که در سال 2010 دوم شد ، در پنج ست داریوش لاباناوسکاس لیتوانیایی را شکست داد. استرالیایی در پیروزی 3-2 خود 10 بالاترین امتیاز و میانگین 101.21 را به دست آورد.

“داری بازیکن فوق العاده ای است. من می دانستم که برای ضرب و شتم او باید بهترین دارت ها را بازی کنم و برای انجام کار می توانم دارت های خارق العاده ای بازی کنم. “

جو کالن وین جونز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و سپس با جانی کلایتون برنده جام دارت ولز دیدار کرد. برندان دولان پیروزی 3-1 را مقابل ادوارد فولکس مقدماتی ژاپن به ثبت رساند تا در دور سوم مقابل ژروین پرایس تیم جهان سوم صعود کند.

[ad_2]