دادگاه مارگارت در روز استرالیا مورد احترام قرار خواهد گرفت که واکنش شدیدی را در پی داشت ورزش ها

مارگارت کورت ، تنیسور سابق استرالیا که در سال های اخیر بر سر دیدگاه های خود در مورد LGBTQ + جنجال ایجاد کرده است ، به عنوان بالاترین افتخار استرالیا شناخته خواهد شد.

این دادگاه که از زمان ترک تنیس به عنوان وزیر پنطیکاستال خدمت کرده است ، به عنوان عضوی از بخش عمومی سفارش استرالیا (AU) – بالاترین رده افتخاری که روز سه شنبه به عنوان بخشی از روز استرالیا اعطا می شود ، به وی اعطا می شود.

دادگاه قبل از نظرسنجی نامه پست الکترونیکی 2017 مخالف سرسخت ازدواج همجنسگرایان در استرالیا بود و به دلیل موضع گیری در مورد حقوق LGBTQ + به یک شخصیت بحث برانگیز در تنیس تبدیل شده است.

اگرچه این لیست برای روز استرالیا تحت تحریم دقیق رسانه ها بود ، اما در رسانه های اجتماعی منتشر شد و روز جمعه گزارش شد.

اسکات موریسون از اظهارنظر درباره افتخار دادگاه خودداری کرد. روز جمعه ، نخست وزیر گفت: “من نمی توانم در مورد جایزه ای که به روندی مستقل اعلان نشده است اظهارنظر کنم ، یا اینکه بطور رسمی از آن اطلاع ندارم.

“این اطلاعیه ها در روز مناسب اعلام می شود [Australia Day]. این سیستمی استرالیایی ها را در کل موفقیت های این کشور تشخیص می دهد. بنابراین نمی توانم درباره آنچه سوداگرانه است توضیحی ارائه دهم. “

نخست وزیر ویکتوریا ، دانیل اندروز ، در مورد این افتخار گفت: “چالش تعصب همیشه مهم است.”

“من این گنگها را نمی دهم. این برای من مسئله ای نیست. برای دیگران است ممکن است بخواهید درمورد آنها صحبت کنید که چرا آنها معتقدند این دیدگاهها که شرم آور ، توهین آمیز و ارزش زندگی دارند باید مورد احترام قرار گیرند. “

آنتونی آلبانی ، رهبر مخالفان فدرال خاطرنشان کرد که شورای نظم استرالیا قبلاً به دادگاه برای مهارت های تنیس اعطا کرده بود که در سال 2007 به یک افسر نشان استرالیا اعطا شد – درجه پایین تر.

آلبانیز گفت: “من فکر می کنم همه می فهمند که او را به عنوان یک همنشین در امر استرالیا ربطی به تنیس ندارد.”

آنتونی آلبانی
(AlboMP)

دادگاه مارگارت قبلاً به دلیل مهارتهای تنیس مورد توجه قرار گرفته است.

او در حال حاضر افسر سفارش استرالیا است.

من فکر می کنم همه می دانند که ساختن او به عنوان یک ردیف استرالیایی هیچ ارتباطی با تنیس ندارد.


22 ژانویه 2021

در آستانه قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان در استرالیا ، دادگاه علناً نسبت به حمایت عمومی آن از برابری ازدواج اعتراض کرد که “در صورت امکان” از Qantas استفاده کند.

دادگاه همچنین گفت که “تنیس پر از لزبین است” ، كه افراد تراجنسیتی كار “شیطان” بودند ، و به رادیو مسیحی گفت كه “لابی همجنسگرایان” در تلاش است ” [into] Minds of Children ”از طریق برنامه قلدری مدرسه ایمنی استرالیا.

مارگارت کورت آرنا ، یکی از زمین های معروف مرکز تنیس ملبورن پارک در اوپن استرالیا ، به افتخار برنده 24 بار گرند اسلم نامگذاری شد. پیش از این ، به دلیل نظر دیوان ، تماس هایی برای تغییر نام این عرصه وجود داشت.

پیش از این دادگاه اتهامات نژادپرستی را رد کرد و ادعا کرد که وی از آپارتاید در آفریقای جنوبی حمایت می کند و خاطرنشان کرد که او با Evona Gulangong Cowley ، بازیکن بومی استرالیا در آفریقای جنوبی تنیس بازی کرده است.

او در سال 2017 گفت: “من و آون به آنجا رفتیم و برای سیاه پوستان بازی کردیم … 35 فرهنگ در کلیسای من وجود دارد ، و من همه آنها را دوست دارم.”

همیار نشان استرالیا کورتا “به دلیل خدمات برجسته در تنیس به عنوان بازیکن مشهور جهان و دارنده رکورد قهرمان گرند اسلم و معلم ورزشکاران جوان” اهدا می شود.

جان مک انرو هنگامی که به افتخار پنجاهمین سالگرد آخرین پیروزی خود در گرند اسلم در زمین مسابقه افتخار آفرین شد ، “عمه دیوانه” 78 ساله را در تنیس در مسابقات اوپن استرالیا 2020 نامید.

وی به یورو اسپورت گفت: “فقط یک چیز طولانی تر از لیست دستاوردهای تنیس مارگارت کورت است: این لیستی از اظهارات توهین آمیز و همجنسگرایانه است.”

“فقط چند نمونه. در زمان رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی ، وی گفت: “من آفریقای جنوبی را دوست دارم. وضعیت نژادی آنها از دیگران بهتر سازمان یافته است.” چه؟

“در مورد کودکان تراجنسیتی و دگرباشان جنسی:” این همه کار شیطان است – تنیس پر از لزبین است. قرار گرفتن در معرض همجنسگرایی برای کودکان ناراحت کننده است. “

مارتینا ناوراتسیلاوا ، بازیکن تنیس سابق ، از اظهارات عمومی دادگاه درباره جامعه LGBTQ + انتقاد کرد و آنها را “رقت انگیز … از همه لحاظ” دانست. Nauratsilova در سال 2020 در توئیتر گفت: “شگفت آور است که چقدر همجنسگرایانه او قوی است.”

دادگاه با وجود آخرین پیروزی در سال 1973 رکورددار بزرگترین عناوین تک نفره است.

جشن های روز استرالیا قبلاً در سال 2020 خشمگین شد ، زمانی که نویسنده جنجالی و ستون نویس رسانه ای “بتینا آرند” “به خاطر اطمینان از برابری جنسیتی از طریق حمایت از مردان” اعتبار یافت.