دادگاه ترامپ در پنسیلوانیا بر سر بایدن ، انتقاد از انکار امتیاز را شدیدتر می کند – به روزرسانی در زمان واقعی | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

به گفته ترامپ ، این رأی بسته به محل انتخاب آنها غیرقانونی بود. وی گفت: “دیترویت و فیلادلفیا به عنوان دو فاسدترین مکان سیاسی در هر کشور از کشور ما شناخته می شوند – به راحتی”. “آنها نمی توانند مسئول توسعه نتایج مسابقه ریاست جمهوری باشند.”

این یک پیچ و تاب جدید در منطق نژادی راست آمریکایی بود که از مسدود کردن افراد سیاه پوست به رأی دادن به اجازه دادن به آنها برای رأی دادن تا شمردن آرای آنها تبدیل شد.

لازم به یادآوری است که ایالات متحده بیش از 200 سال – و آپارتاید پس از لغو برده داری برای یک قرن دیگر – یک کشور برده بوده است. در طی این مدت ، در بعضی مناطق خاص کشور ، همه آرا black سیاه پوست غیرقانونی بود و محافظه کاران برای حفظ آن سخت تلاش کردند. این تنها 55 سال است که یک دموکراسی غیر نژادی است. و آن تخته کوتاه اکنون به وزن آویزان است.

در سال 2013 ، فقط یک سال پس از آنکه مشارکت سیاه پوستان برای اولین بار از میزان مشارکت سفید در انتخابات فراتر رفت ، دیوان عالی کشور قانون حقوق رأی را نقض کرد ، این قانون از رای دهندگان سیاه پوست در مناطقی که قبلاً از آنها حذف شده بود ، از برخی حمایت های قانونی برخوردار بود.

ایالت زادگاه جورجیا ، سخنگوی جان لوئیس ، به زودی رأی دادن سیاه پوستان را با سلاح های نازک تر از چوب اشک آور در سلما ، آلاباما ، در سال 1965 مسدود کرد. ایالت با کاهش 10 درصدی مراکز رای دهی ، ده ها هزار نفر را پاکسازی کرد. رأی دهندگانی که به سادگی رأی دادند زیرا مدتی رای نیاوردند و ثبت نام 50،000 نفر دیگر – عمدتا سیاه پوستان – را به دلیل اختلافات جزئی از دست دادن خط تیره به نام خود به حالت تعلیق درآوردند. این صف های طولانی که در اطراف انتخابات دیدیم فقط علاقه به رای دهندگان نبود – بلکه سرکوب رای دهندگان نیز بود.

مشکل این است که وقتی افراد سفیدپوست در ایالات متحده به اقلیت تبدیل می شوند ، ناگزیر تلاش برای محروم کردن رای دهندگان از رای دهندگان غیر سفیدپوست بیشتر بی ادبانه و ناامیدتر می شود ، اما هیچ تضمینی برای نتیجه دادن آنها وجود ندارد. مبالغ فقط به جمهوریخواهان اضافه نمی شود.

[ad_2]