خلبان اولین پخش محلی Covid را در تایوان از آوریل تاکنون | تایوان

[ad_1]

تایوان اولین انتقال ویروس کرونا را از 12 آوریل اعلام کرد و خلبان خارجی را متوقف کرد که 253 روز بدون ویروس متوقف شده است.

مقامات بهداشتی گفتند: زنی در حدود سی سالگی پس از تماس با خلبان نیوزلندی که در یک شرکت هواپیمایی تایوانی کار می کرد و تایید کرد قرارداد پروازهایش به ایالات متحده در روز یکشنبه تأیید شده ، آزمایش مثبتی دریافت کرده است.

وزیر بهداشت ، چن شی چون گفت که خلبان قادر نیست “به طور صادقانه” تماس و فعالیت های خود را به مقامات اعلام کند پس از تایید شدن به عنوان یک حامل.

مقامات گفتند خلبان – که با جریمه نقدی حداکثر 300،000 NT (10،600 دلار) روبرو است – از چندین موسسه از جمله یک فروشگاه بزرگ بازدید کرده است.

این عفونت ضربه ای به جزیره بود ، که یک بیماری همه گیر برجسته داشت و در مجموع 770 مورد آلودگی به ویروس کرونا و هفت مرگ پس از بستن زودهنگام مرزهای خود و اعمال قوانین سختگیرانه قرنطینه را ثبت کرد.

از 12 آوریل ، همه موارد مثبت مربوط به تعداد کمی از افراد محلی است که به جزیره بازگشتند ، و همچنین تعداد معدودی از کارگران خارجی و مهاجر که به دلایل تجاری به آنها اجازه ورود داده اند.

اکثریت قریب به اتفاق کسانی که وارد این کشور شده اند باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند و باید یک آزمایش منفی را پشت سر بگذارند – اقدامی که – تا روز سه شنبه – با موفقیت از انتقال ویروس به جامعه محلی ناقلین جلوگیری می کند.

با این حال ، خلبانان پس از هر سفر خارجی تحت سه قرنطینه سخت گیرانه سه روزه قرار می گیرند و پرونده جدید قبلا بحث بر سر افزایش این اقدامات را برانگیخته است.

اندکی پس از ظهور ویروس در مرکز چین ، تایوان مرزهای خود را بست ، تولید ماسک را افزایش داد و برنامه ای روغنی را آغاز کرد.

در طی دو ماه از شیوع اولین عفونت های محلی متوقف شده بود.

در طول سال ، جزیره 24 میلیون نفری موفق به جلوگیری از انسداد و بسته شدن گسترده شد که باعث بدتر شدن بقیه جهان شد.

تایوان در نظر دارد امسال اقتصاد خود را 2.5 درصد افزایش دهد.

[ad_2]