خرید در وب سایت اتحادیه اروپا: هزینه های واردات مشتریان انگلیس باید پرداخت کنند خرید آنلاین

قبل از Brexit ، مصرف کنندگان بریتانیایی آزادانه می توانستند کالاها را از هرجای اتحادیه اروپا بدون گرفتن عوارض واردات و سایر هزینه ها خریداری کنند. همه چیز در 1 ژانویه 2021 تغییر کرد.

سفارشات آنلاین تا 135 پوند اکنون فرض بر این است که نرخ مالیات بر ارزش افزوده اضافه شده به انگلیس به یک خرده فروش از اتحادیه اروپا فروخته می شود که باید در HM Revenue & گمرکات ثبت شود.

بسیاری از خرده فروشان کوچک مستقر در اتحادیه اروپا تصمیم گرفته اند که تصفیه مالیات بر ارزش افزوده در انگلیس بدون دردسر است و در نتیجه دیگر مصرف کننده ای از انگلیس را تأمین نخواهد کرد.

سایر خرده فروشان در اتحادیه اروپا به کار خود ادامه می دهند و سفارشات خود را بدون مالیات بر ارزش افزوده ارسال می کنند. این امر منجر به ظاهر شدن پیک در آستان شده و خواستار پرداخت هزینه مالیات بر ارزش افزوده کالاهای دریافتی از خریدار انگلیس شده است.

بسته به مورد 0٪ تا 20٪ خواهد بود.

هرکسی در انگلیس هدیه ای به ارزش بیش از 39 پوند از اتحادیه اروپا دریافت کند اکنون با 20٪ صورتحساب مالیات بر ارزش افزوده واردات روبرو می شود.

کالاهایی که بیش از 135 پوند نباشد در بازارهای عمده آنلاین مانند آمازون ، به علاوه مالیات بر ارزش افزوده انگلیس خریداری می شوند و بنابراین می توان آنها را بدون پرداخت هزینه اضافی به انگلیس تحویل داد.

برای سفارشات بالای 135 پوند این پیچیده تر است زیرا آنها همچنین یک عوارض وارداتی را نیز به خود جلب می کنند که بسته به نوع کالا ، از چه ماده ای و ارزش اعلام شده می تواند از 0٪ تا 25٪ ارزش کالا باشد. به معنای واقعی کلمه هزاران نرخ متفاوت وظیفه وجود دارد که دستیابی به آنها در واقع غیرممکن است. لباس معمولاً 12٪ حقوق گمرکی می گیرد ، اما تعمیم آن دشوار است.

سپس مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ کل اضافه می شود – با نرخ رایج انگلیس ، که برای اکثر کالاهای بزرگسالان 20٪ است.

پیک ها همچنین هزینه اداری 8 پوند (Royal Mail) را به 11.50 پوند (UPS) یا 2.5٪ از مبلغ پرداختی برای گمرک ، با حداقل هزینه 11 پوند (DHL) اضافه می کنند.

به عنوان مثال ، یک کت 200 پوندی که در یک وب سایت آلمانی خریداری شده می تواند 12 یا 24 پوند حقوق گمرکی را جلب کند. سپس 20٪ مالیات بر ارزش افزوده در مجموع 224 پوند اعمال می شود و ارزش مالیات بر ارزش افزوده 44.80 پوند است. هنگامی که یک پیک هزینه اداری 11.50 پوند را اضافه کرد ، یک مصرف کننده در انگلستان مجبور است قبل از تحویل دادن آن ، آستانه 80.30 پوند را به او بپردازد – حدود 40٪ به قیمت اصلی کت ، اضافه می کند.

سفارشاتی که قبل از اول ژانویه ثبت شده اند نباید این هزینه ها را دریافت کنند.