خدمات وصیت نامه ما را به خواست مادرم به حالت تعلیق در آورد پول

[ad_1]

پس از ثبت درخواست در ماه ژوئن ، خانواده من به شدت می خواهند وصیت نامه مادر را بدست آورند. مهمترین و تنها نکته این است که وی وقتی امضا کرد در سال 1990 تاریخ مشخصی تعیین نکرد.

بنا به درخواست دفتر وصیت نامه ، مدارک را هنگام تکمیل ارائه دادیم. این به مدت هشت هفته اشتباه محاسبه شد و هیچ تلاشی برای تسریع در پرونده و ارائه به روزرسانی صورت نگرفت.

یک شکایت در سطح دوم شش هفته پیش تشکیل شد که وی رد شد. او اکنون در دفتری در منچستر نشسته است که طی دو ماه گذشته در آنجا بوده است.

گذشته از خدمات ، خدمات علی رغم سرمایه گذاری هنگفت و پرسنل اضافی افتضاح هستند.

خداوند، لندن

تعداد قابل توجهی از افراد اندام شما را مشترک دارند. ماه گذشته ، من پنج ماه تأخیر را گزارش کردم ، زیرا سرویس اسکن برون سپاری قادر به اسکن یک صفحه جداگانه نیست.

تا سال 2017 ، صدور وصیت نامه به طور متوسط ​​دو هفته به طول انجامید. از آن زمان به بعد ، گزارش ها مبنی بر اینکه هزینه وصیت نامه سر به فلک خواهد کشید ، موجب افزایش تقاضا شده و روند متمرکز سازی و دیجیتال سازی فرآیند منجر به بسته شدن 18 رجیستری و ایجاد مشکل در دندان درآوردن فناوری شده است.

Covid 19 تأخیر را تشدید کرده و انتظار 12 هفته ای طبیعی است. دادگاه و دادسراها علت این تاخیر را عدم وجود تاریخ دانستند و این واقعیت را نادیده گرفتند که چهار ماه پیش حل و فصل شد.

با یک اتفاق عجیب و غریب او موفق شد یک روز بعد از تماس من وصیت کند. این مقاله می گوید که میانگین زمان انتظار کمتر از هفت هفته کاهش یافته و برای برنامه های آنلاین کمتر از پنج زمان است.

در صورت نیاز به کمک ، به [email protected] ایمیل بزنید. آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. ارسال و انتشار با شرایط ما اداره می شود

[ad_2]