خدمات نظارتی دولت خواستار پایان حملات وزرا به وکلای “چپ” هستند قانون

[ad_1]

بیش از 170 سرویس كنترلی و وكلائی كه از طرف دولت رفتار می كنند از دادستان كل درخواست كرده اند كه استفاده از “عبارات احساسی” را كه به گفته آنها “سیاسی كردن” وكلا را متوقف كنند ، متوقف كند.

نامه ای که به تیم QC Suella Braverman ارسال شده بسیار انتقادی است در مورد حملات بلاغی به وکلای “چپ” و “فعالان” بوریس جانسون و وزیر کشور پریتا پاتل.

اقدام گسترده وکلای ارشد آخرین گواه نگرانی گسترده وکلا از رویکرد دولت در حفظ حاکمیت قانون است.

ماه گذشته جانسون و پاتل در نامه ای به گاردین ، ​​با امضای بیش از 800 قاضی سابق و شخصیت حقوقی عالی رتبه ، متهم شدند كه آنها به دلیل حملات خود ، امنیت شخصی وكلا را به خطر انداخته اند.

در ماه آگوست ، وزارت امور داخله با انتشار ویدئویی در توییتر “وکلای فعال” را به ناامید کردن تلاش های آژانس برای اخراج افرادی که اجازه ماندن در انگلستان را ندارند ، متهم کرد. بعداً این فیلم یادآوری شد.

ماه گذشته ، در یک کنفرانس حزب محافظه کار ، پاتل اهداف خود را گسترش داد و گفت که در میان کسانی که از سیستم تجدیدنظر در مورد مهاجرت “محافظت نشده” و “خراب” دفاع می کنند ، “خیرخواهان ، وکلای چپ ، کارگران” بودند.

جانسون در سخنرانی خود در این کنفرانس ادامه داد که اجازه نخواهد داد “کل سیستم قضایی کیفری در این واقعیت دخالت کند که وزیر کشور بدون شک – و به درستی – از مدافعان چپ بشر حقوق بشر و سایر افراد خیرخواه دعوت خواهد کرد.”

فردی متهم به حمله نژادپرستانه به شرکت وکلای مهاجرت در لندن ماه گذشته در دادگاه حاضر شد. کاوان مدلاک ، 28 ساله ، از هارو ، به شش مورد از جمله برنامه ریزی برای حمله تروریستی متهم شده است. وی هنوز این درخواست را قبول نکرده است.

این نامه به Braverman ، در تاریخ 28 اکتبر ارسال شده است ، توسط بیش از 170 عضو هیئت های A ، B و C دادستان کل کشور امضا شده است. آنها وكلائی هستند كه به دلیل دانش خود شناخته می شوند و وظیفه دارند نماینده دولت در دادگاه ها باشند.


در این نامه آمده است: “ما شخصاً در حال نوشتن هستیم تا نگرانی جدی خود را در مورد انتقاد اخیر از وكلا” چپ “و” فعال “توسط وزرای ارشد دولت ، از جمله نخست وزیر و وزیر كشور در میان بگذاریم.

“مدت زیادی است که توسط هیئت دادستان کل کشور شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است که اعضای آن موافق و مخالف دولت هستند … این ارزش دسترسی به مشاوره های حقوقی مستقل با کیفیت بالا از مشاوران مختلف را برای دولت منعکس می کند.

“زبان احساسی که در سخنرانی های اخیر وکلا را سیاسی می کند ، این سیستم را تضعیف می کند. انتقاد از وکلا ، مانند ما و همکارانمان ، برای رفتار نترسانه از طرف مشتری هایمان مطابق با مسئولیت های شغلی ما ، باعث کاهش اعتماد عمومی به سیستم حقوقی ای می شود که حاکمیت قانون به آن بستگی دارد.

“همچنین خطر تضعیف اعتبار مشاوران خزانه داری در این سیستم را دارد. ما از دولت دعوت می کنیم که این موارد را در نظر بگیرد و از استفاده از چنین زبانی در آینده خودداری کند. “

این نامه توسط 23 سرویس کنترل کیفیت و بیش از 150 وکیل دیگر امضا شده است. غیر معمول است که باریستاها در هیئت های دادستان کل کشور انتقادات خود را افشا می کنند. آخرین باری که آنها در سال 2013 در مورد کاهش چشمگیر کمک های حقوقی معرفی شده توسط دولت صحبت کردند.

علاوه بر حمله به وکلای “چپ” ، دولت با استعفا های خسارت بار دولت های بلندپایه به دلیل لایحه بازار داخلی که به وزیران اجازه می دهد قوانین بین المللی را نقض کنند ، روبرو شده است.

سر جاناتان جونز ، رئیس سابق خدمات حقوقی دولت ، لرد کین ، دادستان کل اسکاتلند و آمل کلونی ، وکیل برجسته حقوق بشر که نماینده ویژه انگلیس بود ، در میان کسانی که در اعتراض به آنجا رفتند ، بودند. سفیر آزادی رسانه

از دادستانی کل خواسته شد تا در این باره نظر دهد.

[ad_2]