خانواده هایی که در خانه ها زندگی می کنند به طور منظم آزمایش Covid را انجام می دهند تا اجازه ملاقات بدهند | جامعه

[ad_1]

دولت گفت که خانواده و دوستان افرادی که در خانه ها زندگی می کنند به آزمایش منظم دسترسی خواهند داشت تا بتوانند به دیدار عزیزانشان بروند.

این طرح آزمایشی که از روز دوشنبه آغاز شده است ، در 20 خانه سالمندان در همپشایر ، دوون و کورن وال انجام می شود. طبق گفته وزارت بهداشت و رفاه ، این طرح قبل از کریسمس به مناطق دیگر نیز کشیده خواهد شد.

آزمایشات ارائه شده به یک عضو خانواده یا دوست برای هر ساکن ممکن است به محدودیت های “فشار آور روح” برای حضور در صورت استفاده همراه با سایر اقدامات محافظتی مانند PPE پایان دهد.

وزیر بهداشت مت هنكوك گفت: “من می دانم كه محدود كردن ملاقات در خانه چقدر احساساتی بود ، نه تنها برای ساكنان – بسیاری از آنها از این وضعیت احساس گمراهی و خجالت می كنند – بلكه عزیزانشان كه نمی توانند برای حمایت از آنها فقط بغل كنند آنها در این زمان دشوار. “

وی افزود: با رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه هرچه بیشتر ، به جمع شدن خانواده و دوستان در نزدیکی عزیزان در خانه ها کمک خواهیم کرد.

انجمن آلزایمر وزیران را به خاطر تشخیص درخواستهای “نقش اساسی که مراقبین خانواده در حمایت از عزیزانشان در زوال عقل بازی می کنند” تحسین کرد ، اما گفت که تغییر رویکرد برای برخی از افراد ممکن است خیلی دیر اتفاق بیفتد.

این موسسه خیریه گفت: “ما نگران هستیم که برای خانواده های ناامیدی که هشت ماه منتظر دیدن عزیزانشان هستند دیر نیست. این وعده که بازدیدکنندگان خانه در جلوی صف خواهند بود تا محاکمه های بیشتری را به عنوان ظاهر انجام دهند. جدید ، باید به زودی به واقعیت تبدیل شود.

“ما باید صدمه وحشتناک به سلامت روان برای افراد مبتلا به زوال عقل که به راحتی زندگی را رها کرده اند و همچنین هزاران خانواده داغدار که ماه ها ، هفته ها و روزها نتوانسته اند در کنار عزیزانشان باشند ، تصدیق کنیم. زمان با ارزش “.

[ad_2]