خانه های سبز: چگونه سرمای زمستان را از بین ببریم و پس انداز کنیم بهبود منزل

در این هفته ، وقتی طوفان و برف در بیشتر کشور در این هفته می بارد ، بسیاری از مردم به این فکر کرده اند که چگونه خانه خود را گرمتر و با مصرف انرژی بیشتر گرم کنند.

طبق تحقیقات انجمن ساختمان ملی ، در رابطه با گاردین پول ، برخی از خانوارها می توانند ماهیانه 27.50 پوند هزینه کنند 330 پوند در سال ، به دلیل گرمایش ناکارآمد و عایق بندی ضعیف.

جدول مناطق انگلستان و ولز ، لاندریندود ولز را در پویز به عنوان کمترین کارایی و پس از شروزبری معرفی کرده است.

این مطالعه بر اساس داده های عملکرد انرژی (EPC) انجام شده است. از سال 2008 ، EPC هنگام ساخت ، فروش یا اجاره املاک و مستغلات مورد نیاز است ، و این به ساختمان امتیاز بهره وری انرژی از A (کارآمدترین) تا G. را می دهد. این همچنین شامل اطلاعاتی در مورد استفاده از املاک و مستغلات و هزینه های معمول انرژی ، به علاوه مشاوره در مورد صرفه جویی در هزینه است.

این جامعه متوسط ​​پس اندازهایی را که می تواند در یک ملک بدست بیاید در نظر گرفت در صورتی که صاحب خانه به پیشرفت های پیشنهادی پیشنهادی EPC خود پاسخ داد.

این گزارش می گوید صاحبان خانه در شهر ولندر Llandrindod Wells با ایجاد پیشرفت های پیشنهادی با کاهش قبض های سوخت به طور متوسط ​​330 پوند در سال ، بیشترین پس انداز را خواهند داشت.

در همان حوالی شروزبری در شروپشایر بود و متوسط ​​پس انداز بالقوه آن 266 پوند بود.

افراد می توانند چندین مرحله برای افزایش درجه انرژی در خانه خود بردارند.

کارگران پانل های عایق کف را به خانه تراس متصل می کنند.
کارگران پانل های عایق کف را به خانه تراس متصل می کنند. عکس: David Gee 4 / Alami

هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد ، اما با توجه به مجوز طرح اعطای خانه سبز از طرف دولت ، صاحبان خانه در انگلیس می توانند برای کوپن درخواست کنند ، که در بیشتر موارد دو سوم هزینه برخی از بهبودهای بهینه انرژی ، تا 5000، در سال را پرداخت می کند. خانواده. کسانی که درآمد کمی دارند و از مزایای خاصی برخوردارند ، ممکن است قیمت کامل تا 10 هزار پوند را مطالبه کنند.

منابع کمک دیگری نیز وجود دارد. تأمین کننده انرژی یا شرکت دیگر شما ممکن است کمک کند. به عنوان مثال ، Nationwide یک وام اضافی سبز ارائه می دهد که به مشتریان وام مسکن اجازه می دهد 5000 تا 25000 پوند با کاهش نرخ بهره اولیه وام بگیرند به شرطی که حداقل نیمی از پول را برای بهبود خانه با مصرف انرژی صرف کنند.

در اینجا با کمک Energy Saving Trust (EST) برخی از محبوب ترین اقدامات و پیشرفت ها و همچنین مبلغی را که باید برای آنها بپردازید بررسی خواهیم کرد.

عایق مخازن آب / لوله ها / رادیاتورها – چند پوند

این یک روش سریع و آسان برای صرفه جویی در هزینه صورتحساب است: اگر می خواهید یک مخزن آب گرم را عایق بندی کنید ، کاپشن های سیلندر می توانند حدود 10-15 پوند در فروشگاه هایی مانند Screwfix و B&Q دریافت کنند. لوله ها را می توان با لوله های فوم عایق بندی کرد و هزینه آن را در فروشگاه های چند پوندی خودتان انجام دهید.

فویل بازتابنده رادیاتور معمولاً بسیار ساده است – شما آن را پشت رادیاتور قرار می دهید و با بازتاباندن آن به داخل اتاق ، گرما را کاهش می دهد. برخی از مردم از فویل آشپزخانه استفاده می کنند ، اما در این هفته در B&Q رول پنج متری فویل بازتابنده رادیاتور فقط 1 پوند کاهش یافت.

عایق اتاق زیر شیروانی – تا 395 پوند یا در برخی موارد رایگان

عایق در اتاق زیر شیروانی نصب شده است.
عایق در اتاق زیر شیروانی نصب شده است. عکس: Andrew Aichison / Alami

عایق بندی اتاق زیر شیروانی باید چندین دهه طول بکشد و امیدوارم که گاهی اوقات نتیجه بدهد.

اگر دستیابی به اتاق زیر شیروانی شما آسان است ، می توانید این کار را خودتان با استفاده از رول های عایق پشم معدنی انجام دهید. برخی از انواع برای استفاده به عنوان یک لایه پایه در نظر گرفته شده اند ، در حالی که برخی دیگر برای تکمیل عایق موجود در نظر گرفته شده اند. نسخه های اصلی را می توانید با هزینه کمتر از 20 پوند در فروشگاه های DIY خریداری کنید.

برای یک نصب کننده حرفه ای ، از وب سایت انجمن انزوای ملی استفاده کنید تا هر یک از افراد محلی را پیدا کنید. آنها می توانند برای یک خانه با تراس متوسط ​​285 پوند ، برای یک محصول نیمه تمام 300 پوند و برای یک ملک جداگانه 375 پوند برای 395 پوند هزینه کنند. با این حال ، EST ادعا می کند که این تخمین ها بر اساس نصب 270 میلی متر عایق (عمق توصیه شده برای عایق پشم معدنی) در اتاق زیر شیروانی است ، جایی که قبلا وجود نداشته است. اگر عایق موجود را دوباره پر کنید ، هزینه کمتری خواهد داشت.

برخی از تأمین کنندگان انرژی تحت برنامه تعهد رسمی شرکت انرژی (ECO) ، عایق بندی اتاق زیر شیروانی را به صورت رایگان ارائه می دهند که برای کمک به کاهش انتشار کربن و مبارزه با فقر سوخت طراحی شده است. به طور کلی ، شما باید یک یا چند مزیت واجد شرایط دریافت کنید. اطلاعات کامل را می توان در مورد کدام یافت؟ سایت اینترنتی.

عایق دیواره حفره – از 345 تا 610 پوند یا در بعضی موارد رایگان

مرد حفره را با دیواره ای از عایق پر می کند.
مرد حفره را با دیواره ای از عایق پر می کند. عکس: ونسا مایلز / عالمی

اگر خانه شما بعد از دهه 1920 ساخته شده باشد ، احتمالاً دیوارهای توخالی دارد. با این حال ، در بسیاری از خانه های ساخته شده قبل از دهه 1990 ، هیچ عایق دیوار وجود ندارد.

به طور معمول ، شما از یک نصب کننده برای ایجاد سوراخ های کوچک در دیواره های خارجی ، تزریق مواد عایق به شکاف و سپس مهر و موم سوراخ ها با سیمان استفاده می کنید.

EST برای یک آپارتمان به طور متوسط ​​345 پوند و برای یک خانه جداگانه با بیش از یک طبقه 610 پوند در نظر گرفته است.

برخی از تأمین کنندگان انرژی تحت طرح ECO عایق بندی رایگان دیوارهای حفره را به صاحبان خانه ارائه می دهند (نگاه کنید به بالا).

عایق دیوار جامد – چند هزار پوند

خانه های تا سال 1920 به احتمال زیاد دارای دیوارهای محکم هستند که می توانند از داخل و خارج عایق بندی شوند. این می تواند به شکل تخته های عایق نصب شده بر روی دیوارها باشد.

EST هزینه معمول عایق بندی دیوارهای داخلی را در حدود 7،400 پوند و عایق بندی دیوارهای خارجی را در حدود 13،000 پوند تخمین می زند (هر دو رقم بر اساس محصولات نیمه تمام معمولی است). شما ممکن است با انجام کار همزمان با سایر پیشرفت ها بتوانید هزینه را کاهش دهید یا کل خانه را یک باره انجام ندهید.

عایق کف زیرزمین – از 520 تا 1300 پوند

نصب کف از تخته های طبیعی چوبی و گرم شدن توسط پشم معدنی.
نصب کف از تخته های طبیعی چوبی و گرم شدن توسط پشم معدنی. عکس: آندره بیلتسکی / اعلمی

در خانه های جدید ، معمولاً کف بتونی وجود دارد که می تواند از بالا عایق سخت باشد. در خانه های قدیمی ، به احتمال زیاد ، کف های چوبی معلق وجود دارد که می توانند گرم شوند ، تخته های کف را بلند کنید و بین تیرهای بخاری از پشم معدنی قرار بگیرید.

EST تخمین می زند که یک نصب تخصصی معمولی بین 520 تا 1300 پوند هزینه خواهد داشت. با این حال ، هزینه می تواند بسته به اندازه خانه به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

نصب عایق زیر تخته کف در طبقه همکف معمولاً حدود 40 پوند در سال در هزینه های گرمایش صرفه جویی می کند. با این وجود ، رفع سریع سریع مانند هم پوشانی ترک ها در کف و تخته های کف با لوله درزگیر از فروشگاه DIY یا تخمگذار فرش و فرش نیز وجود دارد.

فتوولتائیک خورشیدی پانل – 4800 پوند (متوسط ​​هزینه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)

پنل های فتوولتائیک خورشیدی انرژی خورشیدی را به برق تبدیل می کنند. EST خاطرنشان می کند: “آنها اقدامی م thatثر برای کاهش هزینه های برق و اثر کربن شما هستند.” گزینه های زیادی وجود دارد – از پانل هایی که می توانند روی یک سقف شیب دار جنوبی یا مسطح نصب شوند ، تا پانل های زمینی یا کاشی های خورشیدی. اما بررسی کنید که آیا محدودیتی در مورد دارایی شما وجود دارد یا خیر.

پمپ های حرارتی منبع هوا – از 9000 تا 11000 پوند

پمپ حرارتی منبع هوا.
پمپ حرارتی منبع هوا. عکس: KBImages / Alami

آنها گرما را از خارج جذب می کنند تا خانه و آب گرم شود. هزینه های عملیاتی بسته به مواردی مانند اندازه خانه و میزان عایق بندی آن متفاوت خواهد بود.

پمپ های حرارتی زمینی از 14000 تا 19،000 پوند متغیر است

آنها از لوله های مدفون شده در باغ برای استخراج گرما از زمین استفاده می کنند که می تواند برای رادیاتورها ، گرمایش از کف یا سیستم گرمایش هوا و آب گرم در خانه شما استفاده شود. باز هم ، هزینه های عملیاتی متفاوت خواهد بود.