حمله پلیس به خانه دانشمند فلوریدا که به Covid-19 شلیک کرد | فلوریدا

[ad_1]

روز دوشنبه ، افراد مسلحی که رایانه های وی را توقیف کردند به خانه ربکا جونز ، دانشمند داده فلوریدا ، که به اختلاف با فرماندار ایالت از ایالت بر سر دستکاری ارقام ویروس کرونا حمله کرده بود ، حمله کردند.

У ارسال پیام به توییتر، جونز ویدیویی از حمله را منتشر کرد که نشان می دهد پلیس ایالتی اسلحه هایی را که او را از خانه تالاهاسی بیرون آورده بود در دست دارد. شنیده می شود که او می گوید: “او فقط اسلحه خود را به سمت بچه های من گرفت” و همسر و دو بچه اش در آن زمان طبقه بالا بودند.

طبق گزارش Covid-19 ، جونز در توییت های خود گفت که این حمله کار ران دسانتیس بود ، فرمانداری که بارها با او روبرو شده است. وی این حادثه را به ارسال “گشتاپو” تشبیه کرد و افزود: “این همان اتفاقی است که برای دانشمندانی می افتد که صادقانه کار خود را انجام می دهند. این همان اتفاقی است که برای افرادی می افتد که حقیقت را به مقامات می گویند.”

وزارت دادگستری فلوریدا تأیید کرده است که آنها با حکم بازرسی وارد خانه جونز شده اند. اما این بخش در بیانیه ای اعلام کرد که این اقدام مربوط به هک اخیر سایت رایانه ای وزارت بهداشت است که در آن پیغام غیر مجاز به هماهنگ کننده اورژانس ارسال شده است.

طبق گزارش Tampa Bay Times ، در این پیام از هماهنگ کنندگان خواسته شده است “قبل از مرگ 17000 نفر دیگر صحبت کنند. شما می دانید که این اشتباه است. یک قهرمان باشید. قبل از اینکه خیلی دیر صحبت کنید.”

دوشنبه شب ، جونز در CNN ظاهر شد و نویسنده پیام غیر مجاز را انکار کرد. وی گفت آخرین باری که شش ماه پیش به هر سیستم رایانه ای در این ایالت دسترسی داشته است ، افزود: “من یک هکر نیستم ، از نظر تکنولوژی آنقدر هوشمند نیستم.”

او به سی ان ان گفت که نتیجه گرفت که این حمله به دلیل تمایل به ریشه کن کردن منبع خود در بوروکراسی دولت صورت گرفته است ، بنابراین پلیس تلفن او را گرفت. وی گفت: “از طریق تلفن من هر ارتباطی با کسی که با کشوری همکاری می کند وجود دارد که با اطمینان به من مراجعه می کند و مواردی را به من می گوید که باعث آتش سوزی آنها می شود.”

این دانشمند یک پیام مستقیم برای فرماندار داشت: “دسانتیس نیاز به نگرانی کمتری در مورد آنچه من می نویسم و ​​بیشتر در مورد افرادی که در ایالت وی بیمار و در حال مرگ هستند دارد. انجام این کار هرگز من را از گزارش داده منصرف نخواهد کرد. “

جونز در همان روزی که دسانتیس دستور داد پس از اقدامات محاصره ایالت باز شود ، از کار خود در پایگاه داده Covid-19 در فلوریدا اخراج شد. تصمیم برای افتتاح سواحل ، رستوران ها ، سینما ها و سایر مکان های عمومی علت شیوع بعدی است.

جونز گفت که به دلیل مقاومت در برابر سانسور داده های ارائه شده در وب سایت رسمی ویروس کرونا در ایالت ، اخراج شد. از زمان اخراج ، او تعداد روزانه موارد ویروس کرونا را در فلوریدا جمع آوری کرده است ، که جزئیات آن بیشتر از پایگاه داده خود ایالت است. وی اخیراً کار خود را گسترش داده و شامل اطلاعات مربوط به موارد در مدارس سراسر کشور شده است.

در مصاحبه ماه اوت با گاردین ، ​​وی گفت: “آنها به دانشمندان گوش نمی دهند ، آنها قصد ندارند اطلاعاتی را منتشر كنند ، فقط به همه اجازه می دهند كه خودشان این كار را انجام دهند.”

وی با اشاره به خط رسمی مطابق با عدم تمکین اخراج شد ، گفت: “نشان افتخار”.

DeSantis رویکردی مشابه دونالد ترامپ در مورد همه گیری دنبال کرد. مانند رئیس جمهور ایالات متحده ، فرماندار فلوریدا موفقیت در مبارزه با این بیماری را اعلام کرد ، حتی اگر آمار در غیر این صورت فریاد بزند.

روز دوشنبه ، داده های رسمی دولت 7،711 مورد جدید Covid-19 را ثبت کرد. این ایالت اکنون 1065785 مورد عفونت را تجربه کرده است – این سومین مورد پس از کالیفرنیا و تگزاس در این کشور است.

در مجموع 19282 فلوریدس درگذشت.



[ad_2]