حامیان ترامپ وقتی رئیس جمهور از واگذاری بایدن خودداری می کند ، در واشنگتن جمع می شوند اخبار ایالات متحده

[ad_1]

روز شنبه ، دونالد ترامپ با ادعای قربانی شدن تقلب گسترده در رای دهندگان ، همچنان به خشم علیه چراغ در حال خشم ادامه داد و از راست گرایان و نظریه پردازان توطئه که برای تکرار جعل و ادعای خود در واشنگتن گرد آمده بودند ، تمجید کرد.

ترامپ برای تشویق ، تشویق ، تاب و سوت صدها طرفدار ایستاده در دو طرف خیابان از کاخ سفید بیرون آمد. آنها هوا را منفجر کردند ، با تلفن عکس گرفتند و تابلوهایی با عنوان “بهترین موارد قبلی” و “توقف سرقت” را در دست داشتند.

جمعیت همچنین پرچم هایی از جمله “ترامپ 2020: آمریکا را بزرگ نگه دارید” ، “ترامپ 2020: دیگر زباله” ، “همه سوار قطار ترامپ!” و “Trump 2020: طرفدار زندگی ، طرفدار خدا ، طرفدار تفنگ”. غرفه ای برای فروش کالا ایجاد شده بود ، گویی در تجمع ترامپ. برخی با هیجان به دنبال اتومبیلرانی دویدند. شعارهای “آمریکا! ایالات متحده آمریکا! “” ما ترامپ را می خواهیم! ما ترامپ را می خواهیم! “و” چهار سال دیگر! چهار سال دیگر! “

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

ترامپ هنوز تصدیق نمی کند که او در انتخابات 3 نوامبر به جو بایدن شکست خورد ، علی رغم شمارش طولانی رأی ، نشان می دهد که دموکرات با تصرف ایالات قبلاً جمهوری خواه در آریزونا و احتمالاً جورجیا ، آرا needed مورد نیاز برای پیروزی را به راحتی تأمین می کند. جایی که لیست دستی در حال انجام است.

بایدن بیش از 5 میلیون رأی در سراسر ایالات متحده به دست آورد.

رئیس جمهور از همکاری برای انتقال قدرت به بایدن که از 20 ژانویه وارد کاخ سفید می شود یا حتی جلسات توجیهی امنیت ملی را برای جانشین خود برگزار می کند ، خودداری کرده است. روز شنبه ، ترامپ بدون هیچ مدرکی ادعا کرد “انتخابات” تقلب شده است و او برنده قانونی است.

روز جمعه ، مقامات فدرال و ایالتی گفتند که انتخابات “امن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا” است و رای گیری به خطر نیفتاد و تغییری ایجاد نشد.

بسیاری از طرفداران ترامپ ادعاهای رئیس جمهور را می پذیرند ، اما هزاران تظاهرات در واشنگتن با نام های سازمان یافته از جمله “راهپیمایی میلیون MAGA” و “دزد را متوقف کنید” وجود دارد.

این تجمعات توسط چهره های افراطی مانند بنیانگذار و تئوریسین توطئه Infowars الکس جونز ، انریکه تاریو ، رئیس گروه راست افراطی پسران مغرور و جک پاسابک ، که توطئه بدنام Pizzagate را که منجر به حمله تیراندازی در سال 2016 بود ، تبلیغ می کرد ، هدایت می شد. . آنچه ترامپ “صمیمانه” نامید.

ساعاتی بعد ، پس از شب در پایتخت این کشور ، معترضان در حمایت از ترامپ در خیابانها با معترضین درگیر شدند و ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده ، درگیری ، پوسته پوسته و باشگاه را نشان می دهد. مقامات گفتند که پلیس دست کم 20 نفر را به اتهامات مختلف از جمله حمله و نگهداری سلاح دستگیر کرده است. یک زخم چاقو گزارش شد ، دو افسر پلیس زخمی شدند و همچنین چند قبضه اسلحه گرم.

یکی از شرکت کنندگان در تجمع روز صلح آمیز ، مایک سمبرت از فورت میرز ، فلوریدا ، به گاردین گفت که او آمده است زیرا “ما به رئیس جمهور خود نیاز داریم و به چهار سال دیگر نیز نیاز داریم.” به گفته وی ، انتخابات جعلی بود و آرا by توسط “غیرقانونی ها و مردگان” صادر شد.

معترضین به ترامپ همچنین پس از آغاز جشن های خیابانی با تأیید پیروزی بایدن از یک هفته پیش ، تجمع معترضین به ترامپ ادامه می دهند. روی برخی از کتیبه های “بازنده” و “شکست” تابلوها ، حصاری غیرقابل مقیاس را که در اطراف محیط کاخ سفید نصب شده بود ، گچ بری کرده اند.

سانسارا تیلور ، در اعتراض به مخالفت ، گفت: “یک تلاش ظالمانه و غیرقانونی برای لغو انتخابات وجود داشت که باید توسط مردم در خیابان متوقف شود ، و این امر را روشن می کند: انتخابات تمام شده است.” “بایدن برنده شد. ترامپ باخت. “

به نظر نمی رسد دادگاه ها ، مانند سازمان های خبری بزرگ که به طور معمول برندگان انتخابات را پیش بینی می کنند ، تمایل به جلب ترامپ دارند. مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور پس از بحث بر سر شمارش غیرقانونی آرا ، در میشیگان ، آریزونا و پنسیلوانیا متحمل خسارات قانونی زیادی شده است.

جاستین لویت ، استاد دانشکده حقوق لویولا و کارشناس انتخابات به سی ان ان گفت: “کارزار انتخاباتی ترامپ همچنان امیدوار است که قاضی را پیدا کند که با پرونده های قضایی به عنوان توییت رفتار کند.” “بارها و بارها ، همه کسانی که با روپوش ملاقات کردند ، گفتند:” متاسفم ، ما اینجا قانون را اجرا می کنیم. “


دونالد ترامپ از نزدیک شکست خود را قبول می کند ، اما متوقف می شود – ویدئو

باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین هشدار داد ، اکثریت جمهوری خواهان ارشد طرف ترامپ را گرفته اند و یا از محكوم كردن امتناع از پذیرفتن ضرر خود ، موضعی كه آمریكا را به یك “مسیر خطرناك” سوق خواهد داد ، امتناع ورزیده اند. چند مورد استثنای قابل توجه جمهوری خواه وجود دارد. جورج دبلیو بوش ، رئیس جمهور پیشین دیگر ، پیروزی بایدن را تبریک گفت.

وقتی ایالات متحده با افزایش موارد ویروس کرونا ویران شود ، یک انتقال آشفته اتفاق می افتد. روز جمعه ، دانشگاه جان هاپکینز یک رکورد جدید روزانه از 184 هزار و 514 عفونت ثبت کرد که منجر به مرگ آمریکایی ها با سرعت حدود 1000 نفر در روز شد. تقریباً 250،000 نفر در ایالات متحده به دلیل بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند ، که بزرگترین آمار مرگ و میر در جهان بود.

بایدن ضمن حمله به واکنش “بسیار غایب” دولت ترامپ به بحران ، از مردم خواست که اقدامات احتیاطی اساسی مانند استفاده از ماسک را انجام دهند.

رئیس جمهور منتخب گفت: “من تا سال آینده رئیس جمهور خواهم شد.” “این بحران تاریخ های تقویم را رعایت نمی کند ، اکنون در حال تسریع است. دولت امروز نیاز به اقدام فوری دارد ، این کار با شناخت جدی بودن وضعیت فعلی آغاز می شود. “

در راهپیمایی معترضین در واشنگتن گفتند که طرفداران رئیس جمهور به آنها حمله کرده اند.

سانسارا تیلور ، سخنگوی و بنیانگذار RefuseFascism.org ، به گاردین گفت که گروه او بخشی از اعتراض سراسری برای “ایستادن برای پیروزی در شکست انتخابات … افشای ، مخالفت با تلاش ترامپ برای لغو انتخابات است”.

طبق گفته تیلور حدود ساعت 11.15 ، حدود 15-20 نفر از فعالان در قسمت غربی Freedom Plaza ، نزدیک کاخ سفید جمع شدند و شروع به نصب تابلو کردند. وی گفت ، از آنجا که طرفداران ترامپ در اطراف زیاد بودند ، افراد زیادی بودند ، بنابراین فعالان تصمیم گرفتند به بیرون بروند.

تیلور گفت: “جمعیت طرفداران او به محض رسیدن به جاده به ما هجوم آوردند.” “آنها به برخی از ما حمله کردند. آنها چنگ زدند. هل دادند. همه چند سر گوشت MAGA روی دست داشتند ، اما ما آن را کنار هم نگه داشتیم. با هم رفتیم. “

هیچکس بطور جدی مجروح نشده بود. وی گفت ، گروه تیلور سپس در Black Lives Matter Plaza ، در یک خیابان 16 خیابان در شمال غربی نزدیک کاخ سفید ، که تابستان امسال تغییر نام داد ، جمع شدند.

بعد از تاریکی، درگیریهای بی شماری صورت گرفت ، زیرا گروههای کوچکی از طرفداران ترامپ سعی در ورود به منطقه اطراف میدان داشتند.

پیرو الگویی که تکرار آن همچنان ادامه داشت ، طرفداران ترامپ که به منطقه نزدیک می شدند ، مورد آزار و اذیت قرار گرفتند ، آنها را با آب غرق کردند و دیدند که کلاه های MAGA و پرچم های طرفدار ترامپ در میان تشویق ها گرفته و سوزانده شده اند. با فرا رسیدن شب ، چندین طرف پلیس دو طرف را از هم جدا کردند.

[ad_2]