حامیان ترامپ وقتی رئیس جمهور از تسلیم امتناع می کند ، در واشنگتن جمع می شوند – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

فاکس نیوز منتقد این فیلم تبلیغاتی است که در آن واکنش های پیشین ادعاهای بی اساس دونالد ترامپ در مورد انتخابات ریاست جمهوری را که وی به جو بایدن از دست داد ، تکرار می کند ، اما او حاضر به انصراف از آن نیست.

“خدای من” ، اندرو لارنس از مسائل رسانه ای برای آمریکا ، یک گروه رسانه ای لیبرال ، در توییتر خود نوشت. “فاکس در حال انجام یک کمپین تبلیغاتی توسط میزبان” نظرات “است که نتایج انتخابات را مورد تردید قرار می دهد و من تصور می کنم سعی در دیوانه نگه داشتن آنها دارد.

گوینده در یک فیلم کوتاه ، مونتاژی از “صداهایی که آمریکا به آنها اعتماد دارد” را معرفی می کند. ابتدا لورا اینگراهام نشان داده می شود: “این اقدامات حقوقی بسیار مهم است.”

این اشاره به مواردی است که دستیاران ترامپ پرونده ای را در کشورهای مهم جنگ آغاز کرده اند و ادعا می کنند بدون مدارک قابل توجهی از تقلب رای دهندگان و تخلفات آراot و با شمارش آرا به دنبال لغو نتایج هستند. چنین تلاش هایی موفقیت کمی به همراه داشته است و کارشناسان می گویند تقریباً تضمین می شود که شکست بخورند. ترامپ در نتیجه یک رای گیری در سراسر کشور بیش از 5 میلیون رای به دست آورد و با 306-232 ، همان نمره ای که در سال 2016 هیلاری کلینتون را شکست داد ، به هیئت انتخاباتی بایدن باخت.

در ویدیوی فاکس نیوز ، تاکر کارلسون قرار دارد.

او می گوید: “تخلفات آشکاری وجود دارد.”

شان هنیتی می گوید: “جمعیت رسانه ای و دموکرات ها به آنها دروغ می گویند.”

گوینده می گوید: “صحبت کردن به جای شما و مسائلی که برای مردم مهمترین است.”

استیو دوسی از برنامه فاکس و دوستان ، برنامه صبحگاهی مورد علاقه ترامپ ، می گوید: “آنها فکر می کردند که این یک موج آبی خواهد بود ، نه یک مورد” و در واقع به حقیقت انتخاباتی اشاره می کند: اینکه ترامپ اکثریت آرا votes هر رئیس جمهور را که با رد خرد کردن مخالف است شکست ، و اینکه جمهوری خواهان در سطح ایالت و مجلس ایالات متحده موفق شده اند و احتمالاً کنترل سنا را در دست خواهند گرفت.

گرگ گاتفلد با اشاره به دو سال آینده انتخابات گفت: “شما چیزی بزرگتر از ترامپ در سال های 2022 و 2024 خواهید دید.”

اینگرام می گوید: “حقیقت واقعاً باید روشن شود.”

“آیا می توانیم دوباره آزادانه صحبت کنیم ، یا می توانیم آمریکا را برگردانیم؟” کارلسون می پرسد.

هنیتی می گوید: “ما انسانها سزاوار بهتر هستیم.”

گوینده می گوید: “فاکس نیوز.” “آمریکا در حال تماشا است.”

اندرو لارنس
(ndrew_lawrence)

خدای من ، فاکس در حال انجام تبلیغی از “نظرات” خود درباره مجریان است که نتایج انتخابات را مورد تردید قرار می دهد ، و من حدس می زنم که سعی در دیوانه نگه داشتن آنها دارد. pic.twitter.com/Al1bfzStSZ


14 نوامبر 2020

الیور دارسی از CNN می نویسد که ویدئو فاکس نیوز “به نظر می رسد بخشی از تلاشی برای حفظ مخاطبان خونین باشد – مخاطبی که از باور به واقعیت امتناع می ورزد ، عمدتا به این دلیل که فاکس میلیون ها نفر را به عدم اعتماد به منابع خبری معتبر هدایت کرده است.”

چنین نظریه های توطئه ای پس از اعلام انتخابات هفته گذشته بایدن ، به یک عملیات خبری “زنده” فاکس تبدیل شد. چهار روز پس از اعلام نتایج ، رسانه ها گزارش دادند ، فاکس نیوز “نظریه های توطئه درباره نتایج انتخابات را زیر سوال برد یا آنها را حداقل 255 بار تحت فشار قرار داد. مروری بر Media Matters 111 مورد ادعا در مورد “اخبار زنده” فاکس و 144 ادعا در مورد ملاحظات شبکه پیدا کرد. “

“بزرگسالان در فاکس کجا هستند؟” دارسی پرسید. “چرا آنها استعداد خود را کنترل نمی کنند؟ خوب ، از این آگهی به وضوح نتیجه می گیرد: مدیران به تایید استعداد آنها همانگونه رفتار می کند که رفتار می کنند. در واقع ، آنها آنقدر به اظهارنظرهای غیر دموکراتیک افتخار می کنند که با کمال میل آن را در تبلیغات نشان می دهند. آنها واقعاً شرم ندارند. “



[ad_2]