جو روت و جانی بورست ضد استیناف انگلیس علیه سریلانکا را رهبری می کنند | انگلیس در سریلانکا 2020-21

جو روت اوقات بی نظیری را در خارج از زمین در سریلانکا پشت سر شانه های خود گذراند ، اما اگر توانست پاهای خود را در غرفه بلند کند ، به نظر می رسد که فضای بزرگی به سرنوشت ضرب و شتم باز و چرخانش اختصاص داده شده بود. .

اگر روز دوم در هاله کنده ها را صدا می کردند ، روت حداقل می توانست از کار خودش با خفاش راضی باشد. کاپیتان انگلیس پس از تظاهرات دیگری در شبه قاره ، با جانی بورستاو برای مبارزات انتخاباتی ، 24 شکست ناپذیر ، و تیمش 98 برای دو در پاسخ به 381 سریلانکا ، از موقعیت 67 عقب نشینی کرد.

چرخش: مشترک شوید و یک ایمیل هفتگی با کریکت دریافت کنید

چهار جلسه آزمایشی بعدی در هند و تصمیم به فرستادن بورستا به خانه ، تا آنجا که جلسه نهایی محکم بود پس از اتکا به ارقام همیشه سبز جیمی اندرسون از 40 تا 29 از 29 فریم – و انگلیس که دست خود را با شلاق گرفته بود و 1-0 در این مجموعه نشسته بود. برای تفریح ​​در همان آغاز جالب تر به نظر می رسد.

سرانجام ، بورست و روت هر دو تا 9 عکس اول از سه نوبت ابتدایی تا امروز در وسط قرار گرفتند. Lasith Embuldeniya ، یک چرخنده چپ دست ناتوان که فقط در آزمون نهم بازی می کند ، 55 توپ را به جفتی باز کرد که House of Sibley و Zach Crowley را باز کرد ، و شش بار آنها را با هزینه هشت بار از بین برد.

دوباره این سیبلی بود که اول اینجا افتاد. امبولدنیا فقط یک توپ کوکابورا دریافت کرد تا از لبه بیرونی دست راستش رد شود و سپس با شلیک یک گلوله به بالشتک های پای عقب خود. بررسی بعدی با شکست روبرو شد و سیبلی پس از 12 ماه عالی کنار گذاشتن ، خود را در جستجوی راه حل های جدید یافت.

اخراج کراولی پنج دقیقه بعد کاملاً کلاسیک تر بود: دست راست در اولین آزمایش از مثبت که سقوط او را ثابت کرد ، جلوگیری کرد و در عوض وقتی به سمت دیگری که سطح را گرفت ، لبه را بوسید و به سمت لاهیر تایرمن قدرشناس در سرسره پرواز کرد ، به دفاع رسید. هر دو بازکن از دیدن پشت آمبولدنیا خوشحال خواهند شد و راوی جید سپاسگزار هندی از دو آزمایش اول با شکستن انگشت شست بیرون آمد.

روت و بورست به زودی همه اینها را در متن قرار دادند ، و نمونه قبلی از الگوی قرن گذشته استفاده کرد. درست قبل از فینال ، وقتی بایرتسف با درخواست داور از گریه در نظر گرفته شده IR از Dilruvan Perer جان سالم به در برد ، یک نوسان داشت – اما توپ نشان می داد که پاشنه پا را قطع می کند – اما او همچنین محکم به نظر می رسید.

سبک بازی توپ 170 پریری از 67 شماره 8 در پشت قاب 139.3 خود در گل ، خفاشگران انگلیسی دلگرم خواهند شد. این نوبت ها با هشت چهار و شش شگفت انگیز بود که از روی پوشش اضافی بیرون ریخته شد ، که همراه با 92 و 110 نیروشان دیکولا از آنجلا ماتیوس جمعه هفتم را دو به یک تبدیل کرد.

با این حال ، این واقعیت که هر 10 ویکت به دست خیاطان افتاد – اولین بار در سریلانکا از زمان اندی کدیک ، دارن گف و کریگ وایت در کندی در سال 2001 – به سوال دیگری اشاره داشت که برای روت و اتاق فکر در حال رشد است. چهار چرخنده موجود است. پس از 16 ماه استراحت از یک کریکت درجه یک و یک بیماری اخیر ، Mawen Ali چندین ضمانت دارد و مت پارکینسون ، میسون کرین و عمر ویردی یک کلاه دارند.

کنترل از انتخاب اول در انگلیس ، حتی در حالت خواب آلودگی تا زمانی که توپ در دستان آمبولدنیا بود ، از اهمیت بالایی برخوردار بود. هاوس بس و جک لیچ از مجموع 65 فریم خود فقط 7 دختر را تشکیل دادند ، هیچکدام از آنها در 195 نبود و اغلب به نظر می رسید کاپیتان آنها فقط منتظر شارژ مجدد اندرسون و مارک وود است.

باید بگویم آندرسون عالی بود و نه فقط فرستادن 13 دختر و تیک زدن بالای یک اجرا. بهترین عملکرد او در آسیا – و به طور کلی سی امین آزمایش پنج بار – با حذف متیو و دیکول در شروع هر دو جلسه و همچنین گل دوم سورنگی لاکمال حاصل شد.

چه چیز دیگری می توان در مورد 38 ساله اضافه کرد؟ این تصور که او یک قلدر خانگی است مدتهاست که نظریه نقاط دیوانه وار برای نشستن در کنار فرودهای جعلی ماه است ، در حالی که طول عمر باورنکردنی او در رکورد 17 سال ، هفت ماه و 30 روز بین پنج انتخاب اول و آخر او خلاصه می شود.

در اینجا او ابتدا ضربه زد ، و تمام سختی شب را از دست دادن موفقیت متیوز ، که به دلیل بازبینی باقی مانده بود ، از دست داد – قبل از اینکه جاس باتلر با یک پرواز خارق العاده برای خالی کردن پای خود ، داور سوم ، لیندون هانیبال را خجالت زده کند. Mendis و عبور voodoo دوم.

در 243 شش فرصت برای مهار میزبان فراهم شد. اما Dikvela قرن شانزدهم و هفتم برای پرارا 89 از 29 قاب را که چرخنده ها را دوش می دادند جایگاه خود را قرار دادند و فقط وقتی که اولین کسی سعی کرد برش اندرسون را از کنار بسته بندی کند و لیچ را در وسط انتخاب کند ، شکسته شد.

هنگامی که پررا سومین گل وود را دنبال کرد ، با پریدن از سام قرآن ، آوردن چای و 20 دقیقه برای آماده سازی درب بازان انگلیس ، او به اضافه کردن 138 اجرا برای چهار دروازه آخر کمک کرد. هنگامی که سیبلی و کراولی به خانه بازگشتند ، اما روت و بورست این کار را انجام دادند ، ارزش کار سخت کوش پری فقط افزایش یافت.