جونز پس از یک دستیار Covid مثبت در یک ضربه جدید Six Nations | ادی جونز

مقدمات آماده سازی انگلیس برای شش کشور بیشتر خنثی شد زیرا ادی جونز و دو نفر از دستیارانش مجبور شدند 10 روز پس از شیوع کوید در میان کادر مربیان تیم ، خود را منزوی کنند. سرمربی مهاجم مت پراودفوت آزمایش ویروس مثبت است و جونز و مربی مهاجم وی سیمون آمور به عنوان مخاطب شناخته شده اند و باید تا 27 ژانویه جدا شوند.

از زمان شروع مسابقات قهرمانی شش کشور 2021 ، که از 6 فوریه آغاز می شود ، این بدان معناست که همه مربیان باید شروع اردوی آماده سازی برنامه ریزی شده برای انگلیس را در هفته آینده ، که در پارک سنت جورج نزدیک بارتون آن ترنت برگزار می شود ، از دست بدهند. از آنجا که RFU قبلاً این هفته اعلام كرده بود كه مربی مهارت جیسون ریلس در استرالیا باقی مانده و در طول شش كشور كار نخواهد كرد ، جان میچل تنها عضو اصلی تیم مربیگری است كه در حال حاضر برای انجام وظیفه فعال در دسترس است. .

با این حال ، جونز برای بستن حفره باقی مانده توسط ریلز ، اد روبنسون ، پسر سرمربی سابق انگلیس ، اندی ، را برای جذب پشتیبانی مربیگری جذب کرد. رابینسون جونیور تنها 27 سال دارد و اخیراً به عنوان دستیار مربی در قرمزهای جرسی کار کرده است که نزدیک به 11 ماه در لیگ بازی نکرده است. جونز گفت: “او یک مربی جوان با استعداد است و برای کمک به بازیکنان تلاش خواهد کرد.”

در حالی که Proudfoot هیچ علامتی نشان نمی دهد ، اما یک آزمایش مثبت مشکلات احتمالی پیش روی همه تیم های ورزشی را در طی یک همه گیری طولانی مدت برجسته می کند. دستیار سابق مربی آفریقای جنوبی ، که به هدایت Springbox به شکوه جام جهانی راگبی 2019 کمک کرد ، روز دوشنبه آزمون را پشت سر گذاشت و مشخص شد که روز بعد نتیجه مثبت دارد.

روز دوشنبه ، جونز و دستیارانش قرار بود در پارک سنت جورج ، معمولاً در محل تمرین فوتبالیست های انگلیس ، جمع شوند تا برنامه های خود را برای آغاز بازی مقابل اسکاتلند در تویکنهام روشن کنند. ورود جونز و کوپید اکنون باید سه روز به پنجشنبه آینده موکول شود ، 24 ساعت پس از جمع شدن بازیکنان برای آمادگی جدی برای مسابقه جام کلکته.

اگر همه چیز خوب پیش برود ، روز جمعه برمی گردد و تأثیر عملیاتی را که می تواند در تصحیح تیم انگلیس برای بازی افتتاحیه مقابل اسکاتلندی ها داشته باشد ، برمی گرداند. در حالی که همه مربیان هنوز می توانند از راه دور ملاقات کرده و به صورت آنلاین چت کنند ، آنها از هفته اول دسامبر تا فینال جام حذفی برابر انگلیس ، وقت تیمی را در تیم در زمین تمرین نگذرانده اند. تعلیق کایل سینکلر برای بازی در اسکاتلند همچنین به تعدادی تغییر در ردیف اول ، یک منطقه ویژه Proudfoot نیاز دارد.

آنها همچنین یک سرباز بدون درگیری رایلی خواهند داشت که به دلیل محاصره در انگلستان تصمیم گرفته است با خانواده اش از استرالیا به لندن کوچ نکند. با توجه به احترام زیاد جونز به استرالیایی خود ، که جایگزین هموطن نه چندان مورد توجه خود در اسکات ویزمنتل شد ، این یک اتفاق نابهنگام دیگر بود ، اما انگلیس آماده است به محض بازگشت به اروپا ، رایلس را پس بگیرد. جونز گفت: “ما تصمیم جیسون را درک و پشتیبانی می کنیم و انتظار داریم او تابستان امسال به ما بازگردد.”

اگر شیوع ویروس گزارش شده در بات در این هفته منجر به ایجاد مشروب در این باشگاه در انگلیس شود – آنتونی واتسون ، جاناتان جوزف ، سام آندرهیل و ویل استوارت – ممکن است هنوز مشکلاتی در مورد Covid داشته باشد. تو هفته. در میان همه این عوامل حواس پرتی ، انگلیس هنوز هم قصد دارد تیمی متشکل از 28 نفر را در این جمعه اعلام کند ، اما وضعیت بسیاری از چالش های شش کشور را نشان می دهد ، که با وجود سطح بالای آلودگی برای اطمینان از عبور از مسابقات تلاش می کند و تعداد فزاینده ای از مرگ و میر در انگلستان است.

دولت فرانسه در حال حاضر قبل از اجازه دادن به طرف ملی برای بازدید از این کشورها در طول “شش کشور” خواستار تضمین های امنیتی از انگلیس و ایرلند است. مقامات فرانسه نگران افزایش عفونت ویروس کرونا در انگلیس و ایرلند هستند و در حال حاضر باشگاه های آنها را از شرکت در بازی های جام اروپا در این ماه منع کرده اند. تاکنون وزیر ورزش فرانسه ، روکسانا ماراکینیانو فقط مسابقات ایتالیا را که در تاریخ 6 فوریه در ایتالیا برگزار شد ، تأیید کرده است.