جورج کلونی: چرا خوشبختی داخلی را مدیون بوریس جانسون هستیم جورج کلونی

[ad_1]

جورج کلونی به بوریس جانسون کارت کریسمس نمی فرستد ، اما او می تواند یک یادداشت شماره 10 ارسال کند – همراه با یک شانه ، او گفت نظاره گر این آخر هفته.

ستاره و کارگردان سینمای هالیوود اعتراف کرد که بخشی از لذت و رضایت شغلی فعلی وی به دلیل درگیری عجیب و غریب با نخست وزیر در اوایل سال 2014 است ، در حالی که کلونی مخفیانه خواستار همسر آینده خود آمل است.

جانسون می گوید نظاره گر، “به معنای واقعی کلمه من را با هیتلر مقایسه کرد.”

این حادثه که در آن زمان بازتاب رسانه ای داشت ، بر موضع کلونی در مورد بازگشت سنگ مرمر پارتنون به یونان متمرکز بود که با دستور لرد الگین برداشته شد.

این بازیگر در انگلیس در حال تبلیغ فیلم بود بناهای تاریخی ، که وی در تاریخ جنگ جهانی دوم درباره صحنه تلاش برای محافظت از آثار فرهنگی در برابر غارت و آسیب نازی ها که منجر به بحث در مورد اختلافات طولانی مدت در مورد مالکیت سنگ مرمر در موزه بریتانیا شد ، صحنه و بازی کرد. کلونی استدلال کرد که آنها باید برگردانده شوند و جانسون ، شهردار وقت لندن ، به شکل وودویل مشخصی پاسخ داد.

وی گفت: “شخصی فوراً نیاز به مرمت سنگ مرمر جورج کلونی دارد.” تلگراف، پیشنهاد می کند این بازیگر نمی دانسته است که هرمان گورینگ قصد دارد آثار را به موزه لندن بازگرداند. جانسون در پایان گفت: “این كلونی فقط طرفدار برنامه هیتلر درباره ارزشهای فرهنگی لندن نیست.”

قبل از صحبت کردن نظاره گر مجله ، کلونی با یادآوری خط ، خندید. “برای من عالی بود!” او گفت. “در آن زمان ، ما تقریبا مخفیانه ملاقات کردیم. هیچ کس نمی دانست. این همه هیاهو ناشی از گفته های من بود. و آن شب من تقریباً برای شام با آنها ملاقات کردم. “

اعلم الدین بعنوان آن زمان توسط یک وکیل استخدام شد تا در مورد پرونده یونان برای بازگرداندن سنگ مرمر بحث کند و بنابراین توانست جزئیات کلونی را در جریان بگذارد. بحث های آنها پیوند محکمی بین آنها برقرار کرده و همچنین به کارهای بین المللی تحریک آمیزی که اکنون انجام می دهند شکل گرفته است.

“من یک یادداشت برای او ارسال می کنم. پیام قدردانی و یک تاج ، ”کلونی گفت.

وی در ادامه رضایت خود از نبردهای برجسته ای را که آنها تقریباً از طریق بنیادی که چهار سال پیش برای محاکمه متخلفان پیش کشیده اند ، تأسیس کردند.

“کمتر روی فیلم ها کار کنید ، بیشتر روی زندگی کار کنید. باید به شما بگویم ، تعقیب برخی از جنایتکاران جنگ بسیار سرگرم کننده بود. “او گفت که این نقش همچنین به او کمک می کند تا احساس کند بهترین پدر دوقلوهای سه ساله الکساندر و الا است.

من فقط احساس می کنم بچه هایی در این سن هستم که در آن زمان که این همه جنون اتفاق می افتد ، بچه های کوچک دارم ، می خواهم اطمینان حاصل کنم که می توانم بگویم “این کاری است که ما برای مقابله با این لحظه از تاریخ انجام داده ایم.” فقط برای افتخار کردن به آنها. اما برای ساختن دنیای آنها به مکانی بهتر. “

[ad_2]