جمهوری خواهان اطمینان دارند که پس از ترس از واکنش ، کنترل سنا را حفظ خواهند کرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

جمهوریخواهان اخیراً اطمینان دارند که کنترل سنا را حفظ خواهند کرد و مخالفان خود را به تعدادی از ایالت هایی که به یک میدان جنگ غیرمنتظره تبدیل شده اند- اما جایی که دونالد ترامپ در نهایت پیروز شد- برمی گردانند.

واکنش علیه رئیس جمهور و مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا برخی از جمهوری خواهان را مجبور به آماده سازی برای “خونریزی” در سنا کرده است. اما با گذشت هر ساعت از شب انتخابات ، این تصویر برای حزب ، که اکنون اکثریت کمی از 53-47 دارد ، روشن تر می شود.

جانی ارنست از آیووا و لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی ، متحدان سرسخت ترامپ ، با مخالفان جدی و بودجه ای که نارضایتی عمیق را برای رئیس جمهور داشتند ، مبارزه کردند. به نظر می رسید سناتور تام تلیس آماده است تا جای خود را در کارولینای شمالی بدست آورد – مسابقه ای که با چشم اندازهای ایالت در آن ایالت در میدان جنگ مرتبط بود.

در مونتانا ، استیو دانس مانع تماس استیو بولاک ، فرماندار محبوب سابق حزب دموکرات شد. و در یک مسابقه آزاد در کانزاس ، راجر مارشال جمهوری خواه باربارا بولییر ، جمهوری خواه سابق را که پس از انتخابات میان دوره ای 2018 تغییر احزاب کرد ، شکست داد و ابراز امیدواری کرد که دموکرات بتواند در یک کشور کاملا محافظه کار پیروز شود.

دنیای سیاسی را با یک پیروزی ویژه ناامید کننده در انتخابات 2017 شوکه کرد ، داگ جونز از آلاباما به تامی توبرویل ، مربی سابق فوتبال آبرن ، رقیب جمهوری خواه خود باخت.

“ما هنوز نمی دانیم کدام کاندیدای ریاست جمهوری دوره جدید خود را در ژانویه آغاز می کند ، ما نمی دانیم کدام حزب سنا را کنترل خواهد کرد. میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا و جمهوری خواه کنتاکی ، یکی از طرفداران لوئیزویل پس از شکست دادن ایمی مک گراث دموکرات برای پیروزی در دوره هفتم ، گفت: “ما می دانیم که مشکلات جدی قبل از آن باقی خواهد ماند ، مشکلات که نمی تواند کمتر به قطب سیاسی ما اهمیت دهد. “

کنترل سنا برای هر رئیس جمهوری بسیار مهم است. مک کانل و ترامپ سه قاضی محافظه کار دیوان عالی کشور و بیش از 200 قاضی دادگاه های فدرال پایین را منصوب کرده اند – میراثی که مدتها از دوره ریاست جمهوری ترامپ پیشی خواهد گرفت. بدون سنا ، در صورت پیروزی در کاخ سفید ، جو بایدن با مخالفت مطمئنی در برابر دستور کار خود روبرو خواهد شد ، که تصویب هرگونه قانون مهم را تقریباً غیرممکن می کند.

رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، در کنتاکی با یک چالش بودجه ای روبرو شد.



رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، در کنتاکی با یک چالش بودجه ای روبرو شد. عکس: برایان وولستون / رویترز

فضای سیاسی در دوره ترامپ به طرز چشمگیری تغییر کرد. به مدت چهار سال ، جوانان و افراد رنگارنگ در اجتماعات خود بسیج شدند ، در حالی که جمهوری خواهان موقعیت خود را در حومه شهر بر اثر موجی از پناهجویان ، به ویژه زنان از دست دادند.

جمهوریخواهان در سنا همیشه مایل به دفاع بوده اند ، اما عدم محبوبیت ترامپ و رد گسترده مدیریت وی در مورد ویروس ، کل حزب آنها را تهدید کرده است. اما تا روز چهارشنبه ، جمهوری خواهان در معرض خطر بسیار کمتری از ترس بودند.

گراهام گفت: “این پیامی است که من دریافت کردم: مردم کاری را که من انجام می دهم دوست دارند و من این کار را ادامه خواهم داد.” “من با یک هدف به سنا برمی گردم.”

در مجموع 35 كرسی از 100 كرسی مجلس سنا برای انتخاب انتخاب شده اند و بیش از یك سوم آنها رقابتی هستند ، بسیاری در ایالاتی كه ترامپ چهار سال پیش برنده شد.

با توجه به باخت در آلاباما ، دموکرات ها در صورت پیروزی بایدن باید حداقل چهار کرسی برای کنترل سنا بدست آورند که به کمال هریس معاون رئیس جمهور اجازه می دهد کراوات خود را پاره کند.

تامی توبرویل در یک صف طولانی ایستاده و منتظر است تا رأی خود را روز سه شنبه در آبرن صادر کند.



تامی توبرویل در یک صف طولانی ایستاده و منتظر است تا رأی خود را روز سه شنبه در آبرن صادر کند. عکس: بوچ شوید / AP

دموکراتها دلایل خوش بینی را در تمام قسمتهای کمربند خورشیدی دیدند ، جایی که تغییر جمعیت و انزجار از سیاستهای ترامپ در حومه شهر جمهوریخواهان را به مکانی در کلرادو و احتمالاً مقام دوم در آریزونا تبدیل کرد.

کوری گاردنر ، سناتور کلرادو ، دانشجوی تازه وارد که شش سال پیش موفق شد در یک وضعیت آبی به طور فزاینده پیروز شود ، به جان هیکنلوپر ، فرماندار سابق باخت. گاردنر گفت: “موفقیت او موفقیت کلرادو است.”

سناتور آریزونا ، مارتا ماکسالی ، پیشکسوت نیروی هوایی که پس از مرگ سناتور جان مک کین به این سمت منصوب شد ، به مارک کلی ، فضانورد سابق و همسر گابی گیفوردز ، نماینده سابق کنگره آریزونا ، باخت.

مک کالی و گاردنر ، در میان ناپدیدترین جمهوری خواهان ، خود را در بین پایگاه عاشق ترامپ و رای دهندگانی که از رئیس جمهور منحرف می شوند ، پیدا کردند. با این حال ، هر دو تصمیم گرفتند با ترامپ تماس بگیرند. اکنون ، برای اولین بار در نسل های بعدی ، آریزونا دو دموکرات را به سنا می فرستد.

در جورجیا ، یکی از نامزدهای مجلس سنا برای شرکت در انتخابات بسیار نزدیک بود ، در حالی که یک رقابت ویژه انتخاباتی برای دور دوم در ژانویه برگزار شد ، زیرا هیچ کاندیدایی اکثریت آرا را کسب نکرد.

در تگزاس ، جان کرنین جمهوری خواه پس از یک چالش شدید در یک ایالت که به سرعت در حال تغییر است ، که در یک نظرسنجی نشان می داد دموکرات ها قابل رقابت هستند ، به سنا باز می گردد ، حتی اگر ترامپ این ایالت را برنده شود.

در یک مسابقه پر سر و صدا دیگر ، سوزان کالینز از ماین ، معروف به یک مرکزگرای مایل به حرکت از حزب خود ، برای بقا جنگید ، و خشم لیبرال را از حمایت وی از انتصاب برت کاوانو به دیوان عالی کشور و لایحه کاهش مالیات رئیس جمهور برانگیخت. کالینز در روز چهارشنبه پیشروی خود را حفظ کرد ، در حالی که تقریباً 30٪ آرا برای شمارش باقی مانده است. اما اگر هیچ یک از نامزدها اکثریت واضحی را کسب نکنند ، این ایالت باید به سمت یک سیستم رتبه بندی حرکت کند که رای دهندگان را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرد.

روز دوشنبه ، سناتور مارتا ماکسالی مشغول مبارزات انتخاباتی در مقر جمهوری خواهان در ققنوس ، آریزونا است.



روز دوشنبه ، سناتور مارتا ماکسالی مشغول مبارزات انتخاباتی در مقر جمهوری خواهان در ققنوس ، آریزونا است. عکس: Ross D Franklin / AP

در غیر منتظره ترین میدان نبرد این چرخه ، سن سالیوان سناتور آلاسکا ناگهان خود را در معرض حمله یک چالش جدی آل گروس ، یک جراح نبرد-ارتوپدی که با خرس گریزلی می جنگد ، خود را به عنوان مستقل معرفی می کند اما به دموکرات ها پایبند است. .

همانند انتخابات ریاست جمهوری ، سیل رای گیری زودهنگام می تواند نتیجه را در برخی از مسابقات برای چند روز و احتمالاً یک هفته به تأخیر بیندازد. اگر نتیجه به گرجستان بستگی داشته باشد ، ممکن است ماه ها مبارزه برای کنترل اتاق حل نشود.

[ad_2]