جمعیت شناسی رأی دهندگان ایالات متحده: انتخابات 2020 تقریباً مشابه اخبار 2016 ایالات متحده است

[ad_1]

بیش از 150 میلیون رأی دهنده آمریکایی در انتخابات روز سه شنبه شرکت کردند که بالاترین میزان مشارکت در قرن ها است. اما از آنجا که کشور – و جهان – در انتظار نتیجه کامل هستند ، چه می دانیم چه کسی به هر یک از نامزدها رأی داده است؟

اگرچه دانش در این مرحله محدود است – داده های نظرسنجی ممکن است غیر قابل اعتماد باشد و نظرسنجی های خروجی ملی تفاوت های جغرافیایی را در جمعیت شناسی در نظر نگیرند – کارشناسان می گویند برخی از روندهای گسترده تر در میان کسانی که به جو بایدن و دونالد ترامپ رأی داده اند مشهود است.

چارلز اچ استوارت ، استاد بنیانگذار آزمایشگاه داده و علوم MIT گفت ، تاکنون ، این تصویر کاملاً شبیه آنچه در سال 2016 بود به نظر می رسد.

استوارت گفت: “تغییرات کوچکی رخ داده است ، اما تغییرات در انتخاب کنندگان ، حداقل کسانی که برای رای دادن در روز انتخابات حاضر شدند ، بسیار چشمگیرتر از نظرسنجی ها است که ما را به این باور انداخته است.”

نظرسنجی ها پیش بینی کردند که این انتخابات بزرگترین تفاوت بین زن و مرد از زمان پیروزی 100 سال قبل زنان در انتخابات خواهد بود ، اما به نظر نمی رسد که این اتفاق افتاده باشد.

استوارت متوجه افزایش اندکی شکاف در جنسیت شد – زنان به بایدن 56-43 رأی دادند ، در حالی که این دو نامزد تقریباً مربوط به مردان بودند.

اما یکی از بزرگترین تقسیماتی که واقعاً اتفاق افتاد بین رأی دهندگان مسن و رأی دهندگان زیر 30 سال بود که حتی “علاقه کمتری به رئیس جمهور ترامپ نسبت به قبل داشتند”.

“بقیه گروه های سنی – 30-44 ، 45-64 ، 65 سال و بیشتر – یک تقسیم کاملاً نزدیک بین بایدن و ترامپ است. بنابراین جوانان واقعاً اکثراً ضد ترامپ هستند و این واقعاً قابل توجه است. “

وی گفت: ترامپ همچنین در میان رای دهندگان کم درآمد که بیشتر مجبور به جذب بایدن بودند ، جذابیت خود را از دست داد ، اما رئیس جمهور با درآمد خانواده بیش از 100000 دلار در سال در میان رای دهندگان پیروز شد.

“این بزرگترین تغییر جمعیتی است که من می بینم. و می توانید آن را ببندید [Trump’s] کاهش مالیات [for the wealthy] و قوانین پایین تر. “

وی افزود: در حالی که ما در مورد جنگ های فرهنگی و مواردی از این قبیل صحبت می کنیم ، به نظر می رسد اصلی ترین مسئله اقتصاد قدیمی به سبک کتاب های جیبی بوده است.

اگرچه شواهد کافی درمورد اینکه چه کسی دقیقاً رأی داده است ، وجود ندارد ، وی گفت که افزایش میزان مشارکت احتمالاً به دلیل جوانان و اعضای جامعه آمریکای لاتین بوده است ، که به گفته وی “از نظر تاریخی بسیار کمتر در انتخابات” حضور داشتند.

طی دو سال گذشته ، گروه های مبارزات دموکراتیک و جمهوری خواه ده ها میلیون دلار صرف ثبت نام رای دهندگان و کمک به افزایش مشارکت رای دهندگان ، به ویژه در میان جوامع آمریکای لاتین کرده اند. به نظر می رسد فعالیت لتونی در ایالاتی مانند آریزونا و جورجیا که از نظر تاریخی جمهوری خواه هستند ، بایدن را بسیار تقویت کرده است.

استوارت گفت ، برخلاف آنچه در برخی نظرسنجی ها پیش بینی شده بود ، نظرسنجی خروجی “نتیجه چشمگیری برای ترامپ” در میان افراد مسن نشان نداد. هنگامی که در سال 2016 آنها نشان دادند که 52 درصد از رای دهندگان 65 سال به بالا به ترامپ رأی داده اند ، در سال 2020 وی گفت که این رقم 51 درصد است.

در مورد اختلالات نژادی ، لوئیس دسیپیو ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا ، اروین ، گفت که ترامپ تخمین زده است که او حدود 57 درصد آرا را کسب کرده است – با اختلاف زیادی در این ایالت در مورد عواملی مانند تحصیلات و سن – و آفریقایی آمریکایی ها مردم لاتین و آمریکای آسیایی قاطعانه به بایدن رأی دادند.

وی گفت ، چشمگیرترین تغییر احتمالاً در فلوریدا جنوبی اتفاق افتاد ، جایی که اعتقاد بر این است ترامپ در میان آمریکایی های کوبایی و آمریکایی های ونزوئلائی که به گفته وی “به اردوگاه جمهوریخواهان برمی گردند” مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: آنها واقعاً از سال 1996 تاکنون به طور مداوم به سمت دموکرات ها حرکت کرده اند ، بنابراین این یک داستان جالب است و نیاز به توجه دارد.

منطقه ای که وی معتقد است ترامپ در میان رأی دهندگان سفیدپوست چندان خوب عمل نکرد آریزونا است ، جایی که آسوشیتدپرس (AP) پیروزی بایدن را نامید.

اما او گفت که ترامپ همچنان به حمایت از مسیحیان انجیلی ادامه می دهد و کنجکاو بود که ببیند ترامپ هنگام انتشار داده ها در میان ارتش و کهنه سربازان چگونه عمل می کند.

کی کی کاواشیما-گینزبرگ ، مدیر مرکز اطلاعات و تحقیقات در زمینه یادگیری و مشارکت مدنی (حلقه) در دانشگاه تافتس ، گفت که هرچه جوانان آموزش بیشتری داشته باشند ، آنها بایدن را قوی تر می کنند.

وی با استفاده از داده های AP VoteCast بر اساس مصاحبه با بیش از 110،000 رأی دهنده احتمالی ، وی گفت: “هنگامی که آنها 18-29 ساله بودند ، اما آنها فارغ التحصیل دانشگاه یا دانشجوی تحصیلات تکمیلی بودند ، بایدن را بیش از دو به یک ترجیح می دادند.”

“در واقع ، در میان رأی دهندگان جوانان ، تنها گروه هایی که می دانیم دونالد ترامپ را در سطح ملی ترجیح می دهند ، واقعاً مردان سفیدپوست هستند.”

در میان رأی دهندگان جوان ، داده ها نشان داد که گروهی که ترامپ را بیشتر ترجیح می دهد یا روستایی است یا در شهرهای کوچک زندگی می کند و به دانشگاه نمی رود ، 46٪ از بایدن در مقابل 51٪ ترامپ حمایت می کنند. کاواشیما-گینزبرگ گفت ، “هر گروه دوم حداقل از جو بایدن برتری دارد. حتی فارغ التحصیلان کالج های روستایی در یک شهر کوچک بایدن را با هشت امتیاز – 52٪ تا 44٪” ترجیح می دهند.

وی گفت ، بزرگترین تفاوت دیگر در میان رأی دهندگان جوانان در میان سفیدپوستان و افراد رنگین پوست بود. وی در میان جوانان سفید پوست اظهار داشت که 19 مورد بر اساس جنسیت تقسیم شده است.

به ویژه ، در میان رای دهندگان برای اولین بار ، افرادی که به سن 29 سالگی رسیده اند بایدن را ترجیح می دهند ، 53 درصد از دموکرات ها حمایت می کنند در حالی که 43 درصد برای ترامپ. اما رأی دهندگان 30-44 ساله با اکثریت قاطع از ترامپ که 67٪ آرا را به دست آورد حمایت کردند.

اما ، وی گفت ، تلاش برای شناسایی گروه های جمعیتی در میان رای دهندگان ممکن است در معرض کلیات و فرضیات تاریخی باشد – به ویژه برای افراد رنگین پوست.

“ما به اندازه کافی از مدل های علوم سیاسی قدیمی استفاده می کنیم تا بفهمیم رای دهندگان چه کسانی هستند. اما با جمعیت متنوعی که هم از نظر میراث و هم از نظر اعتقادی غنی هستند ، استفاده از آن به عنوان یک مدل پیش آگهی واقعاً دشوار است و نظرسنجی های خروجی همیشه منوط به این امر هستند. “

[ad_2]