جمعه سیاه آنلاین یک آزمون سخت برای خیابان اصلی مجازی خواهد بود کسب و کار

[ad_1]

ویروس کرونا ممکن است تمام تلاش خود را برای لغو کریسمس انجام دهد ، اما در حال حاضر ، بدون توجه به اینکه “جمعه سیاه” در این هفته انتظار می رود ، خریداران به کار خود ادامه می دهند زیرا فروش آنلاین به اوج جدید می رسد.

در سال های گذشته ، مدیران فروشگاه ها از تأثیر عمده تخفیف الهام گرفته شده توسط ایالات متحده که در سال 2013 به سواحل انگلیس رسیده است ، در شبکه های اصلی خیابان خود رنج می برند. اما این جمعه (سیاه) برای فروش آنلاین – برای هر چیز غیر از ضروری – تنها مورد است یک بازی در شهر برای خرده فروشانی که فروشگاه های آنها در سه کشور از چهار کشور ساکن هنوز قابل تعطیل است.

ریچارد لیم ، مدیر اجرایی شرکت مشاوره اقتصاد خرده فروشی ، می گوید مسدود کردن شماره 2 به معنای “تغییر لرزه ای” به سمت خرید آنلاین در کریسمس است. پیش بینی می شود حدود 23 میلیون انگلیسی بیشترین خرید هدیه خود را بصورت آنلاین انجام دهند و اعتصاب غذا را برای مبارزه با خیابانهای اصلی تجارت مورد نیاز ترک کنند.

وی می گوید: “من فکر می کنم مردم به خوبی می دانند که این کریسمس کاملا متفاوت خواهد بود.” آنها نمی توانند به مرکز شهر یا مرکز خرید بروند و همان تجربه لذت بخش سال گذشته را داشته باشند. “

خیابان اصلی مجازی در حال حاضر شعله ور شده است: طبق صنعت اینترنت ، فروش آنلاین در هفته دوم نوامبر 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. وی پیش بینی می کند که فروش در هفته جمعه سیاه بین 35 تا 45 درصد بیشتر از سال 2019 باشد.

در تاکتیک های وام گرفته شده از واکنش دولت به بحران مراقبت های بهداشتی ، خرده فروشان در تلاشند “منحنی را صاف” کنند تا از حرکت سیستم های زایمان زنده خود جلوگیری کنند. بنابراین آنها زودتر از حد معمول شروع به كاهش قیمت ها كردند ، و به یاد می آورند كه افزایش ناگهانی سفارشات می تواند باعث انباشت انبارهای اجتماعی و شبكه های پیك شود.

از 320 خرده فروش تحت کنترل IMRG ، تقریباً 30٪ در اواسط هفته گذشته پیشنهاداتی ارائه داده اند ، در حالی که در سال 2019 حدود 11٪.

علی رغم اقدام قطره ای در ماه نوامبر ، آخر هفته گذشته هزینه ها معمولاً به کرسندو می رسد ، انتظار می رود 7.5 میلیارد پوند خریداران برای خرید لباس ، اسباب بازی و لوازم جانبی خرج کنند.

گزارش مرکز تحقیقات خرده فروشی برای Vouchercodes.co.uk گفت ، این مقدار زیادی است ، اما 12 درصد کمتر از هزینه در سال 2019 خواهد بود. این کاهش به دلیل تغییرات عمده در روش های خرید خواهد بود و انتظار می رود فروش آنلاین تقریباً 2 میلیارد پوند به 5.8 میلیارد پوند رشد کند ، در حالی که در میان تعطیلی های گسترده ، سهام موجود در فروشگاه ها 3 میلیارد پوند و 1.7 میلیارد پوند کوچک می شوند. .

کلی آسکو ، مشاور Accenture ، می گوید بسیاری از خرده فروشان انتظار بلوک دوم را ندارند. وی می افزاید: “این صنعت در حال آماده سازی برای تجارت الکترونیکی بیش از حد معمول است ، اما ما هنوز چقدر بیشتر نمی دانیم.”

شکی نیست که شرایط سخت ایجاد شده توسط همه گیر ، خیابان اصلی مجازی را به مرزهای این هفته آزمایش می کند.

به عنوان نشانه ای از چالش هایی که ممکن است بسیاری از ما با آن روبرو شویم ، درگیری مجازی هفته گذشته جدید Sony PlayStation 5 مشاهده کرد که سایت های چندین خرده فروش بزرگ ، از جمله John Lewis و Curry PC World ، یا گمراه شده اند یا مجبور به معرفی سیستم های نوبت دهی هستند. سایت تسکو به طور مشابه وقتی خریداران به طور دسته جمعی وارد سیستم می شوند که می توانند جای خود را برای غذای کریسمس رزرو کنند ، مچاله شد.

تهدید پلی استیشن 5 یک “بررسی واقعیت” برای خرده فروشانی است که “فرصت های نامحدود برای فروش آنلاین” ندارند ، لیم گزارش می دهد.

“برای مقابله با سطح تقاضای ما قبل از همه گیر شدن ، سالها و سالها سرمایه گذاری لازم بود … این صنعت نمی تواند ناگهان از 20٪ فروش آنلاین به 50٪ یا 60٪ برسد.”

لیم می افزاید ، این محاصره جدید نوید می دهد “جای زخم های عمیق” را در خیابان اصلی ایجاد کند ، به ویژه برای مشاغل کوچک که پس از ماهها بستن در بهار “قبلاً به آن نخ آویزان شده اند”.

[ad_2]