جلوگیری از فروش باعث افزایش فروش لوازم آرایشی 180 میلیون پوندی می شود کسب و کار

[ad_1]

فروش سوپرمارکت نشان داده که Covid چگونه تغییر بزرگی در زندگی ما ایجاد کرده است: از کباب پز با اردو و تا پخت گوشت های سرخ شده خانگی که جای شب ها را در میخانه و وعده های غذایی آماده می گیرند ، تا کاهش فروش محصولات آرایشی ، دئودورانت ها و حتی مسواک هایی که نشان می دهد مردم کمی خود را رها می کنند.

به دلیل محدودیت در گسترش ویروس کرونا ، که غالباً غذا خوردن و گذراندن شب ها با دوستانتان را ممنوع می کند ، بریتانیا بر اساس گروگان های خود “2.5 عیار اضافی آبجو ، شراب ، نوشیدنی های الکلی و گوشت” با توجه به بیماری همه گیر “تغییر عادت های مصرف کننده در فروشگاه ها” ، در گاری های خود سرمایه گذاری می کند. مجله سالانه The Grocer Top Product Review.

پس از چند سال ، هنگامی که تمرینات مشابه روندهای زندگی سالم تر مانند افزایش رژیم های گیاهی را نشان داد ، عملکرد ستاره 2020 ضعیف تر بود و فروش بیش از یک پنجم یا بیش از 800 میلیون پوند افزایش یافت. سوپرمارکت ها همچنین خواستار یک میلیارد پوند اضافی سیگار و توتون و تنباکو شدند.

آدام لیلند ، ویراستار The Grocer ، این نظرسنجی ، همراه با شرکت تحقیقات بازار Nielsen ، “تأثیر ویروس کرونا در عادات خرید و سلامت کشور” را برجسته کرد. وی افزود: روند شگفت انگیزی که امسال شاهد آن بوده ایم ، افزایش فروش دخانیات است و در حالی که برخی از این فروش های اضافی نشان دهنده کمبود مسافرت در خارج از کشور و خریدهای بدون عوارض است ، اما این یک تغییر قدم به قدم نسبت به سالهای گذشته است.

نتیجه معکوس بحران در میخانه و تجارت رستوران انگلیس در فروش سوپرمارکت ها در حال رونق است. نوامبر بزرگترین ماه برای فروش مواد غذایی بود: خریداران تقریباً 11 میلیارد پوند هزینه کردند زیرا محاصره های پاییزی مردم را مجبور به ماندن در خانه کرد.

گرافیکی
منبع: Nielsen Scantrack

برنده غیر منتظره رونق سوپرمارکت در سال 2020 سان میگوئل بود که فروشش بیش از 60 درصد رشد کرد. در 52 هفته منتهی به 5 سپتامبر ، شراب و شراب نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به 717 میلیون و 567 میلیون پوند رسید.

مارک مکزیکی Corona موفق شد در برابر شانس مقاومت کند و فروش 40٪ جهش کرد.

کاهش زندگی عمومی و انتقال به کارهای خانگی منجر به صرف 440 میلیون پوند اضافی برای تهیه سوسیس ، همبرگر و مرغ برای پخت آنها در خانه شده است. این برخلاف سال 2019 بود ، که فروش گوشت تازه ، به ویژه گوشت گاو ، متضرر شد. این ارقام نشان دهنده تعطیلی بارها ، رستوران ها و مدارس است ، اما وقتی انگلیسی ها هیچ بهانه ای برای آشپزی پیدا نکردند ، فروش مواد غذایی آماده با 74 میلیون پوند ایجاد شد.

گرافیکی
منبع: Nielsen Scantrack

راشل وایت ، رهبر اطلاعاتی نیلزن برای انگلستان و ایرلند ، گفت که این بیماری همه گیر “عادات خرید مصرف کنندگان را به حد بسیار زیادی رسانده است. اوقات فراغت بیشتر در خانه ، مصرف کنندگان از غذاهای آماده سرد دور می شوند و در عوض به ایجاد غذای خود تمرکز می کنند. در خانه ، مواد تازه بپزید و از نوشیدنی در خانه لذت ببرید ، نه در میخانه. “

در همان زمان ، وقتی کسی نبود که بتواند در محل کار یا ارتباط خود را تحت تأثیر قرار دهد ، رژیم های بهداشت شخصی در پس زمینه قرار گرفتند. فروش لوازم آرایشی ، مدل مو ، مسواک و دئودورانت ، در مجموع نزدیک به 300 میلیون پوند کاهش یافت.

بزرگترین بازنده راهروی لوازم آرایشی بود: 180 میلیون پوند فروش را متوقف کرد زیرا کار از راه دور همراه با قوانین ماسک صورت به معنای کنار گذاشتن روشهای مرسوم در افراد بود. فروش دئودورانت ها و مسواک ها 10٪ کاهش یافت.

همانطور که فروش محصولات که مصرف کنندگان معمولاً از آن استفاده می کنند ، مانند آب بطری و آدامس ، به شدت کاهش یافته است ، زیرا خریداران امسال راه به جایی نبردند.

[ad_2]