جلسه کالج انتخاباتی هنگامی برگزار می شود که ترامپ واکسیناسیون زودرس کاخ سفید را رد می کند – به روزرسانی های مستقیم | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

روز دوشنبه ، اگر 538 عضو کالج انتخاباتی رأی دهند و جو بایدن را به طور رسمی به کاخ سفید بفرستند ، دونالد ترامپ می تواند ضربه سختی به تلاشهای روز افزون خود برای خنثی کردن انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده وارد کند.

طبق یک فرمول محرمانه که آمریکا پس از اولین انتخابات در سال 1789 دنبال کرد ، رای گیری در روز دوشنبه در کالج انتخاباتی لحظه رسمی زمانی است که بایدن چهل و ششمین رئیس جمهور مورد انتظار است. رأی دهندگان ، از جمله مشاهیر سیاسی مانند بیل و هیلاری کلینتون ، برای تثبیت نتایج این مسابقه مهم در پایتخت های ایالتی سراسر کشور جمع می شوند.

معمولاً فرآیند مجازی است و تقریباً مشاهده نمی شود. امسال ، با توجه به تظاهرات ناپایدار ترامپ مبنی بر تکیه بر آسیاب های بادی ، تلاش برای انکار اراده ملت آمریکا ، این امر از اهمیت سیاسی واقعی برخوردار خواهد شد.

ترامپ این تلاش های کیشوتیک را در آخر هفته نیز ادامه داد و باعث ناآرامی های سیاسی در چندین شهر از جمله پایتخت این کشور شد. صبح یکشنبه او توییت کرد در کل گزینه هایی که “فاسدترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده بود!”

روز یکشنبه در مصاحبه ای با فاکس و دوستان ، وی اصرار داشت که مأموریت ضد دموکراتیک وی تمام نشده است. وی گفت ، “ما ادامه می دهیم ،” قبل از اینکه دروغ های زیادی را درباره تقلب در انتخابات تکرار کند.

عدم صحت ترامپ در مورد پیروزی در ایالت های مهم ، از جمله پنسیلوانیا و جورجیا ، توسط برایان کیلمید ، مصاحبه کننده فاکس نیوز ، کاملاً مورد اختلاف باقی مانده است.

روز جمعه وقتی دادگاه عالی ایالات متحده دادخواست تگزاس را برای جلوگیری از پیروزی بایدن در چهار ایالت دیگر رد کرد ، هرگونه امید متزلزل مبنی بر اینکه ترامپ همچنان می تواند در قدرت پنهان شود ، ناکام ماند. در پرونده ای دیگر ، قاضی دادگاه عالی ویسکانسین ، دادخواست ترامپ برای ابطال آرای 200000 آمریکایی را محکوم کرد و گفت این “طعم نژادپرستی است”.

علیرغم رد قاطعانه ای که ترامپ در ده ها مورد از جمله در دادگاه عالی کشور متحمل شده است ، حیله گری بی سابقه وی در شکستن موازین دموکراتیک همچنان خسارات بی شماری را به کشور تحمیل می کند که عواقب آن در بلندمدت است. این طرح با حمایت انتخابات تگزاس با حمایت 126 جمهوری خواه در مجلس نمایندگان – تقریباً دو سوم کنفرانس حزب – و همچنین دادستان های جمهوری خواه از 18 ایالت پشتیبانی شد.

درباره گزارش اد پیلکینگتون بیشتر بخوانید اینجا: رای گیری در کالج انتخاباتی می تواند ضربه ای اساسی به ترفند ترامپ برای تضعیف انتخابات باشد.



[ad_2]