جانی دپ به دلیل صدور رای “همسر زن” به دادگاه تجدیدنظر متوسل شد فیلم

[ad_1]

جانی دپ مستقیماً به دادگاه تجدیدنظر متوسل شد و خواستار لغو حکم دادگاه عالی مبنی بر حمله به همسر سابق امبر هرد و ترس از جان او شد.

این ستاره هالیوودی پس از آنکه ویراستار اجرایی آن دن ووتان در ستون 2018 او را “همسر ضرب و شتم” توصیف کرد ، از ناشر The Sun شکایت کرده است.

این مرد 57 ساله علیه شرکت مادر روزنامه های خبری نیوز (NGN) به دلیل ستونی که به “شواهد قاطع” مبنی بر حمله وی به هورد 34 ساله در طول رابطه آنها حمله کرده است ، پرونده های حقوقی تشکیل داده است.

در ماه نوامبر ، آقای دادگستری نیکول دادگاه را رد کرد ، و دریافت که NGN ثابت کرده است که مقاله “اساساً” است.

همان قاضی در اواخر همان ماه اجازه تجدیدنظر در مورد دپ را رد کرد و گفت: “من معتقدم که دلایل پیشنهادی برای تجدیدنظر احتمال موفقیت کافی نیست.”

قاضی همچنین به بازیگر دستور داد که برای هزینه های حقوقی ناشر تقریباً 630،000 پوند NGN پرداخت کند.

نیکول 7 دسامبر به دپ مهلت داد تا مستقیماً به دادگاه تجدیدنظر درخواست کند تا تصمیم خود را لغو کند.

دپ اکنون مطابق لیست تجدیدنظر در دسترس عموم درخواستی را به دادگاه تجدیدنظر ارائه کرده است.

معلوم نیست که دلایل تجدیدنظرخواهی دپ چیست ، یا اینکه چه موقع تصمیمی درمورد درخواست وی برای تجدید نظر خواهی گرفته می شود.

در تصمیم خود که در ماه نوامبر منتشر شد ، نیکول نتیجه گرفت که 12 مورد از 14 مورد ادعای خشونت خانگی که توسط NGN ذکر شده است ، اتفاق افتاده است.

دپ اعلام کرد که چند روز پس از صدور این حکم ، برادران وارنر از او خواسته بودند که از نقش خود در حق رای دادن هری پاتر “Fantastic Beasts” صرف نظر کند – همان نقشی که ووتن را وادار کرد تا سوال کند که چگونه J.W. ک. رولینگ ممکن است در فیلم “واقعاً خوشحال” باشد.

در آن بیانیه ، وی گفت: “تصمیم سورئال دادگاه در انگلیس تغییری در مبارزه من برای حقیقت ایجاد نخواهد کرد ، و من تأیید می کنم که قصد تجدیدنظر خواهی دارم.”

وكیل وی ، جنی آفیا از شركت حقوقی شیلینگز ، گفت كه رای دادگاه عالی “به همان اندازه شرورانه و شرم آور است” ، افزود: این رای به قدری نادرست است كه تجدیدنظر كردن در برابر تصمیم آقای دپ مضحك است.

اما وکیل آمریکایی هرد ایلین چارلسون برادی هفت گفت: “برای ما که در دادگاه در لندن حضور داریم ، این تصمیم و تصمیم تعجب آور نیست.

“خیلی زود ما شواهد گسترده تری را نیز در ایالات متحده ارائه خواهیم داد.”

دپ در حال حاضر با شکایت شخصاً از هورد برای مقاله نظر 2018 واشنگتن پست که ادعا می کند قربانی خشونت خانگی شده است ، درگیر نبرد جداگانه ای برای توهم است.

[ad_2]