جانسون به شورشیان انگلیسی کوید گفت: “اعصاب ما را بگیرید تا زمانی که واکسن برسد.” اخبار جهان

[ad_1]

بوریس جانسون برای حمایت از سیستم جدید خود برای محدودیت ویروس کرونا در چند سطح ، از محافظه کاران درخواست تجدید نظر کرد و گفت کشور قبل از استقرار گسترده واکسن ها به سادگی نیاز به “جلوگیری از اعصاب” برای چند ماه دیگر دارد.

اما به نظر می رسد نخست وزیر باید با یک خیزش جدی روبرو شود ، پس از آن تعدادی از معاونان وی به عوام گفتند که نمی توانند از این طرح حمایت کنند.

جانسون همچنین با انتقاد حزب کارگر از طرف سیروس استارمر روبرو شد ، وی گفت که او در مورد نیاز به قوانین حتی سخت تر تا بهار صادق نیست.

جانسون در آستانه رای گیری سه شنبه شب ، هنگامی که ممکن است 30 تا 100 گردشگر ظاهر شود ، بحث را آغاز کرد ، گفت که او تصدیق می کند که بسیاری از مردم معتقدند که “ناعادلانه” تابع قوانینی هستند که به ضرورت بیشتری نیاز دارند.

در حالی که وی یک بسته پشتیبانی چند ساعته از میخانه هایی را اعلام کرد که لازم است در سطوح بالاتر تعطیل شوند ، جانسون امتیازات ملموس تری را به شورشیان بالقوه ارائه نداد ، فقط قول داد که نمایندگان مجلس در 2 فوریه دوباره به سیستم رای خواهند داد.

نمودار سطح

در صورت رای ممتنع از سوی کارگران ، دولت تقریباً ناگزیر پیروز خواهد شد. با این حال ، یک خیزش قابل توجه به ضرر قدرت نخست وزیر تلقی خواهد شد.

جانسون در سخنرانی اش ، که از مداخلات خصمانه معاونان خود اشباع شده بود ، بارها به امید واکسیناسیون گسترده در بهار بازگشت.

وی گفت: “ما فقط باید اعصاب خود را حفظ كنیم تا زمانی كه این واكسن ها به دست ما رسیده و واقعاً به دست ما تزریق شود.”

با این حال ، وی هشدار داد که مردم باید بپذیرند که “هنوز واکسنی وجود ندارد” ، افزود: “ما نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که زمان آن فرا می رسد. و با این وجود توانایی استراحت ، به خصوص در ماه های سرد زمستان را نداریم.”

مقاطع زمانی آغاز می شوند که محاصره فعلی انگلیس در روز چهارشنبه به پایان برسد ، با حدود دو درصد از کشورها خود را در دو سطح بالا قرار می دهند ، به معنی محدودیت های قابل توجه در مخلوط کردن خانواده ها و مهمان نوازی.

جانسون گفت که میخانه هایی که غذا تهیه نمی کنند و بنابراین نمی توانند در هر دو سطح 2 یا 3 فعالیت کنند ، به استثنای نوشیدنی های آماده ، مبلغی معادل 1000 پوند دریافت می کنند ، ماه بارگذاری شده “.


جانسون گفت که “پرونده هیجان انگیز” حفظ یک سیستم چند سطح محدودیت ها در سراسر انگلیس است ، اما اصرار دارد که این قوانین را تضعیف می کند.

“این قلعه دیگری نیست. همچنین این اقدامات از سرگیری اقدامات موجود در انگلستان نیست ، “وی گفت ، با اشاره به اینکه مغازه ها ، سالن های ورزشی و سایر مشاغل می توانند در همه سطوح باز بمانند.

تعدادی از نمایندگان محافظه کار به این سخنرانی پاسخ دادند و به جانسون گفتند که نمی توانند از طرح وی حمایت کنند ، از جمله برخی از آنها که در ماه نوامبر به محاصره چهار هفته ای رأی دادند.

گراهام بردی ، رئیس کمیته تأثیرگذار توری ، که در سال 1922 صحبت کرد ، گفت که برای محدود کردن آزادی وزیران تا این حد ، “آنها باید نشان دهند که متناسب و کاملاً ضروری عمل می کنند. امروز ، من معتقدم که دولت نتوانسته است این مورد مهم را ثابت کند.”

دبیر پیشین تجارت آندره لیدز ، که از قلعه دوم حمایت می کرد ، گفت که تجزیه و تحلیل هزینه و سود دولت از محدودیت های Covid ، که روز دوشنبه منتشر شد ، صدمه ای ندید.

وی گفت: “من می خواهم امشب از دولتم و نخست وزیرم در لابی حمایت كنم ، اما نمی توانم عمداً به حوزه انتخابیه ام صدمه بزنم و نمی توانم صدمه ای بزنم ، مگر اینکه خودم مطمئن شوم كه اتفاق بدتری رخ نخواهد داد.”

دامیان گرین ، نماینده ای از اشفورد که معاون ترزا می بود و همچنین از محاصره حمایت کرد ، گفت که تصمیم برای قرار دادن کنت در سطح سوم به “عصبانی ترین ایمیل های آخر هفته از سفر دومینیک کامینگز به قلعه بارنارد” کمک کرده است.

گرین استدلال کرد که سیستم سطح از پشتیبانی عمومی کافی برخوردار نیست. “من بسیار امیدوارم که دولت با برخی از افرادی که به این توافق عمومی رسیده اند ظاهر شود ، اما ، من می ترسم ، این پیشنهادات به این هدف نرسد ، بنابراین من به آنها رأی می دهم.”

استارمر ، مسئول این کار ، با اشاره به اینکه حزب لزوم ادامه محدودیت ها را تشخیص می دهد ، افزود: “اما من از آنچه امروز نخست وزیر گفت مطمئن نیستم. به ویژه بسته اقتصادی به اندازه کافی نزدیک است تا از جوامع آسیب دیده حمایت کند.”

با استناد به اقدامات قبلی کوید ، استارمر گفت جانسون “یک سطح امیدوار کننده و کم عملکرد را ثبت کرد” و تردیدی در انتظار آینده ندارد.

“من پرونده را برای محدودیت ها می گیرم. ما با این قوانین تداخل نخواهیم کرد. “

“اما من اینجا نمی ایستم و مانند نخست وزیر وانمود می کنم که این طرحی است که همه چیز را حل می کند – به آن رأی بده و همه چیز تا عید پاک خوب خواهد بود. این اتفاق نخواهد افتاد ، و امروز هیچ کس نباید بر این اساس رأی دهد. “

[ad_2]