جام جهانی 2022: مسابقات مقدماتی اروپا – زنده! | فوتبال

[ad_1]

سلام. ما هنوز مسابقات قهرمانی اروپا 2020 را نداشته ایم ، اما این مانع از این نمی شود که یوفا برنامه های خود را برای مقدماتی سرکوب کند ، زیرا ، خداوند می داند ، آنها فقط نمی توانند در این سخت ترین فصل فوتبال کافی را سرمایه گذاری کنند. قبل از شروع یورو در تابستان ، سه دور بازی های گروهی مقدماتی برگزار می شود (همه گیری اجازه می دهد). اگر شما به نحوه کار کردن تمبالا علاقه مند هستید ، ما یک راهنمای مفید در اینجا جمع آوری کرده ایم.

اطلاعات اصلی به شرح زیر است:

شش گلدان وجود دارد: 10 کشور در هر طرف 1-5 و پنج کشور در سمت 6. آنها به 10 گروه تقسیم می شوند: پنج گروه پنج نفره (AE) و پنج گروه شش نفره (F تا J). تیم ها در مارس تا نوامبر سال آینده در خانه و خارج از خانه بازی خواهند کرد. برندگان 10 گروه در قطر به پایان می رسند ، 10 نایب قهرمان به همراه دو تیم برتر بدون صلاحیت از لیگ ملت ها به پلی آف می روند (بله ، دوباره!)

گلدان 1 بلژیک ، فرانسه ، انگلستان، پرتغال ، اسپانیا ، ایتالیا ، کرواسی ، دانمارک ، آلمان ، هلند

گلدان 2 سوئیس، ولز، لهستان ، سوئد ، اتریش ، اوکراین ، صربستان ، ترکیه ، اسلواکی ، رومانی

گلدان 3 روسیه ، مجارستان ، جمهوری ایرلند، جمهوری چک ، نروژ ، ایرلند شمالی، ایسلند ، اسکاتلند، یونان ، فنلاند

گلدان 4 بوسنی و هرزگوین ، اسلوونی ، مونته نگرو ، مقدونیه شمالی ، آلبانی ، بلغارستان ، اسرائیل ، بلاروس ، گرجستان ، لوکزامبورگ

گلدان 5 ارمنستان ، قبرس ، جزایر فارو ، آذربایجان ، استونی ، کوزوو ، قزاقستان ، لیتوانی ، لتونی ، آندورا

گلدان 6 مالت ، مولداوی ، لیختن اشتاین ، جبل الطارق ، سان مارینو

همه گیری به این معنی است که این مراسم آواز مشترک با نمایندگان و تماشاگران ملی نخواهد بود. با این حال ، رافائل ون دی وارت و دنیله ده روسی کمی ستاره شدن اضافه می کنند. ون دی وارت امروز در دارت است.

[ad_2]