جام جهانی راگبی 2023 – زنده! | ورزش ها

[ad_1]

این قرعه کشی جام جهانی است! قرعه کشی های جام جهانی هیجان انگیز است! من هیجان زده هستم!

خوب ، اگر کمتر از 999 روز به جام جهانی 2023 باقی مانده بود ، من خوشحال تر می شدم ، فاصله بین قرعه کشی و مسابقه حدود 33 ماه بود. مسابقات قهرمانی بعدی زنان جهان ، که بیش از دو سال قبل از مسابقات مردان بعدی برگزار می شود ، همین چند هفته پیش قرعه کشی انجام شد. این نمونه ای از زمان معقول برای انجام تساوی قبل از مسابقات است. من مطمئن نیستم که اتحادیه راگبی مردان به طور مسخره قرعه کشی زودرس جام جهانی عادت کردند ، اما این اولین و آخرین نیست.

قرعه کشی جام جهانی به دلیل ویروس کرونا و دیگری که در سپتامبر 2023 آغاز می شود با در نظر گرفتن رتبه بندی جهانی از اول ژانویه 2020 ، 1347 روز ، با تقلب برای 44 ماه زمینی ، قبل از شروع بزرگ ، انجام خواهد شد. اگر تدوین کننده رتبه بندی تصمیم بگیرد که در اولین روز سال جاری وظیفه خود را به اتمام برساند ، زمان لازم را از آن زمان تا آغاز جام جهانی پر کند ، شرایطی که آنها با گوش دادن به نسخه تکراری جهان در اتحادیه هایلی وستری گزارش می دهند ، می توانند 292933 بار این کار را انجام دهند. 10 بهترین رتبه بندی جهانی در حال حاضر به شرح زیر است (با موقعیت در پرانتز در 1 ژانویه):

  1. آفریقای جنوبی (1)
  2. انگلیس (3)
  3. نیوزیلند (2)
  4. فرانسه (7)
  5. ایرلند (5)
  6. استرالیا (6)
  7. اسکاتلند (9)
  8. آرژانتین (10)
  9. ولز (4)
  10. ژاپن (8)

این باعث می شود ولز خوش شانس باشد زیرا آنها در گروه اول قرار دارند ، علی رغم اینکه در حال حاضر در مکان نهم قرار دارند و فرانسه بدشانسی ندارد زیرا می توانست در گروه اول باشد. اما تا زمان شروع جام جهانی فیفا ، هر یک از این تیم ها می توانند بسیار بزرگتر یا کوچکتر از تیم فعلی باشند ، بنابراین مقدار نهایی شانس هنوز توزیع نشده است.

تاکنون 12 تیم صعود کرده اند و همه آنها این کار را انجام داده اند و در جام جهانی گذشته در جمع 3 تیم برتر استخر خود قرار گرفتند. بنابراین ، لوک تامپسون ، مهاجم ژاپنی که در نیوزیلند متولد شد ، نقش فعالی در انتخابی این مسابقات داشت ، این مسابقات با شروع 42 سال ، چهار ماه و 24 روز و سه سال ، 10 ماه و 17 روز پس از بازنشستگی آغاز می شود. . این همه فوق العاده جالب است.

راه راه ها را کاملا بکشید

دامنه 1 آفریقای جنوبی ، نیوزیلند ، انگلیس ، ولز

دامنه 2 ایرلند ، فرانسه ، استرالیا ، ژاپن

گروه 3 اسکاتلند ، آرژانتین ، فیجی و ایتالیا

محدوده 4 و 5 بیایید به بوته ها برخورد نکنیم ، اینها گروه های پیچیده ای هستند. اگر مجبور می شدم این گروه های مقدماتی را با یک گروه موسیقی مقایسه کنم ، که مطمئناً چنین نخواهم کرد ، اما هنوز هم چنین خواهم کرد ، آنها شبیه سقوط هستند زیرا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند و دشوار است که بدانید ترکیب آنها به چه صورت خواهد بود. . بنابراین بیایید این قاره را همزمان بگیریم:

آمریکای شمالی و جنوبی دو مکان تضمینی هستند
خوب ، تصمیم گرفتم به یک باره این قاره را بگیرم ، من با دو قاره شروع کردم. این نوع کارها قابل پیش بینی نیستند. قهرمان راگبی آمریکای شمالی در سال 2021 یک سری بازی دو برابر قهرمان راگبی سودامریکا در سال 2021 برگزار می کند ، در حالی که شرکت کنندگان این دو مسابقه نیز همین کار را انجام می دهند. برنده این سری کلی که دارای دو قهرمان است ، در محدوده 4 واجد شرایط جام جهانی خواهد بود ، در حالی که بازنده واجد شرایط یک سری دیگر از دو بازی دیگر در برابر برنده سری دیگر دو مسابقه خواهد بود ، در حالی که برنده این سری دو بازی نیز راهی گروه 4 می شود. من فکر می کنم این قابل درک است

اروپا دو مکان تضمین شده است
قهرمان و نفر دوم که در مسابقات راگبی قهرمانی اروپا 2221 – 2021 مقام دوم را کسب کردند ، حق کسب جام جهانی در محدوده 4 را خواهند داشت. مقام سوم در نوامبر 2022 با چهار تیم به مسابقات نهایی مقدماتی می رود که برندگان آنها در محدوده 5 قرار می گیرند.

آسیا و اقیانوسیه دو مکان تضمین شده هستند
بله ، دوباره دو قاره. تونگا یک سری دو بازی مقابل ساموآ بازی خواهد کرد ، برندگان در محدوده 5 راهی جام جهانی می شوند. سپس شرکت کنندگان یک سری بازی دیگر را مقابل برندگان مسابقات راگبی قهرمانی آسیا 2021 برگزار می کنند و برندگان نیز در محدوده 5 قرار می گیرند. بازندگان در سری دوم دو مسابقه وارد می شوند به مسابقات نهایی مقدماتی با چهار تیم در نوامبر 2022 ، برندگان آن نیز وارد گروه 5 می شوند. نتیجه احتمالی همه اینها این است که تونگا و ساموآ صعود می کنند و هیچ کس دیگری قادر نخواهد بود ، هر دو روند را شروع می کنند ، و تصمیم می گیرند که کدام یک صلاحیت را با کمترین دردسر دریافت خواهید کرد.

آفریقا یک مکان تضمین شده است
برندگان جام طلای آفریقا 2022 به عنوان آفریقا 1 راهی جام جهانی می شوند. نفرات دوم در نوامبر 2022 به این مسابقات مقدماتی نهایی چهار تیم می پیوندند که برندگان آن به بند 5 راه پیدا می کنند.

اطلاعات واقعی براساس قرعه کشی

20 تیم در چهار استخر ترکیب می شوند. گروه 5 در مرحله اول و گروه 1 در مرحله پنجم بازی می کنند ، و هیچ تعجب در مورد ترتیب افراد بین آنها وجود ندارد. “نقش اصلی” در قرعه کشی را شش “سفیر فرانسه” بازی می کنند ، از جمله ژان دوژاردین بازیگر برنده اسکار و کریستین لووبوتین مغول کفش. همانند قرعه کشی زنان ، هوگو مونی ، ملی پوش سابق انگلیس و الما اسمیت ، مجری تلویزیون آفریقای جنوبی ، که سه مرحله نهایی جام جهانی SuperSport را پوشش می داد ، یک برنامه آنلاین در مورد قرعه کشی از طریق زوم از اتاق نشیمن خود ارائه می دهد.

این در مورد تمام چیزهایی است که باید به شما بگویم. ظاهرا f درگیر است. غیر از این ، و حدود 900 کلمه قبل از آن ، من چیز کمی می دانم. خوش آمدی! بیا بکشیم!

[ad_2]