تیم راگبی بیلی یونیپولا انگلیس می گوید بازگشت هواداران انگلیس باعث بهبود تماشای زمین می شود

[ad_1]

بیلی وونیپولا معتقد است که بازگشت هواداران باعث افزایش عملکرد انگلیس می شود و می گوید که تأثیر جمعیت باعث می شود بازیکنان خودنمایی کنند.

برای اولین بار از ماه مارس ، توئیکنهام میزبان تماشاگران فینال روز یکشنبه جام ملت ها برابر فرانسه است که 2000 هوادار در آن حضور خواهند داشت. یونیپولا اذعان می کند که جشن های پاییز تا حد زیادی ناشناخته بودند ، اما معتقد است حضور مخاطبان مهم است.

در حالی که 2،000 فضایی را ایجاد نمی کند که 82،000 ایجاد می کند ، وونیپالا آن را گامی در مسیر درست می داند و اتحادیه راگبی فوتبال امیدوار است که سال آینده در سه بازی خانگی شش کشور انگلیس در تعداد بیشتری بازی حضور داشته باشد.

وی گفت: “حضور طرفداران بسیار زیاد است زیرا جو را افزایش می دهد.” “وقتی مردم آنجا هستند ، ما می خواهیم آنها را سرگرم کنیم. مثل وقتی که کوچکتر بودید و دختران به تربیت بدنی روی می آوردند و شما همیشه می خواستید خودنمایی کنید. کمی شبیه آن است. “

روز سه شنبه ، انگلیس تیمی متشکل از 27 نفر را برای فینال روز یکشنبه به رسمیت شناخت ، با اولی لارنس در چارچوب بازگشت و ادی جونز عمدتا بازیکنانی را که چهار پاییز پیروزی داشتند دنبال کرد.

نظریه های چرایی فراموش شدن این پیروزی ها – بر ایتالیا ، ایرلند ، جورجیا و ولز – از عواقب ناخواسته تفسیر جدید قوانینی که قانون را نقض می کنند تا چرخه ماهیت مبارزات جام جهانی ، و اکنون یونیپالو نماها علاوه بر این ، شماره 8 معتقد است که یک برنامه شلوغ برای اتمام در لیگ برتر فصل گذشته کمکی نکرد.

وی افزود: “من می فهمم مردم چه می گویند ،” “وقتی بازی ها را به طور خنثی تماشا می کنم ، تمرکز روی بعضی از بازی ها گاهی اوقات دشوار است. باید فکر کنید سه هفته مرخصی داشتیم [since the end of the season]، پسران هنوز کمی خستگی دارند و همه بیشتر سعی در مراقبت از خود دارند.

“برنده شدن بسیار مهمتر از بازی راگبی است که مردم می خواهند تماشا کنند. این تغییر خواهد کرد ، همیشه اتفاق می افتد ، اما خواهیم دید که چه مدت طول می کشد تا اتفاق بیفتد. “

RFU اخیراً تصمیم گرفت سیاست خود را لغو کند ، به دلیل بسته بودن میله های Twickenham در روز یکشنبه ، با وجود این واقعیت که قبلا به مردم محلی تضمین های امنیتی داده بود. این اتحادیه به ساکنان گفت که به عنوان بخشی از اقدامات امنیتی فراتر از دستورالعمل های دولت ، میله ها بسته خواهند شد. با این حال ، پس از به روزرسانی دستورالعمل های دولت ، RFU با تأخیر تصمیم گرفت که یک بار و دو کیوسک که مشروبات الکلی سرو می کنند باز باشد و طرفداران بتوانند در صندلی های خود بنوشند.

[ad_2]