توییتی درباره پیروزی جانسون “بایدن” حاوی تبریک های پنهان ترامپ است بوریس جانسون

[ad_1]

پیام تبریک داونینگ استریت به جو بایدن و کمالا هریس برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاوی یک پیام پنهان است که دونالد ترامپ را برای پیروزی در دوره دوم ریاست جمهوری خود تبریک می گوید.

این پیام ، ساعتی پس از انتخابات شبکه های تلویزیونی ایالات متحده با نام انتخاب بایدن ، به عنوان تصویر در توییتر منتشر شد ، انتخاب رئیس جمهور منتخب و هریس را “با دستاورد تاریخی” تبریک گفت.

اما تصویر ، یک متن ساده سیاه و سیاه ، بزرگتر از آن است که به نظر می رسد. با تنظیم ساده رنگ ، پیام دوم پنهان شده در پس زمینه آشکار می شود.

در بالا و پشت کلمات “جو بایدن در انتخابات” سایه کمرنگی از کلمات “ترامپ” وجود دارد. در جایی که در پیام اصلی آمده است: “ایالات متحده مهمترین متحد ما است و من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک هستم” ، عبارت “ترم دوم” ظاهر می شود. و در زیر کلمات “اولویت های مشترک” عبارت “در مورد آینده این” وجود دارد.

این پیام که برای اولین بار در وبلاگ Guido Fawkes گزارش شد ، حاکی از آن است که 10 پوند در حال آماده شدن برای فرصت تبریک انتخاب مجدد دونالد ترامپ بود مدتها پس از آنکه مشخص شد جو بایدن در انتخابات در مهمترین ایالت های نبرد پیروز خواهد شد.

اما تصمیم شرم آور برای تغییر تصویر موجود به جای ایجاد تصویری کاملاً جدید ، چه رسد به پاک نشدن کامل پیام اصلی ، احتمالاً اصطکاک بیشتری بین دولت انگلیس و دولت جدید ایجاد خواهد کرد.

این افشاگری در حالی رخ داده است که توصیف به یادماندنی بایدن جانسون به عنوان “کلون جسمی و عاطفی دونالد ترامپ” نگران کننده است.

حتی قبل از کشف این پیام مخفی ، تامی ویندور ، نویسنده سابق متن لیست های اوباما و پادکست ، که بایدن او را به عنوان یک گزینه انتخاباتی انتخاب می کرد ، با تحقیر به پیام 10 پوندی پاسخ داد. توییتر می نویسد: “این تغییر شکل خزنده وزن دارد.” “ما هرگز نظرات نژادپرستانه شما را در مورد ارادت بردگی اوباما و ترامپ فراموش نخواهیم کرد ، اما تصاویر زیبا در اینستاگرام.”

یک گزارش مخفی نشان می دهد که 10 پوند کاملاً مطمئن نبود که کاندیدای برنده چه کسی بوده است ، حتی با افزایش رهبری بایدن در ایالت های مهم و مبارزات انتخاباتی ترامپ به طور فزاینده ای اقدام به کوشش حقوقی برای خنثی کردن شمارش آرا کرد.

حتی پس از فراخوان انتخابات بعد از ظهر شنبه ، وزرای دولت انگلیس به گوش دادن به پیام آنها ادامه دادند. صبح روز یکشنبه ، دومنیک راعب ، وزیر امور خارجه ، حاضر به موافقت با این جمله نشد ، “در انتخابات دموکراتیک هر رای باید در نظر گرفته شود”

راآب به سوفی ریج اسکای نیوز گفت: “آنچه شما واقعاً می خواهید انجام دهید این است که من را درگیر ادعاهای حقوقی درباره اینکه آیا همه آرا به درستی شمارش شده اند ، کنید.” ریج خاطرنشان کرد که فقط راآب نبود که این مسئله را دور زد: سخنگوی خود نخست وزیر هفته گذشته نیز پاسخ مشابه اجتنابی داد.

№ 10 نظر دنبال شد

[ad_2]