تویوتا تا سال 2027 در انگلیس سرمایه گذاری نخواهد کرد کسب و کار

[ad_1]

تویوتا در مرحله بعدی سرمایه گذاری در سال 2027 در ایجاد وسایل نقلیه الکتریکی باتری در انگلیس سرمایه گذاری نخواهد کرد و این امید را دارد که کارخانه های اتومبیل سازی انگلیس پیشگام دفع سوخت های فسیلی شوند.

یوهان ون زیل ، مدیرعامل تویوتا موتور اروپا ، گفت: این خودروهای هیبریدی که هم از موتورهای احتراق داخلی و هم از موتورهای باتری استفاده می کنند ، تنها گزینه برای مرحله بعدی سرمایه گذاری در کارخانه این شرکت در برناستون ، دربیشایر خواهد بود.

تولید کرولا در برناستون در سال 2027 به پایان می رسد و تویوتا هنوز تصمیم به سرمایه گذاری در تولید ندارد. این بدان معنی است که اگر سازنده چرخه های هفت ساله محصول معمول را تغییر ندهد ، اولین اتومبیل های تویوتا با میزان انتشار صفر در اوایل سال 2034 در انگلیس تولید می شود.

در همین زمان ، تویوتا همچنین در حال آماده سازی برای انتشار چندین اتومبیل الکتریکی با میزان صفر بر روی باتری برای دیدار با کشورهایی است که سخت ترین قوانین را دارند. این شامل انگلیس است ، جایی که همه هیبریدها تا سال 2035 ممنوع هستند.

ادامه تولید هیبرید با موتورهای احتراق داخلی در Burnaston عامل مطلوبی برای اشتغال در یکی دیگر از کارخانه های تویوتای انگلیس ، کارخانه تولید موتور در Diside خواهد بود. با این حال ، در طولانی مدت آینده هر دو کارخانه و همچنین سایر شرکت ها در انگلیس ، مانند کارخانه موتور BMW Hams Hall ، اگر ترجیح ندهند سرمایه گذاری خود را در فناوری انتشار صفر ترجیح دهند ، ممکن است زیر سوال برود.

کارخانه Burnaston پس از سرمایه گذاری 240 میلیون پوندی که در سال 2017 هزینه شد ، تولید هاچ بک کرولا را در ژانویه 2019 آغاز کرد. در آن زمان ، این سرمایه گذاری به عنوان رای اعتماد قلمداد می شد ، اما هزینه های آینده به ارزیابی تویوتا از شرایط تجارت Brexit بستگی دارد.

ون زیل گفت: “تا سال 2027 ، زمانی که چرخه زندگی این” کارول “به پایان می رسد ، فکر نمی کنم اتومبیلی با انتشار صفر وجود داشته باشد. “بنابراین باید وسیله ای با فناوری هیبریدی باشد.” وان زیل همچنین گفت که Brexit بدون توافق برای انگلیس و اتحادیه اروپا ضرر خواهد داشت و فقط چند هفته باقی می ماند تا تجارت تجارت بین کانال به قوانین جدید منتقل شود ، که هنوز هم باقی مانده است. در حال مذاکره.

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

در صورت عدم توافق ، Brexit می تواند مشکلات پیش روی کارخانه را تکمیل کند و از اول ژانویه تعرفه ها 10 درصد معرفی می شود. حدود 90٪ محصولات Burnaston صادر می شود ، به این معنی که می توانند تحت تأثیر چنین تعرفه هایی به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند.

ون زیل گفت که تویوتا “به انگلیس متعهد باقی مانده است” ، اما بر عدم اطمینان ادامه دار در مسائل تجاری ، از جمله قوانین مبدا ، که تعیین می کند آیا خودروهای ساخته شده از قطعات وارداتی تعرفه پرداخت می کنند ، تأکید کرد.

“پیام [to the UK and EU] وی گفت: “این بسیار ساده است: ما به یک معامله نیاز داریم.” .

این مقاله در 7 دسامبر اصلاح شد تا روشن شود که تویوتا در مرحله بعدی سرمایه گذاری در سال 2027 و نه بعد از سال 2030 ، همانطور که در ابتدا گفته شد ، در ایجاد وسایل نقلیه الکتریکی باتری در انگلیس سرمایه گذاری نخواهد کرد.

[ad_2]